abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:52:23 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26784062
Nintendo niet populair? Nintendo fanboys zijn niet populair. Maar het is van site tot site anders, op GoT is het Cube-publiek weer oververtegenwoordigd bijvoorbeeld.

En 19.82% die vindt dat Nintendo zuigt en dat gelijk jammer van de fanboys vinden, wat overdreven zeg Een beetje gecalimero als je 't mij vraagt, of moet iedereen Nintendo zien zitten?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:53:43 #227
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26784095
Raad eens wat Twi heeft gestemt? whahaha Wat een kut sfeer hier.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:55:45 #228
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26784141
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:52 schreef twi het volgende:
Nintendo niet populair? Nintendo fanboys zijn niet populair. Maar het is van site tot site anders, op GoT is het Cube-publiek weer oververtegenwoordigd bijvoorbeeld.

En 19.82% die vindt dat Nintendo zuigt en dat gelijk jammer van de fanboys vinden, wat overdreven zeg Een beetje gecalimero als je 't mij vraagt, of moet iedereen Nintendo zien zitten?
Idd. Op Gaming-Age heerst sinds de Megaton-teleurstelling wel een enorme anti-Nintendo sfeer. Veel Xboxfanboys daar, maar ja, dat verschilt per forum/site.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:56:20 #229
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26784154
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:52 schreef twi het volgende:

*Kuche*
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:04 schreef twi het volgende:
Wel een probleem, iedereen moet zo denken zoals ik anders zijn ze een domme fanboy
*Kuche*

EDIT: Owja, en daarnaast, want ik zei dat mensen die stemmen op: Nintendo zuigt fanboys zijn, maar komop zeg, iemand die gamen serieus neemt, die stemt toch niet op Nintendo zuigt (net als Sony zuigt of Microsoft zuigt). Je moet voor alledrie respect hebben, of je nou van hun consoles houdt of niet.

En als je dan toch stemt op *bedrijf* zuigt, dan moet je het goed kunnen onderbouwen, wat waarschijnlijk het merendeel niet kan.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:58:11 #230
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26784204
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:53 schreef BMH het volgende:
Raad eens wat Twi heeft gestemt? whahaha Wat een kut sfeer hier.
Ik heb vorige week al op deze gestemd:
quote:
nee, ze zullen wel iets leuks doen, maar niets revolutionairs
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 18:56 schreef Tomasso het volgende:
*Kuche*
Ja, en dat kwam serieus over?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 19:20:07 #231
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26784793
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:35 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

't Is toch zo? Serieus. Touching is good, but feeling is better? Get the fuck outta here.

Ik vraag me af welke teringdebiel dat irritante slogan in de wereld heeft gelopen.
Hier:
quote:
There’s some teaser stuff at the end about how the truly “revolutionary” part of the new console is going to be something that “is nothing new technically speaking. It’s just something that hasn’t really been applied to video games before.” The tipster also claims that his source would only tell him that “touching is good but feeling is better.”
Bron

Owja, twi, het klonk idd niet echt serieus, maar je zei het wel
  zaterdag 7 mei 2005 @ 09:42:29 #232
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26795982
quote:
Nintendo a Niche Player?
Yes, according to Microsoft's Bill Gates. Full story.
by Matt Casamassina

May 6, 2005 - Microsoft's new Xbox 360 console is still several months off from its rumored November debut, but the next-generation of trash talking has already begun.

A new article published by Business Week Online suggests that Microsoft head Bill Gates is more worried about Sony's next-generation console than he is Nintendo's. In the article, Gates seems to dismiss Nintendo's forthcoming Revolution console.

"Now people are looking really at two companies," Gates says on the subject of the next-generation consoles.. "I'd say that everyone's watching what Sony will come out with for this next generation, and what will we come out with, and who can be the leader this time around. Both companies will be very big on it. Nintendo is more likely to be a niche player this time around."

In a follow-up article, Sony takes a stab at Microsoft's new Xbox 360 console, painting the picture that it could be a mere marginal update to the current console.

"We look at delivering a quantum leap in technology, not just Xbox version 1.5," Sony spokeswoman Molly Smith is quoted as saying.

Ouch.

Expect more big words from the big three as the Electronics Entertainment Expo 2005 approaches.
Bron

Bill Gates is gaan bluffen. Vind het antwoord van Sony op het bluffen van Gates wel mooi .
  zaterdag 7 mei 2005 @ 09:52:38 #233
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_26796062
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 09:42 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bron

Bill Gates is gaan bluffen. Vind het antwoord van Sony op het bluffen van Gates wel mooi .
Nu is het wachten op Nintendo's antwoord.. a niche player
  zaterdag 7 mei 2005 @ 09:59:45 #234
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26796132
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 09:52 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ach, nu kan de klap (als die al komt...) alleen maar nog harder aankomen voor Gates .
pi_26797672
Ach... laat die Bill maar lekker lullen. Laat 'm d'r eerst maar voor zorgen dat z'n eigen console succesvol wordt, dan mag 'ie daarna nog eens gaan zeuren over z'n concurrenten!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 12:06:16 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26798088
quote:

[..]

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26799497
quote:
What we heard: Hot on the heels of last week's rumor that the Revolution might include 3D technology is a rebuttal saying that it won't. It comes courtesy of an anonymous former Nintendo employee who is now developing games for his former employer's next-generation console. Besdies trashing the 3D rumors, the ex-Nintendite reveals many features about the console. He--or she--says that the Revolution will have wireless, pressure-sensitive controllers that will add a new level of force feedback. "It will be sort of like controlling a game with one of those stress balls," said the source. "You squeeze it and you go faster." The source also said that the Revolution "will also include voice control more advanced than anything seen so far" and come with wireless headsets. He also said that the Revolution will come with an online service superior to Xbox Live--but totally free. "The only way I can describe it is as an internet service," said the poster. "Imagine turning it on and checking your mail on the system. You see previews and demos of DS and Revolution games that you can download. A magazine similar to Nintendo Power will be exclusive to the system, and you will be able to access it on the Revolution’s homepage." The source also said that besides Nintendo, which has at least seven next-gen titles in development, Capcom, Namco, EA, Sega, Zoonami, and Activision are all currently working on Revolution titles. However, the poster remained coy about what the exact "Revolution" would be. "I’m not going to tell you the revolutionary aspect of the system. Nintendo has some cool pre E3 plans for that."
http://www.gamespot.com/news/2005/05/06/news_6123850.html
Mooi gerucht. Zeker die internetservice klinkt erg cool.
pi_26800186
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:11 schreef Thomper het volgende:
Tja... maar dat internetservice gerucht heb ik minstens 3x voorbij zien komen in de Revolution topics.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 13:37:21 #239
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26800239
quote:

[..]

Laat ze maar wat bekend maken ipv een beetje te bluffen met de werknaam "revolution".
pi_26800481
quote:

[..]

'Gewoon' weer Aries, Gamespot wijst het iig niet af, zoals Matt dat wel deed.
Klinkt zeker erg goed... Nu Bill zo'n grote mond heeft zou het wel erg gaaf zijn als Nintendo op de E3 gewoon hard terug slaat door bijvoorbeeld die online service en de controllers + games zoals beschreven door Aries
  zaterdag 7 mei 2005 @ 13:57:53 #241
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26800730
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:46 schreef Xrenity het volgende:

[..]

'Gewoon' weer Aries, Gamespot wijst het iig niet af, zoals Matt dat wel deed.
Klinkt zeker erg goed... Nu Bill zo'n grote mond heeft zou het wel erg gaaf zijn als Nintendo op de E3 gewoon hard terug slaat door bijvoorbeeld die online service en de controllers + games zoals beschreven door Aries
Ik neem ook wel aan dat Nintendo dat doet, en misschien nog wel meer onthult. Als ze namelijk niets tot vrij weinig onthullen over de Revolution op de E3, kan dat een zelfmoordactie van Nintendo zijn, dat weten ze zelf neem ik aan ook wel.

Als de Nintendo Revolution werkelijk zo revolutionair is als dat mensen beweren/de naam doet vermoeden (niet dat ze zelf ze beweren, want ze hebben er nog amper iets over losgelaten), dan kan hiermee ook echt wel de show mee worden gesteeld, en zal alle aandacht van de PS3, Xbox 360 (die zoiezo al minder zal zijn, omdat de Xbox 360 al onthuld is op MTV) naar de Revolution gaan.

Want des te langer Nintendo wacht met het prijsgeven van (details van) de Revolution, des te langer men in "onzekerheid" blijft, en Nintendo zal ook hierdoor veel mensen verliezen. Speculeren is in het begin leuk, maar op den duur houdt al het gespeculeer ook op, zeker als je er niets over zegt. Men, waaronder ik, wil duidelijk, het liefst zo snel mogelijk. Een mooie locatie hiervoor is de E3, waar alle ogen op je gericht kunnen zijn.

Ik hoop dat Nintendo dit zelf ook doorheeft en snapt, want het zou zonde zijn mocht Nintendo wéér derde worden. Zo'n mooi bedrijf als Nintendo verdient dat niet, imo.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:02:57 #242
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26800850
quote:

[..]

Wat een onzin gerucht. Ik begin me nu mateloos te ergeren aan mensen die zomaar uit hun nek lullen.

Serieus, iemand die bij Nintendo werkt of een ex-Nintendo werknemer? Niemand weet wat de Revolution is. Zelfs niet de bigshots van Nintendo of America. Zelfs Reggie weet niet wat de Revolution wordt. Alleen Nintendo in Japan en hier en daar wat developers. En die developers houden hun mond dicht ten koste wat het kost.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:04:19 #243
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26800877
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:02 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wat een onzin gerucht. Ik begin me nu mateloos te ergeren aan mensen die zomaar uit hun nek lullen.

Serieus, iemand die bij Nintendo werkt of een ex-Nintendo werknemer? Niemand weet wat de Revolution is. Zelfs niet de bigshots van Nintendo of America. Zelfs Reggie weet niet wat de Revolution wordt. Alleen Nintendo in Japan en hier en daar wat developers. En die developers houden hun mond dicht ten koste wat het kost.
Dat gerucht is gewoon van de brokensaints log, van Aries. Gamespot heeft het alleen wat anders verwoord...

EDIT: zie posts hieronder
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:05:40 #244
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26800920
quote:
Dat geloof je toch zelf niet he?
Alleen al voor een goede voorbereiding van de marketing moeten er meer mensen ingelicht worden en er zijn honderden mensen betrokken bij de ontwikkeling van een console ook in America als is het maar voor de ondersteuning van de SDK's
pi_26800947
quote:

[..]

Wat is dat nou weer voor ongelofelijke bullshit?
Denk je dat Iwata dat samen met Miyamoto allemaal even uitdenkt en fabriceerd? Denk je nou echt dat Reggie er helemaal niks van weet? DIe gast heeft half Nintendo op de E3 van vorig jaar 'gered'... Waarschijnlijk praat je gewoon Matt weer na, want dit is echt bs
/edit
Overigens zijn er al lang tig SDK's uitgedeeld anders heb je geen games met je release, en dat is niet goed nee.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:09:47 #246
65330 Ruzbeh
pi_26801027
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:05 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zelf niet he?
Alleen al voor een goede voorbereiding van de marketing moeten er meer mensen ingelicht worden en er zijn honderden mensen betrokken bij de ontwikkeling van een console ook in America als is het maar voor de ondersteuning van de SDK's
Niks is zeker. Maar de Revolution komt in 2006 uit dus ze hebben genoeg tijd.

Ik heb dit effe gebouwd in the GIMP.

Dat "But As Decades Past. The Videogame Market Began To Falter." is volgens Nintendo. Dus gaan nou niet tegen mij aanlopen zeuren of ik nou echt in een Revolutie geloof of dat ik denk dat de videogame markt naar de klote is enzo.

Ik vind wel dat Nintendo gelijk heeft als je ziet dat vroeger iedereen op een NES kon spelen maar niemand op de systemen van vandaag omdat het te ingewikkeld is.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:13:39 #247
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_26801137
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:09 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Niks is zeker. Maar de Revolution komt in 2006 uit dus ze hebben genoeg tijd.
2006, ja, hoewel dat nog niet zeker is. Maar stel, stél, dat jij en Matt gelijk hebben, wat niet zo is btw, dan hebben de developers dus 1,5 jaar om een launchgame te maken. Ze hebben daarnaast ook nog andere producten (de developers).

1,5 jaar lijkt me toch krap tijd om dan nog met een goede launchgame te komen, zeker als je alle functies van de Revolution nog moet ontdekken of weten hoe ze werken...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:15:18 #248
65330 Ruzbeh
pi_26801169
Volgens mij zei Iwata-san in Januari 2005 dat SDKs voor de Revolution al waren uitgegeven. Of was dat Maart 2005?
pi_26801391
Zei Reggie in maart volgens mijn bronn.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:29:00 #250
65330 Ruzbeh
pi_26801465
http://www.gamespot.com/news/2005/03/15/news_6120523.html

Dat zei Iwata-san in Maart. Jij met je flutbronnen.

Wat vindt iedereen van me poster?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')