En ook Brdaric, die naar Hannover trekt. De derde aankoop van Hannover in de spits, na Delura en Hashemian. Hanke trekt dan weer naar Wolfsburg, wat bij Schalke de weg vrij lijkt te maken voor Kuranyi.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
Wolfsburg verliest Petrov, een aderlating.
Vergeten. Graag! zjroentje at fok punt nl.quote:Zjroentje wil geen stats trouwens??
quote:Mainz en Denen via Fair Play in UEFA Cup
FSV Mainz 05 hield een fraaie beloning over aan het eerste seizoen in de Bundesliga. De Duitse club was één van de twee gelukkigen die dankzij het Fair Play klassement een ticket voor de voorronde van het UEFA Cup-toernooi veroverde.
Zes clubs kwamen in aanmerking voor de twee plaatsen die de UEFA zondag te vergeven had voor de eerste kwalificatieronde van toernooi om de UEFA Cup. Naast Duitsland bleek Denemarken de gelukkige tijdens de loting, die zondag door Trevor Brooking werd verricht.
Het is nog niet bekend welke Deense club mag uitkomen in de voorronde. De voetbalcompetitie loopt nog tot 19 juni.
De vier andere clubs die deelnamen aan de loting waren Hammarby (Zweden), Tottenham Hotspur Engeland), Tulevik Viljandi (Estland) en Young Boys (Zwitserland). Eerder had de UEFA het Noorse Viking al een plaats in de UEFA Cup-voorronde toebedeeld, omdat Noorwegen het Fair Play klassement had gewonnen.
Bron: VI
Jij post exact hetzelfde als wat ik dacht toen ik dat las.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef methodmich het volgende:
Mainz, dat is wel komisch. Gedoodverfde degradant die zich handhaaft en nu Europa in mag.
Aachen ging niet via Fair Play, maar als verliesend bekerfinalist.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:48 schreef zjroentje het volgende:
Vorig jaar Aachen en nu Mainz.
Ik was rond die tijd niet meer zo scherp zie ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Hij heeft natuurlijk ook al 6 jaar bij Werder gevoetbald.
Die neem ik aan wel live op de ZDF komt.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:26 schreef methodmich het volgende:
Zware opening voor ze volgend seizoen:
Dat wordt weer harken om boven de streep te blijven. As usual.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn je verwachtingen zjroen, met de nieuwelingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |