Veel succes met een fps op echt hoge snelheid spelen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
Pff een fps word er anders veel beter op, vooral op een handheld. Ik vind het perfect spelen, en het geeft je echt een andere ervaring dan alleen maar met knoppen gamen.
Met zo'n 3 Miljoen online users hoeft Sony opzich niet te klagen hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:49 schreef Ruzbeh het volgende:
De online service van de PS2 is niet echt populair.Als Nintendo een soort gelijke online service gaat beginnen als die van de PS2 hadden ze dat natuurlijk alang gedaan met de Gamecube, maar dat vonden ze blijkbaar niet geschikt door allerlei factoren (net zoals bij de NES, SNES en N64).
Dat zeg ik... hooguit de controller.quote:Of het nou een doodnormale console wordt is eigelijk nog niet bekend, maar het is wel overdreven als je denkt dat er ook maar niet een klein beetje meer innoverends gebeurt met de Rev dan de Gamecube.
Ik vind de innovatie bij veel DS games inderdaad ver te zoeken.quote:Of denk je ook soms dat de games op de Nintendo DS niet innovatief zijn?
Nintendo probeert altijd zoveel mogelijk gamers te bereiken, en dat proberen door onder andere innovatief te zijn en goed te kijken wat mensen willen. Nintendo gaat niet innoveren alleen maar omdat ze dan lekker kunnen uitsloven met hun innovatie, zoals sommige fanboys dat denkenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het voegt natuurlijk wat leuke dingetjes toe, maar het belangrijkste blijft gewoon gamen met knoppen en beeldscherm. Natuurlijk zijn er ook wat puzzle games en spellen als wario ware waarbij het touchscreen heel goed gebruikt wordt, maar ik vind het gewoon geen revolutie, terwijl veel mensen doen alsof de hele wereld van het gamen hierdoor veranderd is.
Je hebt duidelijk nog niet getrommeldquote:Op donderdag 28 april 2005 21:38 schreef P-Style het volgende:
Donkey Kong's beschouw ik niet als innovatief!)
Wil jij ontkennen dat Nintendo zelf de hele tijd loopt te hypen dat ze zo revolutionair bezig zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo probeert altijd zoveel mogelijk gamers te bereiken, en dat proberen door onder andere innovatief te zijn en goed te kijken wat mensen willen. Nintendo gaat niet innoveren alleen maar omdat ze dan lekker kunnen uitsloven met hun innovatie, zoals sommige fanboys dat denken.
Waarom beweren ze zelf dan met iets revolutionairs te komen? En ik zou wat minder waarde hechten aan hype praat, ze zeggen altijd dat de graphics top worden.quote:De Nintendo Revolution zal ongeveer dezelfde rol krijgen, maar dan is het een console i.p.v. een handheld, dus zijn er meer mogelijkheden beschikbaar. Een revolutie is helemaal niet nodig voor de huidige gamers, in tegendeel, ze vinden hetzelfde shit wel lekker, alleen met betere graphics en gewoon betere games, want daar gaat het om. En dat gaat de Revolution worden ook. De graphics zullen niet onder de Xbox 360 doen.
Sony heeft op de PS2 aardig wat "non-gamers" aangetrokken met Eyetoy en Singstar.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo probeert altijd zoveel mogelijk gamers te bereiken, en dat proberen door onder andere innovatief te zijn en goed te kijken wat mensen willen. Nintendo gaat niet innoveren alleen maar omdat ze dan lekker kunnen uitsloven met hun innovatie, zoals sommige fanboys dat denken.
Het hele Nintendo DS gebeuren is om mensen die gamen gewoon geen reet aan vinden aan te trekken, en niet per se om de huidige gamers, die een D-pad en face buttons prima vinden, geil te maken. Als je bijv. naar Nintendogs kijkt kan dat aardig wat mensen trekken (dat zie je ook in de verkopen terug). Maar het is voorbarig om te zeggen dat Nintendo het helemaal is gelukt. Nintendo komt al met games voor non-gamers zoals "Brain Games" en "Logic Puzzles", om maar een paar te noemen. Nintendo vindt het best als gamers dit ook gaan spelen maar het gaat erom dat ze ook non-gamers aantrekken en ook een keertje interactief bezig zijn.
De Nintendo Revolution zal ongeveer dezelfde rol krijgen, maar dan is het een console i.p.v. een handheld, dus zijn er meer mogelijkheden beschikbaar. Een revolutie is helemaal niet nodig voor de huidige gamers, in tegendeel, ze vinden hetzelfde shit wel lekker, alleen met betere graphics en gewoon betere games, want daar gaat het om. En dat gaat de Revolution worden ook. De graphics zullen niet onder de Xbox 360 doen, je kan je Gamecube games op de Rev spelen, wat betekent dat je games op een normale, traditionele manier kunt aansturen. Dus kunnen normale gamers ook terecht op de Rev. Aan de andere kant proberen ze ook mensen die gamen geen reet aan vinden aan te trekken, wat ik echt niet zie gebeuren door de Xbox 360 of PS3.
Het blijft me verbazen dat sommige mensen kunnen oordelen over iets waar ze geen verstand van hebbenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Veel succes met een fps op echt hoge snelheid spelen.
quote:I can confirm that Nintendo is working on a
new, orignal Mario game. In my opinion, the last few Miyamoto games
havn’t been that interesting. This will change with this game. Like
Mario 64 for the N64, this game will introduce all of the capibilities
of the console. It will use the pressure sensitive controls mainly, but
the voice controls as well as gyroscopic controls will be used as well.
From what I saw, this game will use mini games to introduce many of
these schemes. All of these mini games could be released as stand alone
games.
quote:A new Super Smash Bros. Melee is in the works as well.
This game will demonstrate the online functions of the Revolution.
Nintendo has added many new things into the game, included a deeper
combat system. Many more special moves are included as well as some
very cool suprises. The levels will include some destructible
environments, and the characters will be fully customizable. Want to
play as Mario in his 80’s outfit? Or would you prefer the 90’s look?
It’s your choice.
quote:As I said earlier, Retro is working on a Halo killer. This game is going to be one of the best games at E3. In my opinion, StarCraft was the best RTS ever. This game is going to use some similar ideas. In most FPS, you play as a hero trying to save the day. In Retro’s game, they allow you to choose which storyline you want to play, just like StarCraft allows you to play as Terran, Zerg, etc. Biological weapons will play a major part in the game.
http://forums.e-mpire.com/showthread.php?t=30389quote:As Nintendo has stated before, the system will be online. In my eyes, the online system they have set up is the most revolutionary part of the system. While Sony and Microsoft are busy turning their systems into trojan horses for their other electronic devices, Nintendo is going to use the Revolution for direct communication with gamers. The only way I can describe it is as an internet service. Imagine turning it on and checking your mail on the system. You see previews and demos of DS and Revolution games that you can download. A magazine similar to Nintendo Power will be exclusive to the system, and you will be able to access it on the Revolution’s homepage. As you check you mail, you will also see various invitations from gamers on your buddy list who want to play you. There are so many other ways this is going to be used. Once the Revolution comes out, there will be no reason to hang out on message boards. Message boards as well as chat rooms will be available on the Revolution so that gamers can discuss and challenge each other all day. And the best thing is that the entire thing is totally free and easy to use. Why play Madden on Xbox Live when you’ll be able to play it for free on the Revolution with much better services?
Dit zijn anders wel de meest geloofwaardige geruchten die tot nu toe in de Revolution-topics gepost zijn!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:49 schreef mikando18 het volgende:
Effe weer een berg geruchten die zouden moeten komen van een ex nintendo werknemer, alles moet dus met een grote berg zout genomen worden maar stel dat het waar is![]()
![]()
http://forums.e-mpire.com/showthread.php?t=30389
Denk je? Denk dat het wel meevalt tbh. Als jij dat nou 'innovatief' vind, ipv bijvoorbeeld de DS...quote:Sony heeft op de PS2 aardig wat "non-gamers" aangetrokken met Eyetoy en Singstar.
quote:# Brooke Burgess Says:
April 28th, 2005 at 9:24 am
I am not saying Aries is totally wrong, because he is right on the spot with most of his stuff. Which is strange, because I am positive that he is no developer. But to put down my speculation is pretty ridiculous. At the same time this man is pretending to be a developer, trying to create a fanbase surrounding him. The IP I tracked lead me to information to his company info which was “Fifth Third Bank”.
Now with that said, like I said before, tomorrow will have a follow up story to my Stereoscopic story on IGN tomorrow, which is a Friday. The story won’t reveal much information, but remember how in the original blog I wrote that I would reveal some “game details”? Well the game details that will be revealed tomorrow won’t be posted on Broken Saints. It will be posted on cube.ign.com, check that out. There will even be exactly two screenshots attached to the IGN article. The article will have to do with two games. One is a brand new racing franchise from Nintendo. The other is a game from a company known as Hal Lab. I wont reveal much more. Just wait till tomorrow night. There will also be an article how Nintendo plans to market Geist for the Nintendo GameCube.
Goed nieuws is meestal fakequote:Op vrijdag 29 april 2005 08:15 schreef Xrenity het volgende:
Geweldig P-Style, die geruchten waren zeer waarschijnlijk fake.
Volgens valt dat wel mee hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sony heeft op de PS2 aardig wat "non-gamers" aangetrokken met Eyetoy en Singstar.
quote:Maar verder vind ik dit eigenlijk wel een hele goeie en doordachte post van je Ruzbeh!Je blijft me verbazen!
quote:Anyway, to clear some other things up: the final design for the Revolution hasn’t been decided upon yet. At least, not as far as we know over here. So this could mean that they’ll actually show some prototype of the final design at E3, just like they did with the DS last year. Of course we have an SDK, but that machine probably wont look like the final design either. Just like with the current SDK’s for the Xbox 360.
As for specs, since you seem to be really privy on them, the Revolution will indeed support both 720p as well as 1080i. The GPU of the console packs quite a punch. It’s actually two cores linked together with ATi’s alternative on nVidia’s SLI. Though no releasedate has probably been determined yet by Nintendo (current releasedate looks to be around March next year in Japan), this could mean that Revolution will be the first device to support this ATi technology. Even before they introduce it to the PC market.
Now the cores themselves are completely custom-made by a different team than the core for the Xbox 360. It’s known as the RN520, where the N actually stands for Nintendo. One core in itself, isn’t as fast as the R500-ish core of the Xbox 360, but together they are quite a bit more powerful. The CPU consists of four cores each running at 2,5 GHz and is based on the G5 architecture. Each core has it’s own 128KB L1 cachememory, and they all share a L2 cache of 512KB. Next to this, the CPU and GPU share 512MB of memory, just like the Xbox 360 does. Also, the GPU has it’s own on-die memory for quick tasks which amounts to 16MB of eDRAM.
There’s also a seperate processor for sound, which is quite advanced and takes a lot of workload off the CPU. Last but not least, the Revolution features a PPU for complex physics, which utilizes it’s own 32MB of memory. So all in all, it’s quite the complex machine with many different processors. Still, it’s rather easy to develop for because of the excellent development tools which Nintendo delivered. These are all GameCube based with a lot of completely new features built-in.
Bron?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik gooi maar effe weer wat geruchten in de topic:
quote:************* zegt:
omg dat had ik verzonnen XD
Nintendo koopt EA???quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:01 schreef Xrenity het volgende:
Hebben jullie dat van mij niet gelezen? Vandaag 2 revolution sreens !!
/edit
oja Ruzbeh, das fake. Geef het net door aan iemand, krijg ik dit terug:
[..]
idd geruchten posten is ok, maar zet dan iig een bron erbijquote:
Lol dat hele stuk heeft een vriend van me gister verzonnen met mijquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik gooi maar effe weer wat geruchten in de topic:
[..].
[afbeelding]
ROFL, alsof Halo zo'n goed spel isquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gerucht #3. Nog een game-aankondiging. Alleen moet je met termen als "Halo-killer" een beetje voorzichtig zijn.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:01 schreef Xrenity het volgende:
Hebben jullie dat van mij niet gelezen? Vandaag 2 revolution sreens !!
/edit
oja Ruzbeh, das fake. Geef het net door aan iemand, krijg ik dit terug:
[..]
Helemaal niet, mijn vrienden hadden het verzonnen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol dat hele stuk heeft een vriend van me gister verzonnen met mij.
Zo makkelijk om mensen ergens in te laten tuinen.
Nog niet overtroffen door een andere console shooter, dus blijkbaar wel.quote:
Nou, ik heb het nooit gespeeld, dus ik weet het niet. Maar Metroid Prime schijnt bijv. wel behoorlijk te zijn. En ook Metroid Prime 2.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nog niet overtroffen door een andere console shooter, dus blijkbaar wel.
Dat zegt wmb meer over shooters op consoles, dan over Halo eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Man, zelfs timesplitters 3 overtreft dat spel, met zijn gruwelijke coole singleplayer en massale multiplayer. Ook heeft Ts3 een mapmaker.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Overigens is dat geen shooter.quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou, ik heb het nooit gespeeld, dus ik weet het niet. Maar Metroid Prime schijnt bijv. wel behoorlijk te zijn. En ook Metroid Prime 2.
*jeej*quote:Gamers know this, and they expect nothing less from Nintendo than for us to keep fighting to be number one. You can expect this attitude to grow stronger into the future as we prepare to unveil our most ambitious product ever with Revolution.
Laat me raden.quote:
Mja, En er was nog meer fake. De bekentenis van Aries dat ie fake was was ook fake, de comment van brooke dat aries nep was was ook fake... Wat is fake en wat niet? Niemand weet het.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dat was die dame.
Btw, waar was dat stukje op Ign dan over de Revo, met die 2 screenshots? Fake dus weer allemaal.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:23 schreef Xrenity het volgende:
Niemand weet het.
Zou dit een enorme hint zijn of heb ik te veel hoopquote:Who knows - maybe some company will surprise us with a completely new 3D stereo technology that comes free of any limitations and offers 3D enjoyment at an affordable price in the very near future. Until that day, however, PC gamers will have to live with the fact that their role in the increasingly realistic games they play is that of a guiding spectator, not a participant.
Je hebt te veel (naïeve) hoop.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:31 schreef Xrenity het volgende:
Tomshardware.com is toevallig (?) met een artikel over Stereoscopic 3d gekomen... De conclusie:
Zou dit een enorme hint zijn of heb ik te veel hoop
Bronquote:Revo-Rumours
Opnieuw liet een (anoniem) persoon in de gamesindustrie zijn ideeën weten over de Revolution. Lees het volledige bericht hier...
Een voormalig werknemer van Nintendo die op dit moment werkt bij een gamebedrijf dat aan de Revolution werkt liet op anonieme wijze zijn ideeën weten over het nieuwe apparaat van Nintendo. Hij liet via een Amerikaans forum onder andere weten dat de Revo geen touchscreen zal hebben, maar dat het ding wel een handvat, of iets dergelijks, zal hebben dat gevoelig is voor beweging en druk. Het handvat zou bijvoorbeeld enorm goed gebruikt kunnen worden bij racegames zoals Mario Kart. Ook zei de man dat hij het handvat niet verwacht op de E3, omdat Nintendo haar ideeën simpelweg nog niet meteen wil laten zien aan het openbare publiek.
De anonieme persoon wist nog veel meer te meldden. Zo zijn Capcom en Namco al in het bezit van een kit van de Revolution, en Square-Enix is al bezig aan een echte game, die deze E3 al zal moeten worden getoond. Andere bedrijven die aan het werk zijn voor de Revolution zijn onder andere Sega, met 3 typische Sega games, en Retro Studios, die op de E3 ook het één en ander tonen. Zoonami zal binnenkort een game onthullen die exclusief voor de Revolution is en die games als Splinter Cell en Metal Gear Solid doet verbleken, aldus Mr. Anoniem.
Ons mysterieus persoon bleek echter nog niet klaar te zijn met zijn verhaal, nee er stond nog veel meer in zijn bericht. Zo zal de Revolution net zoals de DS spraakherkenning ondersteunen en dus een microfoon bevatten. Misschien dat er zelfs een speciale soort van helm/headset wordt ontworpen om een party game zoals Mario Party volledig te kunnen ondersteunen met spraak en beweging.
Ook verteld hij in zijn bericht dat de online service de service van Microsoft zal overtreffen. Je zou online kunnen spelen, demo's kunnen downloaden met je DS, forums bezoeken en zelfs magazine's zoals Nintendo Power online kunnen downloaden. En om het nog leuker te maken: Het is helemaal gratis en voor niets. Als Nintendo haar online service aankondigd zullen ze dat doen met een nieuwe Super Smash Bros. Dit spel zal dan veel nieuwe personages bevatten die ieder hun eigen persoonlijkheden hebben. Ook zal het spel omgevingen hebben die je kan vernietigen en zal er een nieuwe combat systeem aanwezig zijn. Ook zou je kunnen kiezen tussen bijvoorbeeld Cell-shaded Link uit The Wind Waker of Old Link uit Ocarina of Time. Of als je bijvoorbeeld Mario kiest, zou je kunnen kiezen tussen bijvoorbeeld Mario uit Sunshine of de Mario die we kennen als Paper Mario.
Last but not least, de Revolution zal de Xbox 360 op alle gebieden verslaan. Let er wel op dat dit bericht gebaseerd is op een forumpost, van een persoon die zichzelf voordoet als een werknemer in de gameindustrie. Of het dus fake is weten we niet, we merken het vanzelf. Wij van GameQube houden je natuurlijk op de hoogte, want ook wij willen hier meer over weten.
quote:Last but not least, de Revolution zal de Xbox 360 op alle gebieden verslaan.
Misschien stoppen ze die kosten direct bij de prijs van de Rev. inquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk trouwens, dat Nintendo een service beter dan Xbox Live gratis wil aanbieden, maar als je even nadenkt wat het onderhouden van een dergelijk netwerk kost, kan je dat gelijk doorstrepen. Dat valt niet gratis te onderhouden.
't Enige wat ik in dat bericht zie staan wat echt interessant is, is die drukgevoelige stick. Leuk idee. Wie weet kunnen daar nog wat leuke games op worden bedacht voor de vrouwelijke gamers
Kijk eens naar sony, alleen socom trekt al meer spelers dan heel xbox livequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk trouwens, dat Nintendo een service beter dan Xbox Live gratis wil aanbieden, maar als je even nadenkt wat het onderhouden van een dergelijk netwerk kost, kan je dat gelijk doorstrepen. Dat valt niet gratis te onderhouden.
't Enige wat ik in dat bericht zie staan wat echt interessant is, is die drukgevoelige stick. Leuk idee. Wie weet kunnen daar nog wat leuke games op worden bedacht voor de vrouwelijke gamers
Nintendo heeft al gezegd dat ze niet geld zullen vragen van gamers zoals Micro$oft dat doet (jajaja met een dollar teken ja). Ga er maar van uit dat je ook geen creditcard nodig hebt (wat ik belachelijk vind van dat Xbox Live onzin).quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
God dat zijn toch zulke nepberichten altijdquote:
Ja, met een dollar teken, want goh, je zult als bedrijf eens proberen winst te maken, zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo heeft al gezegd dat ze niet geld zullen vragen van gamers zoals Micro$oft dat doet (jajaja met een dollar teken ja).
Ik niet. Credit cards worden over de gehele wereld geaccepteerd en zijn overal te krijgen; de meerderheid van online aankopen wordt met een credit card gedaan. Waarom zou Microsoft geld steken in het ondersteunen van een betaalmiddel als Rabo Direct Betalen (of hoe het ook heet), dat slechts door een enkeling zal worden gebruikt?quote:Ga er maar van uit dat je ook geen creditcard nodig hebt (wat ik belachelijk vind van dat Xbox Live onzin).
quote:Ik heb die Aries (want daar gaat het over) gevolgd en jullie info klopt geen reet van
Mic-in-controller. De helm is bs..
Overigens vertaal je het weer kut, want het idee is dat er zegmaar waar je de controller vasthoud pressure sensitive vlakken komen. Handig voor racegames.. knijpen is gassen, bewegen is sturen.
Overigens zou het ook
hapid feedback komt er ook in, soort Novint Falcon technologie, waarbij je de texturen echt kunt 'voelen'.
Overigens heb ik dat van de Splinter Cell beater niet gelezen :s Wel werd er gezegd dat Hideo Kojima samen met Aonuma aan een Zelda/Ninja Gaiden mix werkt... Dus, stelletje noobs
Heb dit een tijdje met Ronn van gamer.nl gevolgd op brokensaints.com, en we hebben de fakes ertussenuit gevist, dus dit zou zo ongeveer moeten kloppen
Wat een onzin. Microsoft wilt veel te graag winst maken. Zo is (om maar een voorbeeld te noemen) Windows XP gigantisch duur. Mac OS X is veel goedkoper en beter. Wat raar van Apple als ze elk jaar met goede verbetering komen voor hun OS X terwijl Micro$oft er jaren over doet om maar enkele features in te bouwen om daarna er lekker veel geld voor te vragen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, met een dollar teken, want goh, je zult als bedrijf eens proberen winst te maken, zeg.
En wat heeft windows met de xbox te maken? Dat eeuwige M'soft gebash, Sony of whatever is geen haar beter.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een onzin. Microsoft wilt veel te graag winst maken. Zo is (om maar een voorbeeld te noemen) Windows XP gigantisch duur. Mac OS X is veel goedkoper en beter. Wat raar van Apple als ze elk jaar met goede verbetering komen voor hun OS X terwijl Micro$oft er jaren over doet om maar enkele features in te bouwen om daarna er lekker veel geld voor te vragen.
Het is geen gerucht, Nintendo heeft gezegd dat gamers niet extra hoeven te betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef piet_pelle het volgende:
Uiteindelijk betaal je 60 euro, of 30 als je het slim doet, voor een heel jaar onbeperkt online gamen. Als je dat er al niet voor over hebt omdat het gerucht gaat dat nintendo het ooit in de toekomst wel eens gratis zou willen doen![]()
Dat wil elk bedrijf, en Microsoft doet dat blijkbaar goed, want hun winst blijft stijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een onzin. Microsoft wilt veel te graag winst maken.
Dat OS-X beter is, is een mening (die ik overigens met je deel). Daarnaast is de hardware die je nodig hebt om OS-X te draaien weer duurder dan Windows-compatible hardware.quote:Zo is (om maar een voorbeeld te noemen) Windows XP gigantisch duur. Mac OS X is veel goedkoper en beter.
Het merendeel van de huis-, tuin- en keuken-gebruikers zit niet te wachten op een OS dat ze elk jaar tegen betaling moeten upgraden. Waarom denk je dat zo veel mensen nog Windows 98 draaien?quote:Wat raar van Apple als ze elk jaar met goede verbetering komen voor hun OS X terwijl Micro$oft er jaren over doet om maar enkele features in te bouwen om daarna er lekker veel geld voor te vragen.
De Xbox draait op een Windows 2000 kernel of iets dergelijks.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef piet_pelle het volgende:
En wat heeft windows met de xbox te maken?
Precies, het zijn allebei bedrijven die als doel hebben zoveel mogelijk winst te maken.quote:Dat eeuwige M'soft gebash, Sony of whatever is geen haar beter.
Aha, dus als elk bedrijf dezelfde kansen kregen als Microsoft, zouden ze net als Microsoft de consumenten evenhard overhoop naaien! Want omdat elk bedrijf winst wil maken, zijn ze allemaal precies hetzelfde!quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat wil elk bedrijf, en Microsoft doet dat blijkbaar goed, want hun winst blijft stijgen.
[..]
Als klanten genaaid worden, laten ze zich zelf naaien. Niemand is verplicht Microsoft producten aan te schaffen, want er zijn genoeg alternatieven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Aha, dus als elk bedrijf dezelfde kansen kregen als Microsoft, zouden ze net als Microsoft de consumenten evenhard overhoop naaien!
Dat zei ik niet, maar het is wel zo dat winst maken het primaire doel van een onderneming is.quote:Want omdat elk bedrijf winst wil maken, zijn ze allemaal precies hetzelfde!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |