dat gaat er op lijken Kastaquote:Op maandag 25 april 2005 05:10 schreef kastanova het volgende:
Talking 'bout a fine piece of ass.
[afbeelding]
ik ben jaloers op kastaquote:Op maandag 25 april 2005 05:10 schreef kastanova het volgende:
Talking 'bout a fine piece of ass.
[afbeelding]
he netjes blijven ... is een lekker lijf maar verpatsen hoeft ze het niet... mag gewoon gratis langskomenquote:Op maandag 25 april 2005 05:14 schreef Calella het volgende:
Als ze nu haar lichaampje ff verpatst kan ze er mooi een nose-jobje van betalen.
Whehehehequote:Op maandag 25 april 2005 05:14 schreef Calella het volgende:
Als ze nu haar lichaampje ff verpatst kan ze er mooi een nose-jobje van betalen.
Sararaats..mmm daar was toch iets mee..quote:Op maandag 25 april 2005 05:13 schreef sararaats het volgende:
Kastanova, doe eens iets aan dat geklooi van die greppeldel
quote:Op maandag 25 april 2005 05:13 schreef sararaats het volgende:
Kastanova, doe eens iets aan dat geklooi van die greppeldel
't Is een Vlaams potteke, avec mayonaise et ketchup...quote:Op maandag 25 april 2005 05:17 schreef Calella het volgende:
[..]
Sararaats..mmm daar was toch iets mee..![]()
Ik heb die naam toch een paar keer gelezen. Maar waar dat nu over ging?
Geregistreerd op 12 september 2001 en nog steeds zo geinformeerd als een noob, i like it.![]()
Aha, bedankt.quote:Op maandag 25 april 2005 05:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
't Is een Vlaams potteke, avec mayonaise et ketchup...![]()
jij wel hij nietquote:Op maandag 25 april 2005 05:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
fout. geregistreerd op 3 april 2005
nadenken voor je postquote:Op maandag 25 april 2005 05:24 schreef sararaats het volgende:
*blub ik ben een ram*
Net te laat.quote:Op maandag 25 april 2005 05:24 schreef sararaats het volgende:
fout. geregistreerd op 3 april 2005
slijmbalquote:Op maandag 25 april 2005 05:27 schreef sararaats het volgende:
waar is de casanova Kastanova?
ik maak graag complimentjes tegen de moderators
M'n icon stelt niks voor, dat heb ik ten tijde van de inval gekozen, gewoon voor de gein, het heeft geen betekenis, gewoon voor de geinquote:Op maandag 25 april 2005 05:23 schreef Calella het volgende:
[..]
Aha, bedankt.![]()
Wat ik jou overigens al een paar jaar ofzo wil vragen is wat moet dat icon voorstellen? Brandend Irak?
En die naam: ilona-scuderia...![]()
![]()
vuile blaaskaakquote:Op maandag 25 april 2005 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
M'n icon stelt niks voor, dat heb ik ten tijde van de inval gekozen, gewoon voor de gein, het heeft geen betekenis, gewoon voor de gein
En m'n naam is een nickname, eigenlijk ben ik gewoon een miljonairsdochter...![]()
Die is gefrustreerd aan het rakenquote:Op maandag 25 april 2005 05:27 schreef sararaats het volgende:
waar is de casanova Kastanova?
ik maak graag complimentjes tegen de moderators
Voor de gein? Zit toch iets van een onderhuidse steun aan het Iraakse volk achter denk ik.quote:Op maandag 25 april 2005 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
M'n icon stelt niks voor, dat heb ik ten tijde van de inval gekozen, gewoon voor de gein, het heeft geen betekenis, gewoon voor de gein
En m'n naam is een nickname, eigenlijk ben ik gewoon een miljonairsdochter...![]()
wie ik?quote:Op maandag 25 april 2005 05:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die is gefrustreerd aan het raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |