En dat doe je bij voorkeur natuurlijk nog steeds op je werk?quote:Op maandag 25 april 2005 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ijsje!!
Man, ik ben nog aan het afkoelen
Ik iig niet, ik ga een half uurtje vroeger.quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie zijn "we"
iets fluistert over geen bier enzoquote:Op maandag 25 april 2005 14:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef me een voorbeeld dat ik een keer geen gelijk had?
quote:Op maandag 25 april 2005 14:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met nichten lullen heeft de weg nog nooit veilig gemaakt.
Je komt toch op je werk om uit te rusten van het weekend? Of ben ik nu verkeerd ingelichtquote:Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat doe je bij voorkeur natuurlijk nog steeds op je werk?
ik voorspel in de nabije toekomst een tijdstip waarop wij het glas heffen en duchtig zuipenquote:
Dat heb je helemaal goed...MAAR....dat moet niet langer dan 8 uur duren.quote:Op maandag 25 april 2005 14:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je komt toch op je werk om uit te rusten van het weekend? Of ben ik nu verkeerd ingelicht
ik minderjarig?quote:Op maandag 25 april 2005 14:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kent Wizarddragon eigenlijk als die minderjarigen van?
Blond19 en Petre86
Ik ben niet minderjarigquote:Op maandag 25 april 2005 14:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kent Wizarddragon eigenlijk als die minderjarigen van?
Blond19 en Petre86
je hebt ook niet bepaalt moeite gedaan om mijn aandacht te krijgen wel?quote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
tssss, zaterdag zag je me niet eens staan. Toen heb ik heimelijk van veraf gekeken.
Nee, dan moet ik thuis uit gaan rusten. Ook geen optie!quote:Op maandag 25 april 2005 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed...MAAR....dat moet niet langer dan 8 uur duren.
Nabij... mag je dat tegenwoordig ook al in combinatie met jaren gebruiken?quote:Op maandag 25 april 2005 14:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik voorspel in de nabije toekomst een tijdstip waarop wij het glas heffen en duchtig zuipen.
Nee, daar is thuis immers niet voor. Uitrusten stel je voor.quote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik thuis uit gaan rusten. Ook geen optie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |