Nee, hijs van Noot, das die homoquote:Op woensdag 27 april 2005 10:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
huh? volgens mij is deze post komen omhoog drijven uit een heel oud topic....
Mjah, ach, voor mij heeft het allemaal geen haast, ik game graag, maar wel met golven, ik denk dat ik hem na een half jaar ook nog prima kan vinden, plus dat het aanbod dan groter isquote:Op woensdag 27 april 2005 08:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe dan ook, ik koop um bij de release..
Wat denk je? 360 natuurlijk. Koop een 360 voor 360. En straks Sony met een PS3 voor 3.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:44 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat dat ook wel de release-prijs gaat worden, maar net als de rest zijn dit gewoon geruchten
meer is tie ook niet waardquote:Op woensdag 27 april 2005 15:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
En straks Sony met een PS3 voor 3.
Sure,quote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ook niet, zeker als je weet dat het grafisch ook de minste van de 3 word.
We zitten nu ook wel op een punt dat we eventjes vooruit kunnen qua graphics, als je ziet wat de Xbox 1 er af en toe nog uitperst met Doom 3, Ninja Gaiden enzo dan lijkt me dat ze qua graphics met de Xbox 2 heel veel kunnen doen. Het grote verschil met een nog betere videokaart in een console zal echt in de kleine details gaan zitten en de hoeveelheid bewegende dingen in 1 schermquote:Op donderdag 28 april 2005 09:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sure,.
Wat een onzin zeg, dat is allerminst zeker. Sowieso is er nada bekend over welke beter is.
Dat ie eerder komt wil niet zeggen dat ie het minst sterk is, of kom iig met een bron.
Sowieso moet ik nog maar zien of de andere een betere kaart zullen hebben. De XBOX 2 heeft een ATi kaart die nu nog niet eens op de markt is. Beetje voorbarig om dan al als zekerheidje aan te nemen dat de X2 het zwakst is.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:43 schreef Tain het volgende:
[..]
We zitten nu ook wel op een punt dat we eventjes vooruit kunnen qua graphics, als je ziet wat de Xbox 1 er af en toe nog uitperst met Doom 3, Ninja Gaiden enzo dan lijkt me dat ze qua graphics met de Xbox 2 heel veel kunnen doen. Het grote verschil met een nog betere videokaart in een console zal echt in de kleine details gaan zitten en de hoeveelheid bewegende dingen in 1 scherm
was jij niet ooit een nintendo fanboy?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sowieso moet ik nog maar zien of de andere een betere kaart zullen hebben. De XBOX 2 heeft een ATi kaart die nu nog niet eens op de markt is. Beetje voorbarig om dan al als zekerheidje aan te nemen dat de X2 het zwakst is.
Typisch fanboygedrag wat we ook zagen bij de release van de XBOX,.
Ikke?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
was jij niet ooit een nintendo fanboy?
Maar over graphics kunnen we indd nog weinig zeggen.
Je weet dat ik je haat he?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ikke?,
,
!
Integendeel, ben altijd een hardcore SEGA-fanboy geweest in m'n jeugdjaren..
Nu heb ik alle drie de next gens, echter geniet ik van m'n XBOX het meest. Gevolgd door de PS2 en daar ver achter de GC...
ahhhhhh, ok.quote:
Ik zie niemand zeuren over graphics, ik zie één iemand een opmerking maken dat hij verwacht dat de 360 minder krachtig wordt dan de PS3.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:23 schreef twi het volgende:
Daarbij is wat Tain zegt ook waar, het is meer afhankelijk van wat de programmeurs ervan kunnen maken. 't Is wel typisch alleen dat een grote Nintendo fanboy hier nu komt zeuren over graphics, terwijl ze 4 jaar lang hebben volgehouden dat het niet om graphics maar gameplay gaat.
toch nog Backwards Compatible?quote:So far one of the biggest unanswered questions about the Xbox 360 is whether or not it’s going to be backwards compatible with games for the original Xbox. Other the past year or so we’ve gotten plenty of conflicting reports about backwards compatibility—it’s no secret that there are some emulation “issues” involved—but the Inq seems to think that Microsoft might have figured this one out. Their evidence? It’s not exactly much to go on, so don’t come crying to us when the Xbox 360 comes out and you can’t play your copy of Halo 2 on it, but they’re pointing to an online questionaire about Xbox Live which mentions that:
Xbox Live is an online gaming service that works across both the current Xbox system and the future Xbox 2. You will be able to play online and compete against others across both consoles. If you are playing an Xbox game on Live you will be able to compete against people playing that same game on Xbox 2.
The catch is that this doesn’t necessarily imply backwards compatiblity. It’s possible that this could mean that they’re simply going to rerelease Xbox 360 versions of current Xbox titles, sort of like how everyone bought Led Zeppelin IV all over again when it came out on CD. But to be honest, we won’t know for sure until the reveal all the gory details for the new console next month.
Hij verwacht het niet, hij zegt dat het zo is.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie niemand zeuren over graphics, ik zie één iemand een opmerking maken dat hij verwacht dat de 360 minder krachtig wordt dan de PS3.
Ik vraag me tevens af waarom je nu ook weer begint over "Grote Nintendo fanboy" en "ze". Dat generaliseren siert je niet
Inderdaad, ik vroeg me ook al af hoe je er bij komt dat ie het slechts is (qua graphics)..quote:Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef twi het volgende:
Ok, my bad. Maar dan vraag ik me nog af waar dat contrast van posts tussen twee stukken hardware die qua specs vrijwel identiek zullen zijn vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |