abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26907126
Nu speel ik zelf op het moment MMORPG Rose online en dat speelt op zich lekker.
Nu hoor ik goede verhalen over GuildWars, maar nu vraag ik me af of je ook een beetje tegen elkaar kunt hakken en of het spel nog leuk is na 6 maanden spelen 5 uur per dag...
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:56:45 #52
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26912349
Its a very big world , je kunt een char maken voor pvp only dan ga je met een uitgekozen team , tegen een ander willekeurige team/spelers.

De skills die je dan in de normale wereld hebt verdient zijn avalible voor je pvp char. Het spel is nog nooit 6 maanden bespeeld dus ik zou het niet weet niet , net nieuw

† In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 21:59:01 #53
47213 ArmaniMania
pi_26927558
Ik heb de special edition... Dit is werkelijk zo`n gaaf spel Damm die hele sfeer, die opdrachten... Ben er wel een newbie in, ik weet bij god niet wat ik precies moet doen, maar ik heb de handleiding en wat voor eentje

Damm dit spel blaast zelfs World of Warcraft weg...
  donderdag 12 mei 2005 @ 00:00:30 #54
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26931598
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef ArmaniMania het volgende:

Damm dit spel blaast zelfs World of Warcraft weg...
Goeie vergelijking ook
Ik ben inmiddels overleden
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 00:29:03 #55
47213 ArmaniMania
pi_26932255
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 00:00 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Goeie vergelijking ook
Boeie, ik vind het een ruig spel
pi_26940388
Fijn dat je niet per maand hoeft te betalen
Als de gouden vloot voor mijn huis strandt, koop ik het ook.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26959738
Mijn vriend en ik hadden een slecht gevoel bij dit spel. Toch maar gekocht en we zijn beide erg verrast door deze game.
Wij hebben UO, DAOC, Lineage 2, FFXI (ik alleen), EQ2, WoW gespeeld.
Allebei hadden we zoiets van, dit kan nooit het MMORPG gevoel geven zoals alle andere games.
Het is inderdaad anders... maar wel op een goede manier.

Over groepen, ben met mijn main RPG char nog maar 11, maar weet nu wel dat je eerst begint met een max. van 2 personen in 1 groep, later in het verhaal worden dat 4, daarna 6 en tot slot 8.

De steden is waar je andere spelers kunt vinden, Hier stel je de groep samen en daarna ga je na een area dat inderdaad instance is voor je groep alleen. Dit heeft zijn voordeel en nadelen natuurlijk. Ik zie het als een voordeel, je bent heel erg met je eigen groep/ quest bezig en kan niet worden afgeleid door een andere groep. (zoals in vele MMORPGs gebeurd, met campen van bepaalde plekken voor zowel exp als items etc.)

Tot lvl 11 (waar ik nu dus ben met 3 verschillende chars) is het allemaal erg recht toe recht aan.
De eerste keer dat je dit doet zal dit waarschijnlijk niet zo storen, maar als je (net als ik) gek bent op meerdere chars te maken, dan kan het een beetje saai worden. En dan heb ik het vooral over de quests.
Het herhalen van missions verveeld me tot nu toe nog steeds niet.

Toch moet ik waarschuwen, dit is echt niet iets voor mensen die vooral willen solo spelen, het kan wel natuurlijk, maar het is echt niet aan te raden. Naar mijn idee ben je hier dan heel snel op uit gekeken, aangezien je op je quest en missies verder niemand tegen komt behalve in de towns.
Daarbij is dit spel vooral op PvP gericht. Vooral mijn vriend is hieraan helemaal verslaafd.
Voorheen was ik niet zo op PvP, maar vind het tot nu toe wel leuk in dit spel.

Verder ziet het er gewoon erg mooi uit allemaal.
Maar dit zeg ik allemaal na 1 week spelen. Dus het kan best zijn dat ik er over een paar weken er totaal anders over denk.
Heb nog steeds een account van FFXI en DAOC lopen, denk dat ik met beide stop. Ben toch op een punt gekomen dat ik het gevoel heb dat het allemaal 1 grote herhaling is.
Ben benieuwd hoelang ik het in guild wars volhou.
pi_26960397
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
M'n eerste spel sinds heel lange tijd dat ik ook daadwerkelijk kóóp ...
Lol, me 2
  vrijdag 13 mei 2005 @ 02:06:43 #59
20636 Pompiedom
Snaptuwel?
pi_26964065
Het pvp gebeuren is ook leuk als je heel veel skills in RPG gevonden hebt, en dan in PVP een karakter bouwt met al die geweldige skills/items etc. wat je heb ge-unlocked. Ik heb D2LOD in den treure gespeeld, en was ook zeer verrast dat GW gewoon nog best boel leuk is. PVPen deed ik vrij weinig in D2 maar in GW heeft het gewoon wat, teamwork (hoewel teammatches vaak random zijn en je dan geluk moet hebben een monk in de groep te hebben).

Verder heb ik nog veel skills niet kunnen vinden, onvindbaar of ergens ver weg op een boss om te jatten. Beetje jammer dat sommige wel erg moeilijk tot onmogelijk te krijgen zijn.
En erg snel nieuwe updates (waarvan je de installatie niet merkt). Nu kan je ook geld opslaan in storage, hij mag van mij wel wat groter worden 4 chars met dezelfde storage is niet te doen.
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_26964072
wanneer komt de eerste gratis 3d mmorpg uit

B.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 10:47:15 #61
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_26969131
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:35 schreef Lynxie het volgende:
Mijn vriend en ik hadden een slecht gevoel bij dit spel. Toch maar gekocht en we zijn beide erg verrast door deze game.
Wij hebben UO, DAOC, Lineage 2, FFXI (ik alleen), EQ2, WoW gespeeld.
Allebei hadden we zoiets van, dit kan nooit het MMORPG gevoel geven zoals alle andere games.
Het is inderdaad anders... maar wel op een goede manier.

Over groepen, ben met mijn main RPG char nog maar 11, maar weet nu wel dat je eerst begint met een max. van 2 personen in 1 groep, later in het verhaal worden dat 4, daarna 6 en tot slot 8.

De steden is waar je andere spelers kunt vinden, Hier stel je de groep samen en daarna ga je na een area dat inderdaad instance is voor je groep alleen. Dit heeft zijn voordeel en nadelen natuurlijk. Ik zie het als een voordeel, je bent heel erg met je eigen groep/ quest bezig en kan niet worden afgeleid door een andere groep. (zoals in vele MMORPGs gebeurd, met campen van bepaalde plekken voor zowel exp als items etc.)

Tot lvl 11 (waar ik nu dus ben met 3 verschillende chars) is het allemaal erg recht toe recht aan.
De eerste keer dat je dit doet zal dit waarschijnlijk niet zo storen, maar als je (net als ik) gek bent op meerdere chars te maken, dan kan het een beetje saai worden. En dan heb ik het vooral over de quests.
Het herhalen van missions verveeld me tot nu toe nog steeds niet.

Toch moet ik waarschuwen, dit is echt niet iets voor mensen die vooral willen solo spelen, het kan wel natuurlijk, maar het is echt niet aan te raden. Naar mijn idee ben je hier dan heel snel op uit gekeken, aangezien je op je quest en missies verder niemand tegen komt behalve in de towns.
Daarbij is dit spel vooral op PvP gericht. Vooral mijn vriend is hieraan helemaal verslaafd.
Voorheen was ik niet zo op PvP, maar vind het tot nu toe wel leuk in dit spel.

Verder ziet het er gewoon erg mooi uit allemaal.
Maar dit zeg ik allemaal na 1 week spelen. Dus het kan best zijn dat ik er over een paar weken er totaal anders over denk.
Heb nog steeds een account van FFXI en DAOC lopen, denk dat ik met beide stop. Ben toch op een punt gekomen dat ik het gevoel heb dat het allemaal 1 grote herhaling is.
Ben benieuwd hoelang ik het in guild wars volhou.
Het is idd meer een spel voor het spelen in een team:" wat ik zelf erg leuk vindt "
Iemand die de groep leid en iemand die er voor zorgt dat je gehealed wordt.

Een goede opbouw van je team is ook best belangrijk voor de moeilijkere missies
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 02:07 schreef BennieK het volgende:
wanneer komt de eerste gratis 3d mmorpg uit

B.
Dit is niet RENDABLE
pi_27006863
Nou, mijn bestelling schiet niet echt hard op . Ik heb dagen geleden al betaald maar hij is nog steeds niet verzonden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27006960
Houdt het voorlopig mooi op de beta versie van ROSE online... Kzie wel wat ik ga doen als er voor ROSE maandelijkse bedragen moeten komen...
Fools rush in where angels fear to tread...
  zondag 15 mei 2005 @ 12:58:56 #64
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_27023144
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, mijn bestelling schiet niet echt hard op . Ik heb dagen geleden al betaald maar hij is nog steeds niet verzonden.
Waar heb je besteld dan.

Ik heb het spel al 20 dagen en nogsteeds niet betaald
pi_27128382
quote:
Op zondag 15 mei 2005 12:58 schreef NDdw het volgende:

[..]

Waar heb je besteld dan.

Ik heb het spel al 20 dagen en nogsteeds niet betaald
gcshop, en nóg niet binnen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27129603
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kocht hem dan gewoon bij de dynabyte voor 40
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:09:46 #67
119558 NDdw
www.excessum.nl
pi_27152165
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zal wel niet meer op voorraad zijn geweest.
Ik heb een account te koop voor 45euro met een MO/EM lvl 14+
Goede Armor en een firestaf
pi_27155152
Gisteren gemaild en vandaag staat de status eindelijk op "verzonden" .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 02:54:13 #69
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_27173702
Woei! Heb vanavond mijn CE bij Dynabyte opgehaald, leuke dingen zitten er allemaal in

Ben nog maar lvl 3 Elementalist en ga Warriorskill erbij doen. Lekker met vuur enzo van veraf bestoken en van dichtbij beuken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_27187128
Doe's wat leuke screenshots posten
pi_27191450
Hehe, binnen! Kut dat ik vandaag bijna geen tijd meer heb om het uit te proberen.
pi_27200338
Ben level 15 Elementalist/Ranger .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_27221164
Ik heb hem ook

lvl 1 warrior: Aeris Hilton

Weet alleen nog niet wat voor andere class ik erbij zal doen, wat is verstandig voor bij een warrior?
Sold my Soul to Sony
  maandag 23 mei 2005 @ 13:34:07 #74
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_27273093

Mijn CE

Ben nu lvl. 8 Elementalist/Necromancer. Toch maar geen warrior. Bovendien handig, want E heeft een grotere Energy level, handig voor de N spells enzo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_27278071
Ik heb ook de CE (alleen voor dat artbook )

Ik ben intussen geswitched en een lvl 9 Mesmer/Monk

Is er al een fok guild ofzo? ik moet nog een guild joinen
Sold my Soul to Sony
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')