Ik heb bij de Hahebo een oude bureaustoel gekocht voor 5 euro met een ontiegelijk zwaar onderstelquote:Op maandag 25 april 2005 15:53 schreef Hugster het volgende:
ijsmeis, wat heb jij onder die stoel als onderstel?
Tuut tuut dat is snel. Lijkt de overtoom welquote:Op maandag 25 april 2005 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
Trouwens Hugster, bij Overtoom hebben ze ook zat shit
allrightquote:Op maandag 25 april 2005 16:06 schreef ThaFreak het volgende:
hugo:
oude bureaustoel, bovendeel eraf slopen, daaronder een plaat op lassen waar de stoel + geleiders op kunnen (aangezien ze electrisch) verstelbaar zijn en klaar is kees.....
ik heb nog een scooter accu staan geloof ik...quote:Op maandag 25 april 2005 16:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
allright
alleen ff een kleine 12V accu fixen ook, want een autoaccu is zo groot voor onder een bureaustoel te hangen
lekker rollen ook met zo'n accu erbij![]()
4 weken. De vrouw heeft spit.quote:Op maandag 25 april 2005 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SjeempieHoe lang sta jij wel niet droog? *aai*
Klikkerdeklikquote:Op maandag 25 april 2005 16:09 schreef ook_gek het volgende:
eigelijk zal je die stoelen kant en klaar moeten verkopen. Kan je denk ik leuk geld mee verdienen
idd scooter of motoraccu zijn stuk kleiner en houden het vrij lang uit.....quote:Op maandag 25 april 2005 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb nog een scooter accu staan geloof ik...
ik vind het een meesterlijke machinequote:Op maandag 25 april 2005 16:18 schreef LowJoe het volgende:
Ik begrijp even niet het nut van de draad niet?Ben je nu wel of niet een fan van de Mitsubishi Galant zoals ik??![]()
![]()
Bijna niemand wil een stoel met "CRX" eropquote:Op maandag 25 april 2005 16:09 schreef ook_gek het volgende:
eigelijk zal je die stoelen kant en klaar moeten verkopen. Kan je denk ik leuk geld mee verdienen
Waarom niet?Er zijn er genoeg te koop op marktplaats voor een redelijk bedrag!Alleen niet het gevraagde bedrag betalen,is altijd te hoog.....quote:Op maandag 25 april 2005 16:01 schreef ook_gek het volgende:
He dat is mijn droom auto. JAmmer dat ik hem nooit zou kunnen betalen
Vind je hopelijk niet gekquote:Op maandag 25 april 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bijna niemand wil een stoel met "CRX" erop.
Is het ook!Alleen de mijne ligt nu in barrels......quote:Op maandag 25 april 2005 16:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik vind het een meesterlijke machine![]()
![]()
ongeluk gehad?quote:Op maandag 25 april 2005 16:22 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Is het ook!Alleen de mijne ligt nu in barrels......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |