Inclusief die rode kruisjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod de OP van het Liverpool - Chelsea topic door DG even vervangen door de mijne, een stukje verder in dat topic?
Maar het is niet goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef methodmich het volgende:
Rode kruisjes??? Dat zijn logo's als het goed is hoor.
Yups.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Hij zou nu beter moeten zijn.
Oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
Kan dicht
Je trollerige, uitlokkende manier van posten, gisteravond al en vanmiddag alweer met de provocerende conclusie die je trok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:50 schreef Shreyas het volgende:
Wat was er mis met mijn post in het Feyenoord topic (vraag aan Golfer) ?
Provoceren? Ik vind dat wel meevallen hoor, maar goed, ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zal er op letten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je trollerige, uitlokkende manier van posten, gisteravond al en vanmiddag alweer met de provocerende conclusie die je trok.
Niet voor niets wordt er op jouw uitlokkerige posts af-en-toe zo heftig gereageerd en geloof mij: ik neem als ras-Ajacied niet gauw F'noorders in bescherming.
Post normaal, ga een normale discussie aan en hou op met provoceren.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Provoceren? Ik vind dat wel meevallen hoor, maar goed, ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zal er op letten.
Oké.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:31 schreef Shreyas het volgende:
Provoceren? Ik vind dat wel meevallen hoor, maar goed, ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Ik zal er op letten.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:57 schreef VoreG het volgende:
JM trut!
Ben nog aan het bijlezen, maar jou kennende zal je wel weer eens door een slotje heen gepost hebbenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen, maar jou kennende zal je wel weer eens door een slotje heen gepost hebben
Dat doet ze nou altijdquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben nog aan het bijlezen, maar jou kennende zal je wel weer eens door een slotje heen gepost hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |