Je zou het anders kunnen zien. Ze zoeken vers bloed, maar als er alleen maar losers reageren gaan ze bedelen bij de smurfen die ze al hebben. En uiteindelijk vinden ze dan iemand die zo gek is om ja te zeggen, die geen eigen leven heeft, etc.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom zoeken jullie overigens publiek een moderator terwijl jullie er eentje uit je eigen gelederen kiest?
Nou, zķ is het dus niet gegaan, ik heb namelijk wel gesolliciteerd. Het was goed om te zien dat C&H trouwens best gewild is bij goede users en ik ben best blij dat ik het dus geworden benquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom zoeken jullie overigens publiek een moderator terwijl jullie er eentje uit je eigen gelederen kiest?
Ik had ook gesolliciteerd. Zo moeilijk lijkt me dat niet. De volledige tekst van mijn sollicitatie was dan ook:quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef beeer het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de andere sollicitanten waren. Ik heb namelijk het idee dat Batuwu_Griekgriek gewoon schaamteloos gepasseerd is. Verdraaide nepotistische cultuur hier.
Jouw tijd ben ik in ieder geval al vooruit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:36 schreef beeer het volgende:
Je bent je tijd waarschijnlijk gewoon ver vooruit, jongen.
Ik altijd maar denken dat 't een wijf vrouw is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:02 schreef Natalie het volgende:
Vandaar dat we voor hem hebben gekozen.
Ga je schamen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:07 schreef LostFormat het volgende:
Ik altijd maar denken dat 't een wijf vrouw is.
Newbiemodquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:07 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat 't een wijf vrouw is.
Wellicht (en dat geldt niet alleen voor C&H) is het dan in de toekomst slimmer om EERST alle andere mods te vragen of ze willen bijspringen en dan pas sollicitaties te vragen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:02 schreef Natalie het volgende:
We hebben besloten dat een solli-ronde het beste was. Niet alleen omdat we wilden zien wie er interesse hebben, maar ook wat diens plannen voor C&H zijn. Dat laatste is minstens zo belangrijk.
Iederen sollicitant had z'n kwaliteiten, maar Dagonet kreeg van ons allen een plusje. Vandaar dat we voor hem hebben gekozen.
De solli gaat per forum anders, en hangt ook af van de medemod, FA's Admin's, aanbiedingen, vraag, aanbod, etc.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Wellicht (en dat geldt niet alleen voor C&H) is het dan in de toekomst slimmer om EERST alle andere mods te vragen of ze willen bijspringen en dan pas sollicitaties te vragen?
En Dagonet had, zoals hij zelf ook al had gezegd, zelf ook gesolliciteerdquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De solli gaat per forum anders, en hangt ook af van de medemod, FA's Admin's, aanbiedingen, vraag, aanbod, etc.
En dus had de sollicitatieronde voorkomen kunnen worden als ze eerst de andere mods even gevraagd hadden. Had een hoop verkeerde indrukken vermeden, in mijn optiek.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:24 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En Dagonet had, zoals hij zelf ook al had gezegd, zelf ook gesolliciteerd
Dagonet was waarschijnlijk gewoon de beste van diegene die er gesolliciteerd hadden. Heeft niets te maken met dat hij al mod isquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:36 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
En dus had de sollicitatieronde voorkomen kunnen worden als ze eerst de andere mods even gevraagd hadden. Had een hoop verkeerde indrukken vermeden, in mijn optiek.
Je mist mijn punt. Er is nu een sollicitatieprocedure geweest, waarop mensen hebben gereageerd. desondanks wordt een mod (notabene van een van de drukste subfora) aangesteld als co-mod op C&H. Ik kan me best voorstellen dat dit bij de andere sollicitanten een wat raar gevoel geeft. En dat had voorkomen kunnen worden als er eerst gewoon achter de schermen gevraagd was, wie op C&H wilde meemodden of als Dago gewoon achter de schermen had geroepen dat hij het wel wilde doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:37 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dagonet was waarschijnlijk gewoon de beste van diegene die er gesolliciteerd hadden. Heeft niets te maken met dat hij al mod is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |