quote:Op woensdag 27 april 2005 10:01 schreef dribbel79 het volgende:
"Tante Es, u lijkt op mijn tante Fatima, die heeft ook een snor"![]()
nooit begrepen wat ze daar mee bedoelen dat sokko sokkooooooooo, klinkt trouwes wel leukquote:Op maandag 25 april 2005 10:33 schreef fembol het volgende:
sokko sokkoooooooooooooo
Dat stuk met Najib staat voorlopig nog op de websitequote:Op woensdag 27 april 2005 10:01 schreef dribbel79 het volgende:
"Tante Es, u lijkt op mijn tante Fatima, die heeft ook een snor"![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:51 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Dat stuk met Najib staat voorlopig nog op de website
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)aymann010405tante.rm
Goeie kick man...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:28 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Grappig, hij had laatst Bastiaan Ragas te gast. En omdat Tooske voor hem een hele tijd iets met een neger heeft gehad vroeg Rayman of hij geen faalangst had bij z'n eerste keer met haar.
Whahha, je had z'n kop moeten zien
Dank jequote:
uitstervend rasquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef Tormentus het volgende:
een grappige surinamer die nog werkt ook.
Jammer dat heb ik niet gezienquote:Op woensdag 2 november 2005 19:28 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Grappig, hij had laatst Bastiaan Ragas te gast. En omdat Tooske voor hem een hele tijd iets met een neger heeft gehad vroeg Rayman of hij geen faalangst had bij z'n eerste keer met haar.
Whahha, je had z'n kop moeten zien
Kweet niet, als dat zo is moet je dat ff melden want dan ga ik dat ook ff zienquote:Op maandag 7 november 2005 09:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jammer dat heb ik niet gezien![]()
Dat had ik wel willen zienZou dat bij www.uitzendinggemist.nl te zien zijn !?
![]()
Ik heb straks gekeken, maar ik kon het niet vinden op uitzendinggemistquote:Op maandag 7 november 2005 12:03 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Kweet niet, als dat zo is moet je dat ff melden want dan ga ik dat ook ff zien![]()
Relax, c'est tranquillequote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef Q_Orianka het volgende:
Omg, heeft iemand Sugar Sammy gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
'In the name of the golden temple...'
'Allez, ça va, maybe one finger...'
![]()
Hij was echt lachequote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef Q_Orianka het volgende:
Omg, heeft iemand Sugar Sammy gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
'In the name of the golden temple...'
'Allez, ça va, maybe one finger...'
![]()
De afleveringen van "Raymann is laat" en ook van "The comedy factory" staan nooit volledig online. Ik denk dat is vanwege de comedians die erin optreden. Er zullen vast bepaalde (eigendoms)rechten op hun shows zitten. Wel kun je fragmenten terugkijken van "Raymann is laat" op: http://www.omroep.nl/nps/(...)ameraymann.html~mainquote:Op maandag 7 november 2005 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb straks gekeken, maar ik kon het niet vinden op uitzendinggemist![]()
Ik zag het laatste stukje enig idee wanneer het online wordt gezet?quote:Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Molline het volgende:
JP is zo eigenlijk best wel leuk ...![]()
vergeet gauw dat ik dit gezegd heb
Ik geloof iets van "laat het (feest) beginnen", maar dat weet ik niet zeker, wel iets in die richtingquote:
bronquote:Mij wordt vaak de vraag gesteld; "Wat betekent soko sokoooo?" Ik weet er nooit een zinnig antwoord op te geven. Sterker nog, wat betekent het?
"Soko soko is een kreet wat zoiets wil zeggen als, het is leuk, het is mooi, het is gezellig. Het is dus gewoon een kreet van, 'laat het feest beginnen', laten we leuke dingen gaan doen, 'lets go', we gaan het leuk maken."
quote:Op zondag 5 november 2006 21:28 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik zag het laatste stukje enig idee wanneer het online wordt gezet?
en semi, edsel, en die ouwe vent waren ook okquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:55 schreef alors het volgende:
Jaa leuk, ik vind het trouwens wel jammer dat de mensen van de Kruiskade weg zijn, JetMaar Achmed en Shakuntela zijn wel oke
![]()
mijn vraag ik beantwoord thanks!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik geloof iets van "laat het (feest) beginnen", maar dat weet ik niet zeker, wel iets in die richtingIk heb het eens ergens gehoord, maar waar weet ik niet meer..
Ik zal het nog even nazoeken...
Kijk, uit een interview met Quintis:
[..]
bron
Dat is misschien wel waar ja, vooral in het begin vond ik het minder, maar nu is het meestal toch wel aardig. Ik vind de comedie trouwens echt wel minderquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het is een overkill aan Raymann typetjes geworden, de balans is zoek. Vorig seizoen was het super, nu is het programma een aaneenschakeling aan typetjes geworden waardoor het minder leuk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |