gek he?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:35 schreef Dos37 het volgende:
0-4![]()
Paul Scholes
Darren Fletcher
Alan Smith
Wayne Rooney
leuk rijtje maar geen Van Nistelrooy
oowja laat maar zittenquote:
Spijker op zijn kop.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:05 schreef Gunner het volgende:
Big deal, Chelsea wint een keer in de 50 jaar de titel, heel Engeland in extase en de BBC kan het uiteraard niet laten om op hun website het team van 1955 te vergelijken met dat van nu.
Loopt een beetje scheef, maar goed.
Geen jaloezie, maar ik realiseer me wel goed; Second place is first loser !
Vind ik onzin, om nou te zeggen dat Chelsea echt allemaal wereldsterren heeft gekocht.. Ze hebben gewoon een goed gebalanseerd team, want Huth is echt geen topverdediger en Glenn Johnson ook niet en Tiago is ook niet een van de beste middenvelders die ook naar Milan en Madrid kon en Jarosik zat ook niet voor niets nog steeds in Tjechië.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop.
In het Brabants Dagblad stond een goede column er over in.
"Of dit wel zo goed is voor het voetbal,een club die min of meer de titel koopt"
Ja zoiets was mijn eerste reactie ook. Min of meer zou je ook zoiets kunnen zeggen van Manu en Arsenal, al is dat wel een stuk geleidelijker gegaan en zijn er IMHO geen absurde bedragen betaald voor spelers. (de bank rekening van Abramofiets is zo'n 213 miljoen GBP lichter, om over salarissen maar te zwijgen)quote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef DutchGooner het volgende:
In het Brabants Dagblad stond een goede column er over in.
"Of dit wel zo goed is voor het voetbal,een club die min of meer de titel koopt"
Tis mede de verdienste van Mourinho natuurlijk maar ken jij een club die zoveel te bestedem heeft gehad?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vind ik onzin, om nou te zeggen dat Chelsea echt allemaal wereldsterren heeft gekocht.. Ze hebben gewoon een goed gebalanseerd team, want Huth is echt geen topverdediger en Glenn Johnson ook niet en Tiago is ook niet een van de beste middenvelders die ook naar Milan en Madrid kon en Jarosik zat ook niet voor niets nog steeds in Tjechië.
Jarosik kwam van CSKA Moskou, waar hij centen was wezen pakken. Huth kwam uit de jeugd, Johnson was door Ranieri gehaald en Tiago was in de Superliga één van de beste middenvelders, wat Mourinho wist.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vind ik onzin, om nou te zeggen dat Chelsea echt allemaal wereldsterren heeft gekocht.. Ze hebben gewoon een goed gebalanseerd team, want Huth is echt geen topverdediger en Glenn Johnson ook niet en Tiago is ook niet een van de beste middenvelders die ook naar Milan en Madrid kon en Jarosik zat ook niet voor niets nog steeds in Tjechië.
Zonder Fascistisch regime was Real Madrid nooit geworden wat het nu is.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Zonder de centen van Roman was Chelsea nu een middenmoter ofzo, dat is het gegeven wat velen een doorn in het oog is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |