natuurlijk kennen we die! Rodiequote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb net een account aangemaakt voor Roderick Turpijn op mijn werk. kennen we die nog??
Geen idee of hij er nog speelt, maar das vanaf vandaag mijn collega dusquote:Op maandag 25 april 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
natuurlijk kennen we die! Rodie
speelt nu toch bij AFC?
quote:25/4/2005 - 'Blessure oorzaak van terugslag Babel'
(Gepost door RvN)
Tegenover Highlow.nl liet Ryan Babel weten dat de oorzaak van zijn mindere vorm vooral ligt in het feit dat hij last heeft van pijn in zijn onderrug. "Volgens de fysio komt het omdat ik in één keer een hele grote stap heb gemaakt - Nederlands Elftal, Ajax - waardoor de spieren die dat niet gewend zijn, overbelast zijn."
Neef je van een kennis van mijn vader.quote:Op maandag 25 april 2005 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee of hij er nog speelt, maar das vanaf vandaag mijn collega dus.
Is dat de Rody Turpijn die vorig jaar nog bij De Graafschap speelde?quote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb net een account aangemaakt voor Roderick Turpijn op mijn werk. kennen we die nog??
Is hij nog niet financieel afhankelijk???quote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Pfoei, gelukkig maar. Was al bang dat ik het had moeten missenquote:SBS zendt huwelijk Rafael en Sylvie uit
AMSTERDAM - SBS Shownieuws gaat het huwelijk van voetballer Rafael van der Vaart en actrice/presentatrice Sylvie Meis exclusief uitzenden. Dat meldde de showbizz-rubriek maandag, de dag waarop het programma zijn duizendste aflevering vierde. Het huwelijk heeft plaats op vrijdag 10 juni, in het bijzijn van ruim driehonderd gasten.
De SBS-camera's zijn aanwezig bij de kerkelijke inzegening van het huwelijk en die beelden zijn dan 's avonds te zien in de reguliere zendtijd van Shownieuws. De plechtigheden vinden plaats in Heemskerk, de geboorteplaats van Van der Vaart.
Mooi!quote:25/4/2005 - Jong Ajax op weg naar de titel
(Gepost door RvN)
Jong Ajax komt steeds dichterbij de titel in de beloftencompetitie. Maandagavond werd in Amsterdam met 4-1 gewonnen van Jong ADO Den Haag. Tiberkanine (2x assists van Sangoy en Boukhari), Boukhari (assist van De Mul) en opnieuw Tiberkanine (assist van Boukhari) waren de doelpuntenmakers aan Ajax-zijde. Maarten Stekelenburg stopte bij een 1-0 stand een penalty van ADO Den Haag.
De voorsprong van Ajax op Feyenoord blijft twee punten, terwijl de Amsterdammers ook nog eens twee duels minder hebben gespeeld.
en waarom het huwelijk van Maarten nietquote:Op maandag 25 april 2005 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pfoei, gelukkig maar. Was al bang dat ik het had moeten missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |