Ik heb zelf geen kinderen maar mijn moeder heeft wel een enorme blunder gemaakt met mij en mijn broertje.
Ik scheel zes jaar met mijn broertje en hij liep heel laat. We kwamen van de dierentuin vandaan en ik wilde de buggy duwen, dat vond mijn broertje ook geweldig. Lekker hard scheuren door het station.
Alleen was mijn moeder de veiligeheidsklipjes die ervoor zorgen dat je de buggy niet kan inklappen vergeten erop te zetten.
Ik ren vrolijk doorhet station en ineens klapt de buggy dubbel, met mijn broertje erin. Ik lag 2 meter verderop en mijn broertje zat dubbelgevouwen in de buggy. Ik hoor mijn moeder nog gillen
![]()
Mijn broertje had niets en ik had wat schaafwondjes op de knieen ellebogen en handen. Kort daarna ging mijn broertje lopen.
Ikzelf heb in de kinderopvang gewerkt en mijn beste vriendin werkt daar nog steeds. Ze werkt met babies en die tilt ze nog wel eens in de lucht. Gierend lachen altijd behalve 1 keer.
Ze had net de fles gegeven en het kind had al wel een boertje gelaten. ze dacht dus dat het wel veilig zou zijn. Hoppakee omhoog met de baby en toen kwam er een hele plas omlaag. De baby moest enorm spugen en het zat in haar haar, nek en oren. Ik kwam niet meer bij van het lachen, zij was minder geamuseerd
![]()
Toen ik stage liep op een basisschool was een kind constant zijn t-shirt aan het uitrekken door zijn knieen omhoog te trekken en zijn thsirt erover heen te doen.
Ik zei op een gegeven moment "Niet doen joh, straks past je grote broer hem nog." wetende dat hij een grote broer had. Met nadruk op had, zijn broer bleek een jaar ervoor overleden te zijn en ik wist dat niet. Kindje moest erg huilen
[ Bericht 39% gewijzigd door Silmarwen op 10-01-2006 21:16:27 ]