abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26488072
Ergens midden in Wales, in een weiland waar een week ervoor nog schapen liepen..
Je zet je tent op. Je bent de eerste bezoeker van de eerste camping van het mooie plaatje Carrog, niet ver van Llangollen.
'S ochtends word je wakker van de oude stoomtrein die vlak langs de camping blijkt te lopen. De hele nacht heeft het geregend en je begeeft je op blote voeten naar de schuur waar de campingbaas c.q. boer c.q. loodgieter een wc, wasmachine en douche heeft neergezet. De schapen in diezelfde schuur kijken je schaapachtig aan. De campingbaas blijkt ook nog eens bakker te zijn en komt met zelfgebakken broodjes aanzetten.

Oh, laat ik eerst eens vertellen hoe we ooit in Carrog beland zijn. We reden over de A5 richting de noordwest kust van Wales. Het plaatsje met de wonderlijke naam Glyndyfrdwy waren we net gepasseerd toen het noodlot toesloeg.

Onze Renault 9 bleek niet opgewassen tegen de hoge bergen. De koppeling bleek kapot en de auto bleef in een te hoge versnelling steken. Maar wat schetste onze verbazing... Na de auto de heuvel over geduwd te hebben was het eerste wat ons netvlies opving het blinkende logo van Renault.
Het plaatsje waar we beland waren bleek uit 4 'elementen' te bestaan. Een Renault-garage, een camping, een stationnetje en een pub.

Na met de stoomtrein in Llangollen de nodige boodschappen gedaan te hebben wandelen we een beetje langs het riviertje 'Dee River' alwaar we een echte schapenherder tegenkwamen. De man was zo aardig ons het een en ander uit te leggen en voor we het wisten stuurden we zelf met een houten fluitje een kudde schapen aan door middel van twee honden.

'S avonds uiteraard naar de pub geweest, alwaar we alle mensen die we die dag zo'n beetje ontmoet hadden weer tegenkwamen. Eenmaal terug gekomen van de pub blijkt de camping een verdubbeling in het aantal bezoekers ondervonden te hebben. Er zijn 2 Polen naast ons komen te staan met een Lada. Op zo'n moment vraag je je af of het nog gekker kan.
We hebben uiteindelijk 4 dagen in de schapenwei gestaan, de 3e dag kregen we trouwens opeens elektriciteit. Dat had de campingbeheerder, die dus ook een befaamd elektricien bleek te zijn in het dorp, gefixed. Ondertussen had de Renault garage onze 'clutch' gerepareerd voor een bijna beschamend laag bedrag. We konden onze weg vervolgen richting de Snowdom en Caernarfon Bay...

Waarom vertel ik dit allemaal?
Ik denk dat het een typisch voorbeeld is van hoe mooi kamperen is. Mijn vrienden willen met z'n alleen naar Salou, in een appartement. Lekker feesten en aan het strand liggen.
Ik kan niemand overhalen om ergens in de middle of nowhere in een tent te zitten. Het klinkt ook allemaal niet aantrekkelijk natuurlijk. Al die nattigheid, geen elektra en pissen in een schapenstal. Maar je maakt tenminste wat mee, je leert de mensen kennen en je ziet wat van het land.

Laat dit topic een ode zijn aan het kamperen..
..en de ogen openen van hen die lui en onwetend zijn en in een appartement gaan zitten..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26488118
In mijn zoektocht naar plaatjes vond ik zelfs een foto van de camping

De zaken gaan goed zo te zien

Die schuur die parallel loopt aan het kampeerveld is de schapenschuur waar je je dus kon wassen e.d.
Achter de bomen loopt het spoor en op de achtergrond zie je huizen, daar was de pub en de Renault-Garage..

EDIT: Het is niet te geloven
De man heeft z'n andere schapenwei ook omgetoverd tot camping

[ Bericht 22% gewijzigd door Kluupkluup op 25-04-2005 00:19:37 ]
  Moderator maandag 25 april 2005 @ 09:41:34 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26491746
Schitterende ode aan het campingleven! Hopelijk volgen er meer.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26495998
Camperen is voor mij ook de ultieme vakantie.
Het heeft even wat moeite gekost om m'n vriendinnetje zover te krijgen, ze was bang voor spinnen in de tent, natte kleren, brood met mieren etc.

Maar ik wilde koste wat het kost camperen. Dus een paar jaar geleden besloten om maar eens een weekendje met de tent bij m'n ouders langs te gaan op Texel die daar op een camping stonden. Dit beviel haar redelijk en ze moest eigenlijk toegeven dat ze het wel gezellig en romantisch vond om met mij in een tentje te liggen terwijl je de regen op het tentdoek hoort vallen.
Twee jaar later was het dan zover, de zomervakantie was in zicht en het plannen moest toch wel beginnen voor de vakantie vond zij. Plannen dacht ik? we rijden gewoon op de bonnefooi naar frankrijk. Hier was ze het niet helemaal mee eens en vond het een beter idee om toch een camping te reserveren. We hebben toen de compromi gesloten om een ANWB camping boek te kopen en hierin campings op te zoeken.
Eindelijk was het dan zomer en konden we gaan, autotje nog even weg gebracht voor een goeie beurt incl nieuwe remmetjes en banden.

En op weg naar frankrijk.
De eerste dag naar de vogese (ik dacht dat je het zo schreef) gereden en daar een camping gezocht aan de hand van het ANWB boek. Op deze camping zijn we 2 dagen blijven staan. 1 dag om de tent op te zetten en 1 dag om te wandelen. De omgeving was erg mooi maar nog niks vergeleken met wat ons te wachten stond.
de 2e dag na een lekkere wandeling onze spullen gepakt en de volgende ochtend vertrokken verder naar het zuiden. Als ik mij het goed herinner was Lyon ons volgende punt waar we in de buurt een camping gingen zoeken. Dus weer het ANWB boek erbij en een camping opgezocht, het was al vrij laat en we waren beide erg moe dus we zijn naar de eerste de beste camping gereden en hier onze tent neergezet. Dit was niet echt een supercamping, slecht onderhouden en er stonden veel luidruchtige gezinnen waardoor wij een beetje vreemd werden aangekeken. Het was zegmaar een camping voor mensen uit volksbuurten. We hebben alleen overnacht op deze camping en zijn de volgende ochtend weer vertrokken.
Wel hebben we de avond voordat we vertrokken even gekeken waar we heen zouden gaan. Toevallig hadden mijn ouders ons een oud boekje van frankrijk meegegeven met leuke plaatsen in frankrijk. Daar zagen we een tekening van "le pont d'arc" en dat leek ons wel leuk. Het was nog ongeveer 5 uurtjes rijden en dat werd dus onze volgende bestemming.
Deze reis bestond uit een zeer bijzondere rit langs de Ardeche. Dit is een klein riviertje (in de zomer tenminste) die door een vallei stroomt. Onze rit volgde smalle weggetje langs diepe afgronden opgejaagt door vrachtwagens welke blijkbaar deze route vaker als ons reden.
Onderweg erg vaak gestopt en ons elke keer verbaasd over het prachtige uitzicht en de prachtige grijze/witte rotsen omgeven door groene landschappen.
Na ongeveer 3 uur over/langs de vallei gereden te hebben kwamen we bij le pont d'arc aan. En besloten hier een camping te zoeken. De volgende dag als semi-hoogte punt van onze vakantie (het hoogtepunt was toch wel het binnerijden van de vallei en langs deze afgrond rijden) een kano-tocht gevolgd welke onder de natuurlijk brug doorvoer. Van deze kanotocht hebben we echt genoten de omgeving was adembenemd en omdat het voor ons beiden de eerste keer was dat we gingen kanoen ook erg spannend. Op deze camping hebben we 3 dagen gestaan, waarvan dus 1 dag gekanoed, 1 dag gewandeld en 1 dag geluierd.
De camping aan de ardeche was tevens het eindpunt van onze vakantie (totaal 8 dagen) en daarna zijn we in 1 keer naar huis gereden.

Aankomende zomer gaan we weer lekker camperen en rijden we richting Frankrijk. We hebben besloten om dit jaar 2,5 week op vakantie te gaan en een stuk verder te rijden. Wat het einddoel wordt weten we nog niet maar dat bepalen we lekker halverwege de vakantie en dat vind ik het het mooie van camperen.
Mijn vriendin moest aan het eind van de vakantie wel toegeven dat ze zich een beetje had druk gemaakt om niets, het aantal beestjes in de tent bleek mee te vallen. We hebben wel regen gehad maar ik als ervaren campeerder had de tent goed opgezet .

al met al dus voor ons beiden een onvergetenlijk vakantie.

langste verhaal ooit van mij op FOK!
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26496545
Ja, kamperen. Dat is voor mij het ultieme vakantiegevoel. Altijd je eigen spulletjes bij de hand, maar ook een klein beetje avontuur. Meer contact met de natuur en met de omgeving. Je hebt toch altijd meer aanspraak als je voor je tentje zit, dan op het balkon van je appartement. Nog wat kreten om aan te geven wat ik er zo leuk aan vindt:

Lekker in de buitenlucht
De regen tikkend op je tendoek
Vrij om te gaan en staan waar je wilt
Een welverdiende maaltijd eten voor je tentje
Later lachen om die naaktslak in je mok

Kamperen is heerlijk...
Trust me, I know what I'm doing.
pi_26496568
Niet echt het kamperen, maar gewoon de vrijheid die je dan krijgt geweldig. Echter niet iedereen is hier gecharmeerd van
  maandag 25 april 2005 @ 13:47:15 #7
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26496594
Ik ben verwekt tijdens het kamperen.

Mijn ouders wilden gaan zwangeren maar het wilde niet lukken. Volgens de huisarts moesten ze ontspannen... bijvoorbeeld kamperen.
Kamperen is leuk !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26496733
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:47 schreef ondeugend het volgende:

Mijn ouders wilden gaan zwangeren maar het wilde niet lukken. Volgens de huisarts moesten ze ontspannen... bijvoorbeeld kamperen.
Kamperen is leuk !
Hebben ze je wijs gemaakt , je was gewoon een onenight-stand daarom zijn je ouders met elkaar getrouwd.

idd, kamperen is leuk
  maandag 25 april 2005 @ 13:53:34 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26496752
heerlijk...kamperen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 25 april 2005 @ 13:53:48 #10
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26496756
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Hebben ze je wijs gemaakt , je was gewoon een onenight-stand daarom zijn je ouders met elkaar getrouwd.

idd, kamperen is leuk
Ze waren al jaren getrouwd.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26498495
Kamperen doen mijn man en ik ook het liefste, heeerlijk.....de vrijheid.....de ruimte...
Afgelopen jaren weinig van gekomen, hoogstens weekendjes, maar nu hebben we weer 2 weken kampeervakantie gepland. 2 Weken naar Istrië en ik heb er heel veel zin in
pi_26498632
Kamperen is leuk!

Over twee maanden gaan mijn vriendinnetje en ik lekker drie weken door Noorwegen trekken en natuurlijk kamperen! Maar eerst even oefenen op Pinkpop over drie weken!
  maandag 25 april 2005 @ 15:24:20 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26498809
Fanatiek kampeerder meld zich.

Wij (m'n vriendin en ik) hebben 3 jaar geleden een old timer caravan gekocht. Het is een Constructam Comet 5 uit 1973, is voorzien van koud water, electra en gas, verder niets, geen plee of verwarming.

zo zag ie er in het begin uit.

Een jaar later hadden we van medekampeerders een echte bijpassende jaren 70 luifel gekregen, en zag ie er zo uit.

Maar hij is wel voorzien van een radio of alles anders wat je aan die speakertjes hangt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_26498841
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:24 schreef Klonk het volgende:
...verhaal...
Dat zijn Trust-boxen
pi_26498868
Kamperen is cool!

Vanwege de kinderen hebben wij het de afgelopen jaren met zo'n ingerichte bungalowtent moeten doen , maar dit jaar gaan we weer ECHT kamperen.
Tent+slaapzakken achterin de auto en karren maar, we zien wel waar we uitkomen.
Da's nou het mooie van kamperen
  maandag 25 april 2005 @ 15:27:50 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26498893
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:25 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Dat zijn Trust-boxen
sssstttttttt
pi_26498950
Echte mannen(en vrouwen) kamperen!
Dat vooropgezette gedoe met bunglaowparken en hotels is maar voor paupers.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_26499205
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:24 schreef Klonk het volgende:
Fanatiek kampeerder meld zich.

Wij (m'n vriendin en ik) hebben 3 jaar geleden een old timer caravan gekocht. Het is een Constructam Comet 5 uit 1973, is voorzien van koud water, electra en gas, verder niets, geen plee of verwarming.

zo zag ie er in het begin uit.
[afbeelding]

Een jaar later hadden we van medekampeerders een echte bijpassende jaren 70 luifel gekregen, en zag ie er zo uit.
[afbeelding]

Maar hij is wel voorzien van een radio of alles anders wat je aan die speakertjes hangt
[afbeelding]
eigenlijk, hoor je te camperen in een tentje.
Fiets
  maandag 25 april 2005 @ 15:45:24 #19
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26499329
dit is een tentje met wielen, gespeend van elk comfort
  Moderator maandag 25 april 2005 @ 15:46:57 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26499368
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:30 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Echte mannen(en vrouwen) kamperen!
Dat vooropgezette gedoe met bunglaowparken en hotels is maar voor paupers.
Ipv een mening te geven over hotels e.d. zou je natuurlijk ook een ode aan het kamperen kunnen schrijven. Probeer het eens!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26499411
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ipv een mening te geven over hotels e.d. zou je natuurlijk ook een ode aan het kamperen kunnen schrijven. Probeer het eens!
Goed idee! Als ik thuis ben en niet op school
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_26499504
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:45 schreef Klonk het volgende:
dit is een tentje met wielen, gespeend van elk comfort
Toch zie ik hele luxe tuinstoelen staan
en je hebt vast ook een 4pits gasfornuisje in je caravan

Een echte campeerder kookt op een 1pits gaspitje die op een klein butaflesje wankelt

Maar zolang er geen toilet in zit, en je met de WC-rol over de camping loopt vind ik het goed.
Fiets
  maandag 25 april 2005 @ 15:58:36 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26499715
whehe, er zit een 2 pits gasstel in

maar we hebben voor dat we deze schoonheid kochten jarenlang gekampeerd met tenten, maar op de een of andere manier waren we altijd regenmagneten ofzo, en nadat we 3 jaar achter elkaar zowat uit de tent zijn gespoeld besloten we een sleurhut te kopen.

maar goed, een ode aan het kamperen, mijn poging.

wakker worden door de eerste zonnestralen, broodjes halen bij de lokale bakkerij, over de camping lopen met een toiletrol in de handen, even bij de buren gaan kletsen en er vervolgens de hele avond blijven plakken, in het donker met een goed glas wijn buiten zitten, luisteren naar geluiden die moeder natuur heeft, en na 2 weken heel blij zijn om weer thuis te zijn.

afwassen (zo te zien) in onze Coleman )
pi_26500760
Leuke foto's, waarom hebben jullie een oldtimer caravan gekocht? Of was dat niet bewust?

Onze kampeerfoto's zijn niet digitaal, maar ik zal na onze vakantie zeker foto's plaatsen!
  maandag 25 april 2005 @ 19:47:11 #25
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26503498
heel bewust, we vonden het eigenlijk al niets om een caravan te kopen, en we zagen om ons heen allemaal van die witte saaie blokkedozen, via internet vonden we deze aan de andere kant van het land, er naar toe gereden en er spontaan verliefd op geworden.

hij is echt ons troetelkindje, krijgt elk jaar voor de vakantie een grote beurt, en is daardoor ondanks zijn leeftijd in topconditie.
pi_39845138
Omhoog ^ ...

Wie gaan er dit jaar camperen?
Voor mij zit het er even niet in. Ik heb een Curaçao-avontuurtje beleefd van 2 maand wat me (te) veel geld kostte ..
  Moderator zaterdag 15 juli 2006 @ 12:31:07 #27
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_39847052
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:02 schreef Kluupkluup het volgende:
Omhoog ^ ...

Wie gaan er dit jaar camperen?
Voor mij zit het er even niet in. Ik heb een Curaçao-avontuurtje beleefd van 2 maand wat me (te) veel geld kostte ..
Wat een kick. Wel enigszins teleurstellend hoor. Verwachtte al een mooie nieuwe ode van je. Wellicht zien we nog zoiets in het Curaçao-topic.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:40:29 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39847302
ik zit er aan te denken om in oktober even te gaan kamperen.
pi_39847764
Kamperen is cool. Het gevoel om je hele hebben en houden inclusief je huis op je rug te dragen en het idee dat je overal naartoe kan waar je wil en dat je niet afhankelijk bent van hotels, dat is geweldig. Helemaal gaaf is het als je ook niet afhankelijk bent van campings; het kan vaak niet maar als het kan is wildkamperen helemaal het einde. Of zeker als het eigenlijk niet mag is het gaaf
Tentje opzetten, water halen in de beek, vuurtje aanleggen, macaroni met spam maken
Kaasblaak Baasklaak Baalskaak Slaabkaak Slaakbaak Klaasbaak Laakbaaks Kaalsbaak Akalabska Skaablaak Skaabalak Abaklakas Kalabsaka Aaksaklab Askalabaks Kaalbakas Laakbakas Slaakbaka Klaaskaba Blaaskaka Saksakabal Slaksabaka Kabalkasa Laksakaab
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:15:07 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39848238
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:57 schreef Kaasblaak het volgende:
Kamperen is cool. Het gevoel om je hele hebben en houden inclusief je huis op je rug te dragen en het idee dat je overal naartoe kan waar je wil en dat je niet afhankelijk bent van hotels, dat is geweldig. Helemaal gaaf is het als je ook niet afhankelijk bent van campings; het kan vaak niet maar als het kan is wildkamperen helemaal het einde. Of zeker als het eigenlijk niet mag is het gaaf
Tentje opzetten, water halen in de beek, vuurtje aanleggen, macaroni met spam maken
lekker rondtrekken in noorwegen in oktober!
pi_39872463
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik ook Op een camping in zeeland

En die nacht zijn mn ouders bijna dood gegaan een koolmonoxidevergiftiging
pi_39872559
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik zoek het vakantieverhalen wedstrijd topic van vorig jaar... DirkH z'n geniale verhalen

Maar ik kan het niet terugvinden..

Kamperen is iig , maar ik vind hotels in een warm oord ook geweldig...
pi_39876148
Voor ons dit jaar ook geen kamperen (behalve de scouting dan)...
  zondag 16 juli 2006 @ 20:36:18 #34
52558 agRESSIV-e
kan je rekenen?
pi_39885128
fietsvakantie en kamperen dit jaar!

kamperen
................reken er maar niet op.
  Moderator maandag 17 juli 2006 @ 10:05:46 #35
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_39898639
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek het vakantieverhalen wedstrijd topic van vorig jaar... DirkH z'n geniale verhalen

Maar ik kan het niet terugvinden..

Kamperen is iig , maar ik vind hotels in een warm oord ook geweldig...
Dirkh kreeg problemen met de eigenaar van de desbetreffende camping.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_39899531
Iemand nog de ode aan het kamperen gezien, gisteren bij Top Gear op BBC?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 17 juli 2006 @ 10:54:13 #37
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_39899878
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog de ode aan het kamperen gezien, gisteren bij Top Gear op BBC?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek me nogal in scène gezet.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 17 juli 2006 @ 15:39:01 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39909008
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik ook Op een camping in zeeland
Ik heb er zelf eentje verwekt op een camping, vorig jaar juni in Frankrijk.
Dit jaar dus voor een keer maar in een huisje. Twee weken opd dezelfde plek. Helaas. Want kamperen is veel leuker.
Volgend jaar zéker wéér lekker op pad met de tent! (als het allemaal nog in de auto past nu. )
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_39933642
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Een echte campeerder kookt op een 1pits gaspitje die op een klein butaflesje wankelt
Een echte kampeerder kampeert in de vrije natuur waar hij door middel van een met vuurstenen aangemaakt kampvuur zijn vers gevangen vis roostert
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  Moderator dinsdag 18 juli 2006 @ 11:21:24 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39933900
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:11 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Een echte kampeerder kampeert in de vrije natuur waar hij door middel van een met vuurstenen aangemaakt kampvuur zijn vers gevangen vis roostert

Ik kijk altijd een beetje meewarig naar mensen die gaan kamperen en vinden dat het dan ook helemaal back to basic moet zijn. Dan zitten ze daar maar een beetje te hannessen op een kleedje op de grond, moeilijk te doen met het bereiden van hun maaltijd. Om het daarna in een ongemakkelijk houding naar binnen te schuiven, bord in de ene hand en lepel in de andere.
Nee hoor, gewoon een tafel en wat lekkere stoelen mee. En een tweepitter plus barbecue.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 18 juli 2006 @ 11:27:31 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39934079
mijn kampeer bbq bestaat uit een metalen rooster.
pi_39947719
Pff.. helemaal 'back-to-basic' hoeft nou ook weer niet. Maar dat wat je beschrijft vind ik niet echt back-to-basic. Dat is gewoon kamperen, heerlijk in de natuur
  Moderator dinsdag 18 juli 2006 @ 20:27:15 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39949706
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Pff.. helemaal 'back-to-basic' hoeft nou ook weer niet. Maar dat wat je beschrijft vind ik niet echt back-to-basic. Dat is gewoon kamperen, heerlijk in de natuur
Ook mét een stoel kun je "heerlijk in de natuur" kamperen hoor.
pi_39950888
hmm heb net top gear op bbc zitten kijken, kwam het principe kamperen niet heel goed uit..
daarom!
  Moderator dinsdag 18 juli 2006 @ 21:17:40 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39951544
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef stickybandit het volgende:
hmm heb net top gear op bbc zitten kijken, kwam het principe kamperen niet heel goed uit..
Wát?

O, dan stop ik er maar mee.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:14:52 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39954014
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Ook mét een stoel kun je "heerlijk in de natuur" kamperen hoor.

het is met name in de vrije natuur heerlijk zitten op een stoel die hooguit 2 ons weegt. boomstam is harder en bladerdek te zacht. stoel mmmmmmm.
  Moderator dinsdag 18 juli 2006 @ 22:36:01 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_39954803
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 22:14 schreef zoalshetis het volgende:
en bladerdek te zacht
En te laag.
En met beestjes.
Natuur is leuk hoor, maar er zijn wel grenzen.
pi_39990448
kamperen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:49:16 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39991603
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef Dizzee het volgende:
kamperen.
je bent een jonge kerel. waarom heb je een aversie om je tentje vlak naast twee hele geile lesbische australiërs van drie turfjes hoog te zetten?
pi_39993188
tvp heb hele mooie verhalen, maar komt morgen wel.
pi_40113326
Heerlijk, kamperen. Het tentje dat wij samen kochten was onze 1e gezamelijke aankoop en doet nog steeds trouwe dienst. Kroatie, Vlieland, Oostenrijk (met heel veel regen) en dit jaar Denemarken (spullen zijn gepakt ).
We hebben wel besloten om eens te gaan kijken naar een maatje groter, zodat als we weer eens bijna wegspoelen van de camping we in elk geval fatsoenlijk binnen kunnen zitten.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')