vuile blaaskaakquote:Op maandag 25 april 2005 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
M'n icon stelt niks voor, dat heb ik ten tijde van de inval gekozen, gewoon voor de gein, het heeft geen betekenis, gewoon voor de gein
En m'n naam is een nickname, eigenlijk ben ik gewoon een miljonairsdochter...![]()
Die is gefrustreerd aan het rakenquote:Op maandag 25 april 2005 05:27 schreef sararaats het volgende:
waar is de casanova Kastanova?
ik maak graag complimentjes tegen de moderators
Voor de gein? Zit toch iets van een onderhuidse steun aan het Iraakse volk achter denk ik.quote:Op maandag 25 april 2005 05:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
M'n icon stelt niks voor, dat heb ik ten tijde van de inval gekozen, gewoon voor de gein, het heeft geen betekenis, gewoon voor de gein
En m'n naam is een nickname, eigenlijk ben ik gewoon een miljonairsdochter...![]()
wie ik?quote:Op maandag 25 april 2005 05:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die is gefrustreerd aan het raken.
Je gaat te diep, m'n vader zit in de olie maar dat is niet belangrijkquote:Op maandag 25 april 2005 05:35 schreef Calella het volgende:
[..]
Voor de gein? Zit toch iets van een onderhuidse steun aan het Iraakse volk achter denk ik.![]()
Mmmm, heeft scuderia iets te maken met miljonairs...
Ik zie wel een Ferrari Scuderia op google.
geef maar hierquote:Op maandag 25 april 2005 05:46 schreef Calella het volgende:
Hoop wijzer geworden.
Rest alleen de vraag: van wie is Sara een kloontje? Mijn geld is @3.30 op BHFH.
Geef maar hier?quote:Op maandag 25 april 2005 05:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
geef maar hier
ik ben geen kloon. ik ben geregistreerd op 3 april 2005, voorheen was ik hier nog nooit geweest
.... ik heb nu wel gezien, waar ik al weken om vroeg.
quote:Op maandag 25 april 2005 02:06 schreef static het volgende:
[..]
Lazer maar op aandachtsgeile greppelslet.
habba habbaquote:Op maandag 25 april 2005 05:10 schreef kastanova het volgende:
Talking 'bout a fine piece of ass.
[afbeelding]
Ik heb nog wel bef-foto's liggen.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Anders ga je sara even helemaal gek maken.
*ping* 
Was je irl maar zo geilquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding] *ping* [afbeelding]
En ik heb nog komkommerfoto's.
van je weet wel?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding] *ping* [afbeelding]
En ik heb nog komkommerfoto's.
1000¤ en mijn moeders spaarbankboekje op laffer @ 1.01.quote:Op maandag 25 april 2005 05:46 schreef Calella het volgende:
Rest alleen de vraag: van wie is Sara een kloontje? Mijn geld is @3.30 op BHFH.
Ik ga met je mee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
1000¤ en mijn moeders spaarbankboekje op laffer @ 1.01. [afbeelding]
moet ik weer uitleggen dat ik altijd op de verborgen status heb gestaan?quote:
Ja doe isquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:16 schreef sararaats het volgende:
moet ik weer uitleggen dat ik altijd op de verborgen status heb gestaan?
Who cares.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
moet ik weer uitleggen dat ik altijd op de verborgen status heb gestaan?
Ja?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Who cares.
Trouwens MUUS: Jij word de nieuwe ONZ mod?
Athans, ik hoorde Yvonne op Fok!radioquote:
Geef mij Kasta of Laffer maar. Ik mag dat vuur met vuur bestrijden programma welquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:26 schreef cerror het volgende:
Naja ik zie liever mijzelf dan MUUS als mod op ONZ... maar ja... alsof mijn mening nut heeft.
Moah... ik vind het "inteelt" gehalte iets te hoog op fok.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geef mij Kasta of Laffer maar. Ik mag dat vuur met vuur bestrijden programma wel
Die indruk krijg je soms wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
Moah... ik vind het "inteelt" gehalte iets te hoog op fok.
Subjectiviteit is ver te zoeken.
Lees: "Er zouden meer zwakzinnige slowchathomo's in de crew moeten zitten zodat alle users met te weinig originaliteit en inspiratie naar hartelust ONZ nog meer kunnen verneuken"quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Moah... ik vind het "inteelt" gehalte iets te hoog op fok.
Subjectiviteit is ver te zoeken.
Ik hoef de SC niet terug hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lees: "Er zouden meer zwakzinnige slowchathomo's in de crew moeten zitten zodat alle users met te weinig originaliteit en inspiratie naar hartelust ONZ nog meer kunnen verneuken".
Doe iets!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef MUUS het volgende:
Ah, dit wordt het alles-aan-de-crew-is-kut-topic?
Veel plezier dan.
Jij liever mod dan ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
Ik hoef de SC niet terug hoor.
En ik denk dat onz met mij erbij er nog iets schoner uit zal zien.
Preventief ruimen houd ik van.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef MUUS het volgende:
Veel plezier dan.
Ik hoop het. Laat niemand van z'n hart een moordkuil maken enzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef MUUS het volgende:
Thnxquote:Veel plezier dan.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
Ik vind het alleen nogal kut dat als je geregistreerd bent na 2002, geen goede mod kan zijn.
Ach, bij ONZ is het de gewoonte dat je een oldbie bent.quote:
Mwooah, nofi hoor, maar bij die typische mod wannabe's heb ik toch altijd het idee dat ze het een weekje fatsoenlijk zullen doen, daarna compleet doordraaien, flippen, op allerlei topics waar ze niets mee te maken hebben slotjes pleuren en tenslotte huilend de crew weer verlaten...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
Ik hoef de SC niet terug hoor.
En ik denk dat onz met mij erbij er nog iets schoner uit zal zien.
Preventief ruimen houd ik van.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind het alleen nogal kut dat als je geregistreerd bent na 2002, geen goede mod kan zijn.
ooooooh alleen bij onzquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, bij ONZ is het de gewoonte dat je een oldbie bent.
Zie PP (ruis) Havoc etc. etc.....
Ok, snakey was echt een fout
Tja, je moet niet zo'n figuur hebben die al bij een beetje kritiek begint te janken nee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwooah, nofi hoor, maar bij die typische mod wannabe's heb ik toch altijd het idee dat ze het een weekje fatsoenlijk zullen doen, daarna compleet doordraaien, flippen, op allerlei topics waar ze niets mee te maken hebben slotjes pleuren en tenslotte huilend de crew weer verlaten...
Samengevat, dat soort users zijn simpelweg te labiel om in de ONZ crew te komen.
Jij bent er toch al? Kan je niet een blik van je vriendjes opentrekken en die in de crew doen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lees: "Er zouden meer zwakzinnige slowchathomo's in de crew moeten zitten zodat alle users met te weinig originaliteit en inspiratie naar hartelust ONZ nog meer kunnen verneuken".
Dit is dan wel weer waarquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:
Mwooah, nofi hoor, maar bij die typische mod wannabe's heb ik toch altijd het idee dat ze het een weekje fatsoenlijk zullen doen, daarna compleet doordraaien, flippen, op allerlei topics waar ze niets mee te maken hebben slotjes pleuren en tenslotte huilend de crew weer verlaten...
Samengevat, dat soort users zijn simpelweg te labiel om in de ONZ crew te komen.
Och, je kunt niet zeggen dat het nooit geprobeerd is...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, je moet niet zo'n figuur hebben die al bij een beetje kritiek begint te janken nee.
Maar om nu gelijk te gaan grommen tegen alles wat "nieuw" is....
Zelfs in het maken van flauwe inkoppertjes faal je...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent er toch al? Kan je niet een blik van je vriendjes opentrekken en die in de crew doen?
Goed voorbeeld doet goed volgen. En zo wordt je wens vervuld. Zo moeilijk is het toch niet?
Je zit er al bij, je kan ophouden met inlikken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, je kunt niet zeggen dat het nooit geprobeerd is...
Ik zal geen namen noemen, maar vrijwel alle "newbies" waarmee het geprobeerd is:
- bleven op een gegeven moment gewoon weg omdat ze alle kritiek niet meer aankonden.
- waren simpelweg kut aan het modden.
- konden niet met users omgaan.
- hadden zich totaal verkeken op wat er allemaal bij kwam kijken.
- vonden het toch iets teveel tijd kostte voor onbetaald "werk".
- renden snikkend en in paniek de crew weer uit.
Tja, oldbies weten nu eenmaal beter hoe het er aan toe gaat op het forum, zijn door de wol geverfd, kennen de verschillende users en weten hoe ze er mee om moeten gaan en hebben ook beter zicht op wat er allemaal bij komt kijken...
Newbies hebben toch meer het idee "Oeh leuk, allemaal knopjes, nu kan ik mijn eigen meningen er door drukken en beslissen over kutusers" en gaan dus genadeloos op hun bek.
Op veel punten erg met je eens.quote:
Agosssieeee, ga je nu huilen? Sorry hoor, ik wilde je geen pijn doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfs in het maken van flauwe inkoppertjes faal je...
Doe mij en de rest van het forum een plezier en tyf op uit dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |