quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:02 schreef daeri het volgende:
Ik had er twee, maar dingetje ging niet weg, toen ben ik maar wat anders gaan doen
Ik heb nu ook wat geklooit en ga nu ook ff een serieus karakter maken en zo. Dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken
Ik gebruik zelf een R/N. Ik moet zeggen dat ik mijn necro krachten nauwelijks gebruik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken
Dat is niet zo handig, ivm code..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je het niets vindt, kun je hem doorverkopen.
Waar dan precies? Of heeft iemand me genaaid en het er uit gehaald? Ik heb 2 'manuscripts' en 1 Quick Reference papiertje, en dat was het.. Ik heb het spel overigens niet online maar bij de FRS gekocht bedenk ik me netquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
access key zit in het doosje
Ik had een kaartje die ik helemaal moest open scheuren aan alle kanten, en daar zat een code in..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
access key zit in het doosje
-edit- achter CD zit een zilverfolie laagje, zie moet je wegkrassen, en TADA access code!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |