Beetje saaiquote:Op zondag 5 juni 2005 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon: Fok! Bij Tweakers heet hun guild ook gewoon GoT. En dan krijg je iig geen gesteggel over de naam...

Je hebt blijkbaar het verhaal erachter niet gelezen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:50 schreef daeri het volgende:
Ik heb het vandaag gekocht, maar ik zat eerst in een happy happy joy joy wereld, en toen moest ik naar een of ander ventje, en nu ben ik in een dorre wereld beland twee jaar lateris er nog n mogelijkheid om naar de happy happy joy joy wereld terug te komen
(Ik mis de konijntjes!!)

was ik al bang voorquote:Op zondag 19 juni 2005 08:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar het verhaal erachter niet gelezen.
Oh, het kan niet. Start een ander character en blijf net zolang bij de academy vandaan totdat je niet anders kunt..

Idd, was prachtig, en ik had dr nog een heleboel quests open staanquote:Op zondag 19 juni 2005 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pre-searing Ascalon (de happy happy joy joy wereld) is eigenlijk bedoeld als training voor de n00bs en maakt maar een klein deel van het spel uit. Best jammer eigenlijk, het was een mooie wereld.

Ja dat vind ik ook. Ik ben maar een nieuw character gestart om alle quest te doen en te oefenen. Maar nu heb iets overgeslagen en kan ik verder geen quest meer doen. Maar weer een nieuw character aanmaken dusquote:Op zondag 19 juni 2005 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pre-searing Ascalon (de happy happy joy joy wereld) is eigenlijk bedoeld als training voor de n00bs en maakt maar een klein deel van het spel uit. Best jammer eigenlijk, het was een mooie wereld.

Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:01 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Ik ben maar een nieuw character gestart om alle quest te doen en te oefenen. Maar nu heb iets overgeslagen en kan ik verder geen quest meer doen. Maar weer een nieuw character aanmaken dus

Ik ga wel gewoon met mn 1e verderquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!![]()

Tuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles behalve verder gaan met de game natuurlijk!![]()

Als je een meisje bent wil ik je mss wel helpenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:27 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon met mn 1e verderhad n nieuwe begonnen en had echt geen idee wat ik moest doen?

Ik vind er in dat verotte ascalon dus ook niks aanquote:Op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef Brilaap het volgende:
[..]
TuurlijkEerst al die quest doen en zo en dan pas verrot Ascalon in. Vind er eigenlijk niks aan in dat kapotje Ascalon
.

Je vermeidt mij?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:03 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vind er in dat verotte ascalon dus ook niks aan..
Maargoed, ik kan met mijn Archer helemaal die archer mensjes niet vinden, staat alleen maar een ! bij die tysum ofzo, maar dan ga ik dus naar dat verotte ascalon, mij niet gezien dude, ik vermeidt jou

Voor n beestje bedoel je? in Lakesite country dacht ik, de brug over.. maar daar zitten enge beestjes die mijn lvl1 nog niet aan kanquote:Op zondag 19 juni 2005 23:04 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je vermeidt mij?Ik weet waar die archers staan

Ik wil je best wel ff helpen. No problem.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Voor n beestje bedoel je? in Lakesite country dacht ik, de brug over.. maar daar zitten enge beestjes die mijn lvl1 nog niet aan kan

Dat is lief.. mijn lvl1 heet Frau Muskquote:Op zondag 19 juni 2005 23:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik wil je best wel ff helpen. No problem.

Die moet je over dat brugetje brengen naar dat groene sterretjequote:Op zondag 19 juni 2005 23:42 schreef daeri het volgende:
Hmm, do enu een of andere quest, en dan moet je bijen lokken, maar nu blijft dat stomme ding maar pingelen, dat groene ding..

Ja, ik weet het, gedaan, honey ding daar gedropt, maar hij blijft brandenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:03 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Die moet je over dat brugetje brengen naar dat groene sterretje

quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:02 schreef daeri het volgende:
Ik had er twee, maar dingetje ging niet weg, toen ben ik maar wat anders gaan doen

Ik heb nu ook wat geklooit en ga nu ook ff een serieus karakter maken en zo. Dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken

Ik gebruik zelf een R/N. Ik moet zeggen dat ik mijn necro krachten nauwelijks gebruik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:30 schreef daeri het volgende:
Hmm ja, heb dat stomme karakter maar verwijderd, heb nu een N/R die ik wat serieuzer aan ga pakken

Dat is niet zo handig, ivm code..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je het niets vindt, kun je hem doorverkopen.

Waar dan precies? Of heeft iemand me genaaid en het er uit gehaald? Ik heb 2 'manuscripts' en 1 Quick Reference papiertje, en dat was het.. Ik heb het spel overigens niet online maar bij de FRS gekocht bedenk ik me netquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
access key zit in het doosje

Ik had een kaartje die ik helemaal moest open scheuren aan alle kanten, en daar zat een code in..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef SocialDisorder het volgende:
access key zit in het doosje
-edit- achter CD zit een zilverfolie laagje, zie moet je wegkrassen, en TADA access code!

Jij hebt de collectors uitvoering.. van 60 euro ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, ik heb zo'n kartonnen doos, volgens mij is dat de enige uitvoering......geen DVD-hoesjes. Past de handleiding ook niet in.

Ik heb mijne bij Dynabyte, en ik heb gewoon een dvd hoesjequote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
nope, 44,95media markt, dat wel......maar collector's edition? een kartonnen doosje, een boekje met de handleiding, een boekje met de geschiedenis van het land, en DAT is al een CE, das wel erg karig.......

De sletten... Of heb je er ervaring mee?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef RayMania het volgende:
Medewerkers van de Free Record Shop wil nog wel eens CD keys stelen, weet niet of je dat al wist?

Dit is mijn CE:quote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
nope, 44,95media markt, dat wel......maar collector's edition? een kartonnen doosje, een boekje met de handleiding, een boekje met de geschiedenis van het land, en DAT is al een CE, das wel erg karig.......

Als je danst of een /command geeft krijg je een gloed om je handenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van de CE?

Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wilquote:Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Als ik 'm geactiveerd krijg dan zal ik zeker naar dit topic terugkomen om mij aan te melden voor zo'n Guild...

http://www.guildwars.com/products/gwcollectors-edition.htmlquote:Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van de CE?
http://www.microsoft.com/athome/security/children/kidtalk.mspxquote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand mij trouwens dan meteen uitleggen wat 1337 betekent?

Zou geweldig zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wil.

In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:42 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn.Kan iemand mij meteen 'sidekicken' om mij wegwijs te maken in het spel.
Nice.

Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msnquote:Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgen.
Zodra je de boel geactiveerd hebt moet je maar even je naam melden, dan zal ik vragen of ze je een invite sturen.

Hij zal van andere leden in ons Guild ook wel hulp kunnen krijgen, veel zijn ook al met meerdere karakters bezig, en sowieso lopen er nog wel een paar pre-seering mensen in ons guild rond.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:40 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msnik help je wel

Nerd-manier om 'leet' te zeggen, wat weer afgeleid is van elite. Mensen die het serieus gebruiken verdienen de überdork-award.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand mij trouwens dan meteen uitleggen wat 1337 betekent?

Ik zit in LSF geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[[url=http://img118.imageshack.us/img118/4022/gw2bf.th.jpg]afbeelding][/URL]
de rode pijltjes geven aan wat er in mijn versie van GW zat. Enne, kan ik ook bij een guild hiero ergens? Want de Dead Shadows (mijn huidige guild) zijn een stel eikelbijters van de eerste orde, zijn haast nooit online, en spelen nooit als team.

Zou ik erbij kunnen? Ik ga deze week denk ik weer online met GW, en een nieuw karakter maken. Zeg maar wat voor type jullie nog zoeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:30 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik zit in LSF geloof ikGeweldige mensen
Zwarte cape met gouden leeuw op de achterkant..

Er is nu niemand online, ik zal ff op GW kijken of daar iemand is, wat is je naam?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zou ik erbij kunnen? Ik ga deze week denk ik weer online met GW, en een nieuw karakter maken. Zeg maar wat voor type jullie nog zoeken.

Ik blijf wel bij ze hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
idd, te triest gewoon, wat een gaybar!
zullen we onze eigen guild maar starten dan?

Haha, idd, ben er alleen nog nooit geweestquote:Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
oo, das wel stoer!

Yep mag!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:27 schreef SocialDisorder het volgende:
weet ik, ik zit nu op m'n werk. M'n baas vind het niet zo fijn als ikvan z'n geld ga zitten gamen
Als ik van de week online ben, regel ik het wel.
-edit- mag ik je aan m'n MSN toevoegen? Praat wat makkelijker&sneller

Ik heb daarnet een Ranger gemaakt via de RPG mode, en z'n naam is Niteangyl Deatheye. Ik hoop binnenkort dan ook een invite te krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgen.
Zodra je de boel geactiveerd hebt moet je maar even je naam melden, dan zal ik vragen of ze je een invite sturen.
Wat is jouw msnadres dan? Mijne is NiteAngyl op de Hetemail. Kan niet makkelijker.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:40 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msnik help je wel

quote:Op maandag 4 juli 2005 18:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een Ranger gemaakt via de RPG mode, en z'n naam is Niteangyl Deatheye. Ik hoop binnenkort dan ook een invite te krijgen.

Jep, een Ranger. In City of Heroes ben ik ook altijd een Blaster geweest.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Rangers!
Ik ben er zelf ook 1! Ik zal vanavond een officer van mijn guild aanspreken of ie je een invite wil sturen (alleen officers of de guild leader kunnen andere spelers inviten) . Het is een internationaal guild btw, met (uiteraard) Engels als voertaal.

Je zal nog ff moeten wachten op je invite, geen officers online. Net de politie, normaal vallen ze je constant lastig met de kleinste dingen, maar als je ze nodig hebt...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:54 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Jep, een Ranger. In City of Heroes ben ik ook altijd een Blaster geweest.
En ik heb al een idee hoe zo'n Guild werkt. Vast en zeker ongeveer hetzelfde als een Supergroup in City of Heroes.Man, weer een game waar ik aan verslaafd ga raken!

Ik heb je naam doorgegeven aan een officer, hij zou vanavond kijken zei hijquote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Laat mij maar weten als je online bent.. Ik ben voornamelijk 's avonds online, omdat ik ook nog fulltime moet werken.En dan wacht ik geduldig op die invite...

Ook lid worden van ons guild? Niteangyl zit er sinds vanavond ook in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben Eve Redforest, mocht iemand tegen mij aanlopen

Oeh, yes pelasequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook lid worden van ons guild? Niteangyl zit er sinds vanavond ook in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |