Dat je niet kan springen, zwemmen of klimmen viel mij ook een beetje tegen in het begin, maar ik moet zeggen dat ik het nou niet meer mis. Maar het hoort eigenlijk wel in zo'n spel vind ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:42 schreef -Muse- het volgende:
Waar je heen moet, waar je heen kan etc
Ik ergerde mij de eerste 5 minuten al kapot aan het feit dat je bepaalde kanten nier op kan, en je bv. niet van een bergje af kan springen, het water niet in kan, en dat je tegen teveel "onzichtbare muren" aanloopt.
De graphics zijn idd erg indrukwekkend, zeker als je ze vergelijkt met bijv WoW.quote:Verder vindt ik de graphics wel echt mooi, en de steden en achtergrond (horizon afbeelding) zien er ook mooi uit.
Dat is echt weinig, zeker in vergelijking met WoWquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:39 schreef NDdw het volgende:
[..]
Ja dat duurt idd best langdenk zo'n 120uur als je weet waar je veel xp vandaan haald.
Ligt ook veel al aan je game play.
Hopelijk heb ik u hiermee voldoende ingelicht:P
![]()
![]()
Het is makkelijker hem te vinden vanuit Barradin Estate. Als je de grot ingaat en de brug over.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:17 schreef RAVW het volgende:
zo heb hem ook maar gekocht en ben nu ook even ana het kijken.
zit al weer in de catacombes.
maar kan heel die vent niet vinden
dus gaan we maar weer zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |