niet nodig, èèn nekschot is voldoendequote:Op dinsdag 26 april 2005 02:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb ik al 2 waarschuwingen gekregen?
Ik ben het nu niet zo snel met Kasta eens. Maar moet hem nu wel gelijk geven. Ik dacht dat ik al slaapverwekkend was, maar dit is helemaal niet te filmen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:56 schreef kastanova het volgende:
Ok, ilona, 2 waarschuwingen is voldoende, nu maar hopen dat je nog in je proeftijd zit.
mag datquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:59 schreef laffer het volgende:
[..]
niet nodig, èèn nekschot is voldoende![]()
ga lullen pijpen voor een euro op koninginnendagquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Block me maar, I don't give a fuck...
Tuurlijk.quote:
neh krijg je zon troep vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 03:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik weet iets beter: de elektrische zaag
Open er een topic over in R&P, beter zou zijn als je gewoon wegblijft.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
static toont respect, jij niet...
Niet meer nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik weet iets beter: de elektrische zaag
Nu kom ik nooit op SEX, maar kan je nog iets anders pijpen dan lullen? Of was dit een contaminatie of alliteratie?quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:00 schreef laffer het volgende:
[..]
ga lullen pijpen voor een euro op koninginnendag![]()
Donequote:Op dinsdag 26 april 2005 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Block me maar, I don't give a fuck...
op het niet geven van een nekschot aan bepaalde users staat een banquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
Het banmeldtopic. We're the dream team!
ik krijg migraine van jou, weet je dat?quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu kom ik nooit op SEX, maar kan je nog iets anders pijpen dan lullen? Of was dit een contaminatie of alliteratie?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
ik krijg migraine van jou, weet je dat?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
Het banmeldtopic. We're the dream team!
Op naar de volgende.quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
halleluja, eindelijk eens een nacht zonder die greppelslet
Ga je nu naar 'the dark side'?quote:
Leg uit...quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:08 schreef Nickthedick het volgende:
Ga je nu naar 'the dark side'?
Ik heb nog nooit iemand zo enthousiast zien reageren op een symptoom van een hersentumor.quote:
'Hate to sound like a nerd' maar vind je je 'macht' opwindend?quote:
Je refereert naar zojuist desbetreffende gebande kut-user?quote:Op dinsdag 26 april 2005 03:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo enthousiast zien reageren op een symptoom van een hersentumor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |