Weet iemand of hij echt zo goed is?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef PJORourke het volgende:
Boerrigter definitief van Twente naar Ajax.
quote:Donderdag 28 april - Juventus mag cup met de grote oren houden
(Verslaggever SV, Rome, 15.17u GMT+01.00, De Telegraaf)
Het International Hof voor Arbitrage (CAS) in Rome heeft vandaag besloten dat Juventus toch de gewonnen prijzen tussen 1994 en 1998 mag behouden, ondanks dat de clubarts schuldig is bevonden op het toedienen van verboden middelen.
'Het gebruik van pharmaceutische middelen die niet expliciet verboden zijn in de sport, kan niet worden bestraf met disciplinaire maatregelen', aldus het CAS vandaag. Hierdoor is de laatste kans voor Ajax om de Champions League van het seizoen 1995/ 1996 met terugwerkende kracht te winnen verschoten.
Is volgens mij nog niet bekend, hij kon ook naar PSV en Bayern München.quote:
Logische keuzequote:Op donderdag 28 april 2005 15:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is volgens mij nog niet bekend, hij kon ook naar PSV en Bayern München.
Idd, bij PSV breekt toch geen jeugd door en Bayern dat zijn Duitsersquote:
Ik heb nog tegen hem gespeeld toen hij bij Quick voetbalde, ik zat op dat moment bij Sportclub Enschede. Maar dat was in de D of C als ik me niet vergis. Toen viel zijn talent nog wel mee en niet zo op. Maar het schijnt dat hij zich vol heeft geevalueerd. Hij was toen nog een heel klein mannetje trouwens.quote:
Ajax is gewoon de mooiste van die 3.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, bij PSV breekt toch geen jeugd door en Bayern dat zijn Duitsers
Dat is ook helemaal waar, al gingen er in het verleden nog wel eens een paar naar PSV ipv Ajax.quote:
Tsja, viel te verwachten natuurlijk. Wel jammer, want als er één ploeg was die dat jaar de CL verdiende te winnen was het Ajax wel. Alleen al op basis van die schitterende 0-2 in Madridquote:
Een van de beste wedstrijden ooitquote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja, viel te verwachten natuurlijk. Wel jammer, want als er één ploeg was die dat jaar de CL verdiende te winnen was het Ajax wel. Alleen al op basis van die schitterende 0-2 in Madrid![]()
quote:28/4/2005 - Sky Sports: "Pienaar legt voorstel Ajax naast zich neer"
(Gepost door P.)
BRON: Sky Sports
De afgelopen weken kwamen er tegenstrijdige berichten binnen over een eventuele verlenging van het verblijf van Steven Pienaar bij Ajax. Sky Sports meldt vandaag dat Pienaar het voorstel van Ajax om zijn contract te verlengen naast zich neer heeft gelegd. De middenvelder zou volgens Sky Sports op een transfer in de zomer azen. Met name Arsenal zou belangstelling hebben voor Pienaar
laat maar mooi naar Arsenal heen gaanquote:
Pienaar moet blijvenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
laat maar mooi naar Arsenal heen gaan
Ga heen, boerquote:Op donderdag 28 april 2005 19:20 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En die 54% met sympathie voor Ajax heeft dat uiteraard omdat ze het shirt zo mooi vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |