Waarheen? De Arena? Is dit een uitnodiging gezien er al enkele tienduizenden 'boeren' dat stadion daar bevolken.quote:
Ja en? Spelers die weg willen, kunnen wat mij betreft direct wieberen. Niemand is onvervangbaar.quote:
Zeker weten? Staat niks op Ajax.nl.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef PJORourke het volgende:
Boerrigter definitief van Twente naar Ajax.
Ken hem niet. Ben wel benieuwd naar hem.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
We hebben wel Anne van der Kolk!
Een gemis, gras?quote:De Belgische keeper Dieter Reynaert van Ajax A1 en Robin Kieft van Ajax A2 schijnen te kennen gegeven te hebben volgend seizoen naar FC Groningen te verkassen. Omdat de Belg erg veel keepers voor zich heeft en zijn kansen op succes bij Ajax daarom klein ziet de doelman het waarschijnlijk niet meer zitten bij Ajax. Over de toedracht van de vermeende overstap van Kieft is nog niets bekend.
Reynaert niet in ieder geval. Van Duin, z'n concurrent, is veel beter.quote:
Bij ASWH - Bennekom viel ie me iets meer op dan die dikke Splinter, maar om nu te zeggen dat het een Ajax-speler gaat worden...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:35 schreef gras het volgende:
[..]
Ken hem niet. Ben wel benieuwd naar hem.
Lullige voornaam trouwens voor een jongen...
Hmmm, dan gaat hij de boeken in als de eerste miskoop van John van den Brom.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij ASWH - Bennekom viel ie me iets meer op dan die dikke Splinter, maar om nu te zeggen dat het een Ajax-speler gaat worden...
"Blijft een goede speler natuurlijk"quote:Op donderdag 28 april 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Ja, wat moet ik er van zeggen?"
Hij is natuurlijk nog vrij jong, John kent hem en ASWH heeft een stevig middenveld.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef gras het volgende:
[..]
Hmmm, dan gaat hij de boeken in als de eerste miskoop van John van den Brom.
We zullen zien. Maar vind het in ieder geval een slap staaltje scouting.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk nog vrij jong, John kent hem en ASWH heeft een stevig middenveld.
Schitterendquote:
quote:Matig Jong Ajax doelpuntloos gelijk tegen Heracles
In een troosteloze wedstrijd heeft Jong Ajax in Amsterdam met 0-0 gelijkgespeeld tegen het laaggeplaatste Heracles Almelo. Jong Ajax speelde zonder bezieling. 'Het was slecht, slecht, slecht' aldus coach Van den Brom in een reactie. Jong Ajax heeft nu drie punten voorsprong op Feyenoord, met een wedstrijd minder gespeeld. Door het gelijkspel kan de ploeg maandag in Heerenveen nog geen kampioen worden.
Tegen Heracles nog welquote:
Wat is er mis met Heracles? Ze staan wel even op plek nr 1 in de gouden gids dan. Maar goed ze hebben wel 1 van de betere jeugdopleidingen van Nederland genaamd Twente/Heracles. Ja jongens daar komt jullie waarschijnlijke nieuwkoop ook vandaan.(boerrigter)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |