abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26529946
26/4/2005 - Hernieuwde interesse voor Rosenberg?
(Gepost door RvN)

BRON: Aftonbladet

Martin Dahlin, zaakwaarnemer van Rosenborg, zat afgelopen weekend met een scout van Ajax op de tribune bij het duel van Malmo tegen MFF. Martin Dahlin liet tegenover Aftonbladet weten dat er grote interesse is van Ajax. Dat was er vorig jaar ook al. In de winterstop koos Ajax uiteindelijk echter voor Charisteas. Hoe concreet de interesse nu is, wordt uit de uitlatingen nog niet duidelijk. Wel laat Dahlin weten dat Rosenberg klaar is voor een volgende stap en dat het het beste zou zijn als er nu een concrete aanbieding komt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_26531587
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:31 schreef gras het volgende:

[..]

Juist niet. Voorzetten vanaf de achterlijn, met enige precisie. De Ridder kan dus wegblijven.
Mitea haalt vaak genoeg de achterlijn. Hij trekt alleen vaak naar binnen. Wat natuurlijk ook weer positief kan zijn soms.
Built for Speed
pi_26538895
Nigel de Jong denkt aan vertrek bij Ajax

23/4/2005 19:15

Ajax wil graag het contract met Nigel de Jong openbreken, maar de Amsterdamse club kan wel eens voor een verrassing komen te staan.
De Jong aarzelt of hij ingaat op de uitnodiging van de Amsterdamse clubleiding te praten over een nieuwe verbintenis. Zijn huidige contract loopt nog tot medio 2006. 'Wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt, heeft me wel aan het denken gezet', zegt de middenvelder in Het Parool.

'Omdat ik al die tijd rustig ben gebleven, zal het best een klap zijn dat ik nadenk over een vertrek', zegt De Jong, die de clubleiding en de vorige technische staf verwijt hun beloftes niet na te zijn gekomen. 'En als je mijn vertrouwen schaadt, dan klap ik dicht en vertrouw ik je nooit meer. Dan is het afgelopen.''

Trainer Danny Blind is op de hoogte van de twijfels bij De Jong. 'Blind begrijpt waar mijn onvrede vandaan komt. Maar hij kan daar niet zoveel aan veranderen. Ik doe geen beloften aan Ajax als ik nog niet zeker ben van mijn zaak.'
Built for Speed
pi_26539415
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:03 schreef HansvanOchten het volgende:
-knip-
Dan maar na een middenmotor, hij is echt wel op te vangen. Wil nu iedereen weg bij Ajax ?
pi_26540569
Dat zou best kunnen maar hij haalt de top echt wel met of zonder Ajax.
pi_26540685
De Jong moet zeker blijven, hij is de enige echte Amsterdammer die we nog over hebben.
  woensdag 27 april 2005 @ 11:42:48 #107
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26540931
Denken die "jochies" nou echt dat er stapels topclubs op ze zitten te wachten? Laat ze eerst twee seizoenen achter elkaar stabiel op een goed niveau spelen, en dan denken over een topclub.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 27 april 2005 @ 11:44:55 #108
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26540975
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:42 schreef Cheiron het volgende:
Denken die "jochies" nou echt dat er stapels topclubs op ze zitten te wachten? Laat ze eerst twee seizoenen achter elkaar stabiel op een goed niveau spelen, en dan denken over een topclub.
Kennelijk denken ze dat. En voor De Jong zal dit ook wel gelden. Is het niet zo dat Arsenal hem wel wil hebben. De Ridder zie je hetzelfde bij: Man U, Newcastle en Tottenham willen hem erbij. Dan ben je gek om op dit moment nog bij Ajax te blijven. Simpel as that!
  woensdag 27 april 2005 @ 11:59:11 #109
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26541277
De ratten verlaten het zinkend schip als eerst.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_26541814
De Jong moet echt blijven, topgozer is het en kan ook nog goed voetballen
pi_26542230
Kan je nagaan wat een zooitje Arie en die knoeier ervan gemaakt hebben ...
pi_26546542
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:40 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Mitea haalt vaak genoeg de achterlijn. Hij trekt alleen vaak naar binnen. Wat natuurlijk ook weer positief kan zijn soms.
Hij trekt niet vaak maar altijd naar binnen. Dan haal je dus niet de achterlijn.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_26547174
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:07 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij trekt niet vaak maar altijd naar binnen. Dan haal je dus niet de achterlijn.......
misschien bedoelt hij dat Mitea weleens over de achterlijn vliegt als ie weer een schouderduwtje krijgt
pi_26547274
Is Van der Vaart weer fit? Ik zou hem graag weer eens in de basis zien ipv Sneijder...
pi_26547316
Achterlijn halen is 1 maar een goede bal daarna is weer wat anders. Er komen ballen vanaf de zijkant waarvan je denkt "zit die doos nog om je schoen of zo" ?
  woensdag 27 april 2005 @ 16:43:14 #116
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26547479
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:34 schreef Radegast het volgende:
Is Van der Vaart weer fit? Ik zou hem graag weer eens in de basis zien ipv Sneijder...
Daar ben ik het dan niet mee eens. Sneijder heeft laten zien dattie voetbaltechnisch toch meer brengt. vdVaart brengt alleen onrust.
pi_26547583
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:43 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan niet mee eens. Sneijder heeft laten zien dattie voetbaltechnisch toch meer brengt. vdVaart brengt alleen onrust.
Waarom brengt sneijder voetbaltechnisch meer dan? heb je zijn corners gezien de afgelopen maanden en maanden?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 27 april 2005 @ 16:53:22 #118
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26547741
Dode spelsituaties is een ander verhaal, maar dat is maar een klein stukje van het geheel. Die corners zijn ook minder doordat de rest weigert de verdediging het lastif te maken en op een hoopje gaat staan.
  woensdag 27 april 2005 @ 16:56:12 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26547800
Sneijders corners zijn "eerste man, eerste paal" Hou dit zinntje maar eens in gedachten als je Ajax kijkt en zeg het vlak voor de corner, en na de corner. Zal je zien dat het 90% van de keren klopt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 27 april 2005 @ 17:02:35 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26547941
Daarom moet van der Vaart de corners ook nemen.
pi_26548195
Alleen is Raffie na het nemen van een corner door de afstand richting cornervlag gelijk zo bekaf dat ie 5 minuten geen bal raakt.... Ik prefereer Sneijder, in alle opzichten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 27 april 2005 @ 17:32:52 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26548528
Ach, Wesley denkt dat 'ie na het nemen van een corner tijd genoeg heeft om zelf naar de goal te rennen om 'm in 't doel te koppen. Of natuurlijk uit de rebound vanaf de middellijn alsnog een ram te geven richting doel. Geen idee waar je nou meer aan hebt.
  woensdag 27 april 2005 @ 17:41:30 #123
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26548697
Ach, zo zit Sylvie niet zo alleen op de tribune, wel zo gezellig. Kan vdVaart mooi buitenspel uitleggen enzo.
pi_26548857
Terwijl Ajax interesse steekt in jonge gassies (Rosenberg) kunnen ze beter wat routine aan de selectie toevoegen. En wat heb je aan Rosenberg als je Manucharyan ook nog hebt. Wil Blind volgend jaar met 4 spitsen gaan spelen ofzo?
pi_26549379
Klote
quote:
'Valencia onderhandelt met Kluivert'
BBC Sport
Valencia is al in een vergevorderd stadium met Patrick Kluivert, zo meldt de Engelse tabloid The Sun. De Amsterdam speelt momenteel bij Newcastle United, maar is onder Graeme Souness niet altijd basisklant. Newcastle heeft een optie om het aflopende contract met de Nederlander met twee jaar te verlengen.

Ondanks dat de Amsterdammer zich in de bekerwedstrijden (UEFA Cup en FA Cup) al meerdere malen waarmaakte, wil trainer Souness zijn contract waarschijnlijk niet verlengen. De geruchten gaan dat de oud-Ajacied en de oefenmeester het niet goed met elkaar kunnen vinden.

Kluivert zelf heeft al laten weten het liefst naar Italië of Spanje te willen. Ook Deportivo La Coruņa, Real Sociedad en Sevilla zouden interesse hebben in de (oud-)international, terwijk ook AZ en Ajax genoemd werden.
Bron voetbalzone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')