1-0 voor Kastanova !!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:44 schreef kastanova het volgende:
Ilona, als je doelloos gaat postopkrikken, kun je opbokken.
Nóg niet, de bal ligt alleen nog maar op de stipquote:
Ja dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat gaat over iets helemaal anders
Ben jij pot?quote:
laffer is gewoon een botte klootzak...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:44 schreef kastanova het volgende:
Ik vind jou op dit moment een grotere klootzak, dus jíj kunt optyfen als je blijft kuttenquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
laffer is gewoon een botte klootzak...
Zo zit ie helemaal niet in mekaarquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:44 schreef kastanova het volgende:
ik mag toch hopen dat ik een keertje dood ga ja, en jij kunt dat proces versnellen door me te meeten....quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:laffer is slecht, laffer moet dood!
Rot toch op man, jij hebt geen respect voor mensen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:48 schreef laffer het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat ik een keertje dood ga ja, en jij kunt dat proces versnellen door me te meeten....
alhoewel, dit proces kan ook tegen je keren![]()
toch wel leuk, zonder dat ik een opruiende post heb geplaatst een user zo op de kast te krijgenquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Rot toch op man, jij hebt geen respect voor mensen...
Dat dacht ik al... er zitten hier veel trouwens.quote:
ooit weleens denk ik, jij ook denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
val dood laffer...
wat is je probleem? vertel het eens tegen oom lafferquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
static toont respect, jij niet...
ik respecteer je wel hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:50 schreef laffer het volgende:
[..]
toch wel leuk, zonder dat ik een opruiende post heb geplaatst een user zo op de kast te krijgen![]()
het gaat ook niet om jou, lieverdquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik respecteer je wel hoor.
alhoewel dat we toch stroef gestart waren hé
ik vind je nu wel lief
Val dood...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:52 schreef laffer het volgende:
[..]
wat is je probleem? vertel het eens tegen oom laffer
Dat hebben meerdere hier niet, maar dan hoeven ze toch niet meteen dood? Wat een saaie bende zal het dan worden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Rot toch op man, jij hebt geen respect voor mensen...
vast wel een keer, jij ook....quote:
hoezo alsquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
Staat die ilona vent alweer te schreeuwen als een varken met 3 ampére op z'n tepels?
Is ilona een vent?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
Staat die ilona vent alweer te schreeuwen als een varken met 3 ampére op z'n tepels?
Ga slapen, rot op...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:54 schreef laffer het volgende:
[..]
vast wel een keer, jij ook....
maar wat is je probleem??
jouw vocabulaire wordt er niet beter op, bij elke post een woordje minder...quote:
Heb ik al 2 waarschuwingen gekregen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:56 schreef kastanova het volgende:
Ok, ilona, 2 waarschuwingen is voldoende, nu maar hopen dat je nog in je proeftijd zit.
niet nodig, èèn nekschot is voldoendequote:Op dinsdag 26 april 2005 02:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb ik al 2 waarschuwingen gekregen?
Ik ben het nu niet zo snel met Kasta eens. Maar moet hem nu wel gelijk geven. Ik dacht dat ik al slaapverwekkend was, maar dit is helemaal niet te filmen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:56 schreef kastanova het volgende:
Ok, ilona, 2 waarschuwingen is voldoende, nu maar hopen dat je nog in je proeftijd zit.
mag datquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:59 schreef laffer het volgende:
[..]
niet nodig, èèn nekschot is voldoende![]()
ga lullen pijpen voor een euro op koninginnendagquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Block me maar, I don't give a fuck...
Tuurlijk.quote:
neh krijg je zon troep vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 03:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik weet iets beter: de elektrische zaag
Open er een topic over in R&P, beter zou zijn als je gewoon wegblijft.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
static toont respect, jij niet...
Niet meer nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik weet iets beter: de elektrische zaag
Nu kom ik nooit op SEX, maar kan je nog iets anders pijpen dan lullen? Of was dit een contaminatie of alliteratie?quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:00 schreef laffer het volgende:
[..]
ga lullen pijpen voor een euro op koninginnendag![]()
Donequote:Op dinsdag 26 april 2005 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Block me maar, I don't give a fuck...
op het niet geven van een nekschot aan bepaalde users staat een banquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
Het banmeldtopic. We're the dream team!
ik krijg migraine van jou, weet je dat?quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu kom ik nooit op SEX, maar kan je nog iets anders pijpen dan lullen? Of was dit een contaminatie of alliteratie?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
ik krijg migraine van jou, weet je dat?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
Het banmeldtopic. We're the dream team!
Op naar de volgende.quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
halleluja, eindelijk eens een nacht zonder die greppelslet
Ga je nu naar 'the dark side'?quote:
Leg uit...quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:08 schreef Nickthedick het volgende:
Ga je nu naar 'the dark side'?
Ik heb nog nooit iemand zo enthousiast zien reageren op een symptoom van een hersentumor.quote:
'Hate to sound like a nerd' maar vind je je 'macht' opwindend?quote:
Je refereert naar zojuist desbetreffende gebande kut-user?quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo enthousiast zien reageren op een symptoom van een hersentumor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |