Damn dat wordt echt plannen.quote:
Doe maar lachen en niet alles zo serieus nemen.quote:
En het was nog wel de speciale 100e afleveringquote:Op maandag 25 april 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
KUT! Gemist! Ik zit maar te kijken hoe Williams zijn wereldtitel verkwanselt
Lighten upquote:
Als je ze maar niet doorstuurt naar mijn huisje.quote:Op maandag 25 april 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn dat wordt echt plannen.
Ik mag dan een groot huis hebben .... ff tellen.
Eentje op het logeerbed, er kunnen er 2 op de slaapbank. We hebben 2 campingbedjes, en 1 luchtbed. En dan nog 3 banken maar of dat lekker slaapt
quote:Op maandag 25 april 2005 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je ze maar niet doorstuurt naar mijn huisje..
Tentjes in de tuin?quote:Op maandag 25 april 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn dat wordt echt plannen.
Ik mag dan een groot huis hebben .... ff tellen.
Eentje op het logeerbed, er kunnen er 2 op de slaapbank. We hebben 2 campingbedjes, en 1 luchtbed. En dan nog 3 banken maar of dat lekker slaapt
When the going gets tough, the tough get desperate?quote:
Er zijn er hier wel meer, maar die zijn niet aan het plannen........tenminste niet hard opquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer, maar die zijn niet aan het plannen........tenminste niet hard op![]()
Meid, daar twijfelde ik bij jou ook niet eens meer aanquote:Op maandag 25 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer, maar die zijn niet aan het plannen........tenminste niet hard op![]()
wat stond er ook alweer op lekken?quote:Op maandag 25 april 2005 22:55 schreef Jerruh het volgende:
beaverhausen, je bent het niet geworden!!!.
.
Oehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |