whahah jah maar ook blauwe ogenquote:Op maandag 25 april 2005 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Blubber heeft ook een McKroketverslaving.
Och, ik heb een hele rits aantekeningen voor me liggen, maar gewoon, alle puf om daar een verhaal van te maken ontbreekt geheelquote:Op maandag 25 april 2005 22:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarover moet je schrijven? Misschien kun we je helpen brainstormen..
Ik wens jullie een fijn leven samen.quote:Op maandag 25 april 2005 22:18 schreef Excess_All het volgende:
[..]
whahah jah maar ook blauwe ogen![]()
heb ik een zwak voor
quote:Op maandag 25 april 2005 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Blubber heeft ook een McKroketverslaving.
hahah gaat dat zo makkelijk hier:Pquote:Op maandag 25 april 2005 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wens jullie een fijn leven samen.
nou je past je icoon wel aan op je humeur of nietquote:
Hoezo? Niet goed?quote:Op maandag 25 april 2005 22:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou je past je icoon wel aan op je humeur of niet![]()
Gaat goed met jou!!quote:Op maandag 25 april 2005 22:22 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah gaat dat zo makkelijk hier:P
ben al voor de 500ste keer getrouwed ofzo :S
maaruhh ik heb bruine ogen![]()
Is niet erg hoor.. ook mooiquote:Op maandag 25 april 2005 22:22 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah gaat dat zo makkelijk hier:P
ben al voor de 500ste keer getrouwed ofzo :S
maaruhh ik heb bruine ogen![]()
Owwwwwww.. binnen 2 dagen dusquote:Op maandag 25 april 2005 22:27 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah jah de 1000ste bewaar ik voor jou, goed ?
Blauw-grijsquote:Op maandag 25 april 2005 22:28 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhhhhhhwat voor kleur heb jij dan
Meid! sla snel dood met je handtas!quote:
verkeerde topic.quote:Op maandag 25 april 2005 22:36 schreef creno het volgende:
kut !
ik zette mijn russische dwerghamster altijd in als verdedigingquote:Op maandag 25 april 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:spin
ik haal dan altijd de kat er even bij
zeg, die nieuwe sig van jou?quote:Op maandag 25 april 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:spin
ik haal dan altijd de kat er even bij
quote:Op maandag 25 april 2005 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Na een poosje werd toen zoëven
dit berichtje doorgegeven:
Binnen werd een moord gepleegd.
Sebastiaan is opgeveegd..
Ssssttt, don't get him started!quote:Op maandag 25 april 2005 22:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zeg, die nieuwe sig van jou?
ben je een kruistocht tegen Kasta begonnen?
Zou jou dat opwinden, G_E?quote:Op maandag 25 april 2005 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Ga je nou allerlei gewaagde foto's posten in [S&G], DM?.
Pffffff dat is bij voorbaat al kansloosquote:Op maandag 25 april 2005 22:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zeg, die nieuwe sig van jou?
ben je een kruistocht tegen Kasta begonnen?
welcome to my world.quote:
Uh uh uh baby, I already did, maar dat pakte verkeerd uit, het schelden (want argumenteren is er niet bij) werd alleen maar erger en toen kwam zelfs kastamamma-popie-jopie-moordwijf-Yvonne erbij die begon te mekkeren, waarna ik wist dat het puur een kwestie van bek houden en orders volgen is. Tja..... Nogmaals: dan maar zo.quote:Op maandag 25 april 2005 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ssssttt, don't get him started!.
Gaan we met de bus heen en met een taxi-busje terug, want dat past anders nooitquote:Op maandag 25 april 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Allemaal logeren op de hooizolder bij Ang3l!.
vuile NSB-er!quote:Op maandag 25 april 2005 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uh uh uh baby, I already did, maar dat pakte verkeerd uit, het schelden (want argumenteren is er niet bij) werd alleen maar erger en toen kwam zelfs kastamamma-popie-jopie-moordwijf-Yvonne erbij die begon te mekkeren, waarna ik wist dat het puur een kwestie van bek houden en orders volgen is. Tja..... Nogmaals: dan maar zo.
Allemaal? gezellige drukte wordt dat danquote:Op maandag 25 april 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Allemaal logeren op de hooizolder bij Ang3l!.
OrgieWe slapen bij Ang3l begreep ik.. op de hooizolderquote:Op maandag 25 april 2005 22:50 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal, lekker uitvergaderd.
4 mei? Ik wil ook![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 22:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah jij kieskeurige , foto is foto
De vraag is: wat?quote:Op maandag 25 april 2005 22:50 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal, lekker uitvergaderd.
4 mei? Ik wil ook![]()
Tis Inseau (quote:Op maandag 25 april 2005 22:55 schreef Jerruh het volgende:
beaverhausen, je bent het niet geworden!!!.
.
KUT! Gemist! Ik zit maar te kijken hoe Williams zijn wereldtitel verkwanseltquote:Op maandag 25 april 2005 22:53 schreef Weemz het volgende:
Zo... dat was vaag bij CSI...
Betaal jij?quote:Op maandag 25 april 2005 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we met de bus heen en met een taxi-busje terug, want dat past anders nooit
God.quote:Op maandag 25 april 2005 22:55 schreef Excess_All het volgende:
wie is yvonne eigenlijk
veel gehoord, geen idee wie het is
En Vlarp is al plannen aan het makenquote:Op maandag 25 april 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
OrgieWe slapen bij Ang3l begreep ik.. op de hooizolder
Damn dat wordt echt plannen.quote:
Doe maar lachen en niet alles zo serieus nemen.quote:
En het was nog wel de speciale 100e afleveringquote:Op maandag 25 april 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
KUT! Gemist! Ik zit maar te kijken hoe Williams zijn wereldtitel verkwanselt
Lighten upquote:
Als je ze maar niet doorstuurt naar mijn huisje.quote:Op maandag 25 april 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn dat wordt echt plannen.
Ik mag dan een groot huis hebben .... ff tellen.
Eentje op het logeerbed, er kunnen er 2 op de slaapbank. We hebben 2 campingbedjes, en 1 luchtbed. En dan nog 3 banken maar of dat lekker slaapt
quote:Op maandag 25 april 2005 23:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je ze maar niet doorstuurt naar mijn huisje..
Tentjes in de tuin?quote:Op maandag 25 april 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn dat wordt echt plannen.
Ik mag dan een groot huis hebben .... ff tellen.
Eentje op het logeerbed, er kunnen er 2 op de slaapbank. We hebben 2 campingbedjes, en 1 luchtbed. En dan nog 3 banken maar of dat lekker slaapt
When the going gets tough, the tough get desperate?quote:
Er zijn er hier wel meer, maar die zijn niet aan het plannen........tenminste niet hard opquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer, maar die zijn niet aan het plannen........tenminste niet hard op![]()
Meid, daar twijfelde ik bij jou ook niet eens meer aanquote:Op maandag 25 april 2005 23:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer, maar die zijn niet aan het plannen........tenminste niet hard op![]()
wat stond er ook alweer op lekken?quote:Op maandag 25 april 2005 22:55 schreef Jerruh het volgende:
beaverhausen, je bent het niet geworden!!!.
.
Oehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |