abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33727267
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef vamperotica het volgende:
Vampje had samen met de kiddies en familie een heerlijk kerstmaal genuttigd bij oma...
Zusje en vriendje nog even naar huis gebracht en was toen van plan om naar huis te gaan rijden... Nou is Apeldoorn-Tilburg best een afstand voor goedgevulde kinderblaasjes... Dochterlief moest van mij eerst naar de wc en daarna zoonlief nog even.. Maar die kwam ik tijdens het "even in de auto leggen van wat kadootjes" tegen op de achterbank... Dochterlief kwm terug en zoonlief ging ook even.... Dochterlief zit in de auto en ik wil gewoon weg gaan rijden.... Uhm... vergeet je niet iets/ vraagt mn zusje nog... Nee hoor, hoezo?
Nou.. je zoon zit nog op de wc...
Hahaha, goed dat ze het nog zei, anders had je daar zoonloos in Tilburg gestaan...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:04:53 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_33727573
vamperotica toch
stormy waters...
sailin'
pi_33727768
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hahaha, goed dat ze het nog zei, anders had je daar zoonloos in Tilburg gestaan...
Yup! Nou ja... ik heb nog ene jongere uitvoering rondhobbelen..Als reserve
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_33727854
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:04 schreef Belana het volgende:
vamperotica toch
Ik schaam me ook best een beetje...
Maar gelukkig ben ik vast niet de enige die ooit een kind ( bijna) vergeten is!

toch???
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:12:52 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_33727862
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Yup! Nou ja... ik heb nog ene jongere uitvoering rondhobbelen..Als reserve
stormy waters...
sailin'
pi_33727923
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:12 schreef Belana het volgende:

[..]

En in juni komt er nog 1 bij.... alleen weet ik nog niet of dat de mannelijke of vrouwelijke uitvoering gaat worden!
pi_33728149
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En in juni komt er nog 1 bij....
alleen weet ik nog niet of dat de mannelijke of vrouwelijke uitvoering gaat worden!
Kijk, dan kun je het toch gewoon op zwangerschapsdementie gooien?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:29:55 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_33728375
vamperotica, op de vorige pagina kan je lezen over LB die vergeten was dat ze Jolie bij zich had met boodschappen
stormy waters...
sailin'
  maandag 9 januari 2006 @ 14:55:15 #159
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_33866312
Echt blunderig is het niet, maar wel grappig

Al 2 nachten op rij ben ik in mijn slaap met Suus bezig. Trek mijn man aan zijn arm omhoog omdat ie onder het dekbed dreigt te verdwijnen. Hou hem stevig bij zijn shirt vast als ie het bed uit probeert te stappen om te plassen, want hij zal eens vallen in het donker. Vanacht lag ik over zijn buik te aaien want Suus had buikpijn ( ) en om de haverklap kom ik overeind om het dekbed recht te trekken en hem in te stoppen, anders krijgt ie het koud...

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 14:57:35 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33866394
Ireth
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33866918
Ireth heel herkenbaar, dat doe ik ook regelmatig ! Manlief vind het wel best, zolang het bij aaien blijft
pi_33867183
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef Ladybos het volgende:
Ireth heel herkenbaar, dat doe ik ook regelmatig ! Manlief vind het wel best, zolang het bij aaien blijft
Een zetpil daar zijn ze vaak minder van gecharmeerd idd
pi_33867272
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 15:27:38 #164
13151 crew  Rewimo
pi_33867427
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Of een schone luier Compleet met het hanteren van billendoekjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33867671
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Of een schone luier Compleet met het hanteren van billendoekjes
Thermometer, zinkzalf

Oh god, we zitten weer in de anale fase van maandag...
  maandag 9 januari 2006 @ 22:00:25 #166
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_33883549
oh mijn god, ik kreeg niet eens voorgelezen
..en laat gaan...
pi_33884254
borst geven
en dan nog een boertje laten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:14:06 #168
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_33904423
Gisteren heb ik Suus ingeschreven voor de basisschool. Zit ik ijverig die formulieren in te vullen met alle gegevens in dat kantoortje, direceur praktisch op mijn vingers kijkend, noteer ik bij [voornamen] "Sussanne Chantal"
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:33:33 #169
63367 Jdee
pi_33916014
stressss stressss!
..en laat gaan...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:38:04 #170
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33916205
whehe zo heb ik al 2 x snachts robbie de schrik om t hart gejaagd ik werd wakker en dacht dat Maxim tussen ons in lag, en dan gelijk draaide robbie zich om en trok dat dekbed mee, ik schiet omhoog en ga helemaal over hem heen hangen om te kijken of maxim e rligt, ik ben bang dat hij het dekbed over hem heen trekt. maar ondertussen krijgt rob dus een hartaanval zowat omdat ik ineens over hem heen hang. heb ik al 2 x geflikt
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:10:59 #171
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33917529
Ik heb zelf geen kinderen maar mijn moeder heeft wel een enorme blunder gemaakt met mij en mijn broertje.

Ik scheel zes jaar met mijn broertje en hij liep heel laat. We kwamen van de dierentuin vandaan en ik wilde de buggy duwen, dat vond mijn broertje ook geweldig. Lekker hard scheuren door het station.
Alleen was mijn moeder de veiligeheidsklipjes die ervoor zorgen dat je de buggy niet kan inklappen vergeten erop te zetten.
Ik ren vrolijk doorhet station en ineens klapt de buggy dubbel, met mijn broertje erin. Ik lag 2 meter verderop en mijn broertje zat dubbelgevouwen in de buggy. Ik hoor mijn moeder nog gillen
Mijn broertje had niets en ik had wat schaafwondjes op de knieen ellebogen en handen. Kort daarna ging mijn broertje lopen.

Ikzelf heb in de kinderopvang gewerkt en mijn beste vriendin werkt daar nog steeds. Ze werkt met babies en die tilt ze nog wel eens in de lucht. Gierend lachen altijd behalve 1 keer.
Ze had net de fles gegeven en het kind had al wel een boertje gelaten. ze dacht dus dat het wel veilig zou zijn. Hoppakee omhoog met de baby en toen kwam er een hele plas omlaag. De baby moest enorm spugen en het zat in haar haar, nek en oren. Ik kwam niet meer bij van het lachen, zij was minder geamuseerd

Toen ik stage liep op een basisschool was een kind constant zijn t-shirt aan het uitrekken door zijn knieen omhoog te trekken en zijn thsirt erover heen te doen.
Ik zei op een gegeven moment "Niet doen joh, straks past je grote broer hem nog." wetende dat hij een grote broer had. Met nadruk op had, zijn broer bleek een jaar ervoor overleden te zijn en ik wist dat niet. Kindje moest erg huilen

[ Bericht 39% gewijzigd door Silmarwen op 10-01-2006 21:16:27 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 januari 2006 @ 21:28:12 #172
13151 crew  Rewimo
pi_33918252
Oei, bij die laatste kon je wel door de grond zakken denk ik, wat zielig...
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:16:36 #173
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_33937502
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Oei, bij die laatste kon je wel door de grond zakken denk ik, wat zielig...
Ik voelde me zo enorm rot toen
pi_33940112
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik voelde me zo enorm rot toen
Het is geen boze opzet, maar toch kun je wel door de grond zakken bij zo'n zeperd idd...

Ik heb hem vast wel eens verteld, maar een ganggenoot van mij tijdens mijn studie werkte in een kledingwinkel. Er liep op een gegeven moment een jongetje voorbij met een vers gepaste trui, met zijn ene armpje niet in zijn mouw, maar in de body van de trui...dacht hij.
Hij wilde niet dat die trui uitlubberde, dus hij zei vriendelijk: "Hee, doe jij je armpje eens in die mouw!"
Kind: "Ik heb geen armpje!"
Verkoper:

Uit dezelfde categorie, dacht ik zo...
pi_33940461
ja die weet ik nog, oei oei!

silmarwen da's ook geen lichte vergissing nee. heel gek dat je zoiets belangrijks niet wist (maar wel dat hij een grote broer had (gehad)).
  zondag 22 januari 2006 @ 23:09:56 #176
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34362526
Afgelopen vrijdag moest sanne naar het consultatiebureau voor haar 4e prikje,dus ik haar uitkleden.
Nadat ze gewogen was enzo wikkelde ik haar in d`r badjasje en zette ze bij mij op schoot,we moesten immers nog bij de arts zijn.
Voelde ik opeens iets warms op mijn broek,ik kijken jahoor geplast.
Zegt die vrouw van het consultatiebureau ``je mag haar wel een luier om doen hoor``
Daar was ik dus mooi te laat mee.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 07:50:36 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34368631
hahaha, edje, dat gebeurt je vast niet nog een keer
pi_34369049
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef edje34 het volgende:
Afgelopen vrijdag moest sanne naar het consultatiebureau voor haar 4e prikje,dus ik haar uitkleden.
Nadat ze gewogen was enzo wikkelde ik haar in d`r badjasje en zette ze bij mij op schoot,we moesten immers nog bij de arts zijn.
Voelde ik opeens iets warms op mijn broek,ik kijken jahoor geplast.
Zegt die vrouw van het consultatiebureau ``je mag haar wel een luier om doen hoor``
Daar was ik dus mooi te laat mee.
Hihi, die kennen we hier ook
Oudste had de gewoonte over de juffrouw van de weegschaal heen te plassen, zelfs. Jongetjes komen dan net iets verder geloof ik, met een keurig boogje
pi_34369058

[ Bericht 100% gewijzigd door vamperotica op 23-01-2006 08:48:11 (oeps...verkeerde topic) ]
  maandag 23 januari 2006 @ 19:45:07 #180
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_34388464
quote:
Op maandag 23 januari 2006 07:50 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha, edje, dat gebeurt je vast niet nog een keer
denk het ook niet,volgende keer gelijk luier om
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:54:03 #181
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_34529762
Recept voor de nachtvoeding voor de kleine Bo (nu dik 2 jaar oud):

1. leg hongerige meid bij papa in bed
2. maak water warm, doe poeder in flesje
3. voeg water toe
3. goed schudden
4. draai speen op flesje
5. kijk verbaasd naar melk- en poederresten die vanaf plafond naar beneden druppen...
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:06:35 #182
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34530224
Die is mij ook regelmatig gebeurd. En dat het dan inderdaad een tijdje duurt voordat je je realiseert wat er nu niet goed was gegaan
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:29:24 #183
63367 Jdee
pi_34542705
woehahaha!
(toch blij dat ik bv geef)
(alhoewel de tand-afdrukken me af en toe anders doen vinden hoor)
..en laat gaan...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:11:50 #184
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34639790
"Suus niet doen! op je knietjes zitten!"

Voor de honderdste keer moet ik Suus vertellen dat ze niet mag staan op de bank. Ze wil dan naar buiten kijken, maar als ze op haar knietjes zit lukt dat ook net wel. Met een diepe zucht loop ik de woonkamer binnen als ik merk dat ik geen respons krijg.

De koude vloer onder mijn blote pootjes doet me rillen en terwijl ik naar het lichtknopje grijp werp ik een blik op de bank. Die leeg is. Waar geen Suus te vinden is.

Verward kijk ik om me heen, waar is ze nu gebleven? Even aan manlief vragen of hij het weet. Manlief is ergens ver in dromenland en een blik op de wekker doet me beseffen dat Suus dat ongetwijfeld ook is.

01.55

Even sta ik te twijfelen, stond Suus nu wel of niet op de bank naar buiten te kijken? Een geritsel van dekens en slaapzak door een omdraaiende Suus over de babyfoon verteld me dat Suus gewoon in bed ligt.

Verkleumd kruip ik tegen manlief aan. Die zich met een luid gemopper van me afdraait. Ik mag geen eens mijn voeten opwarmen tegen die van hem aan.

(tis voor manlief te hopen dat dit gedrag ooit nog eens stopt, die wordt doodmoe van mijn nachtelijke sessies )
pi_34639939
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:11 schreef Ireth het volgende:
"Suus niet doen! op je knietjes zitten!"

Voor de honderdste keer moet ik Suus vertellen dat ze niet mag staan op de bank. Ze wil dan naar buiten kijken, maar als ze op haar knietjes zit lukt dat ook net wel. Met een diepe zucht loop ik de woonkamer binnen als ik merk dat ik geen respons krijg.

De koude vloer onder mijn blote pootjes doet me rillen en terwijl ik naar het lichtknopje grijp werp ik een blik op de bank. Die leeg is. Waar geen Suus te vinden is.

Verward kijk ik om me heen, waar is ze nu gebleven? Even aan manlief vragen of hij het weet. Manlief is ergens ver in dromenland en een blik op de wekker doet me beseffen dat Suus dat ongetwijfeld ook is.

01.55

Even sta ik te twijfelen, stond Suus nu wel of niet op de bank naar buiten te kijken? Een geritsel van dekens en slaapzak door een omdraaiende Suus over de babyfoon verteld me dat Suus gewoon in bed ligt.

Verkleumd kruip ik tegen manlief aan. Die zich met een luid gemopper van me afdraait. Ik mag geen eens mijn voeten opwarmen tegen die van hem aan.

[afbeelding]

(tis voor manlief te hopen dat dit gedrag ooit nog eens stopt, die wordt doodmoe van mijn nachtelijke sessies )

Ik ren in de regel gillend uit bed dat er brand is, als ik al iets articuleer. Meestal ren ik gewoon gillend uit bed. Altijd goed voor wat hartkloppingen, dat slaapwandelen.
pi_34640158
Ireth toch! Gebeurt dat echt vaker?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:42:32 #187
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34640213
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:39 schreef snoopy het volgende:
Ireth toch! Gebeurt dat echt vaker?
neuh... Ouders; Blundertopic part II

(gemiddeld zo'n 3 a 4x per week denk ik.... )
pi_34640452
pi_34640473
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:42 schreef Ireth het volgende:

[..]

neuh... Ouders; Blundertopic part II

(gemiddeld zo'n 3 a 4x per week denk ik.... )
Jeuz, daar kom ik bij lange na niet aan nee...
Maar wel flauw dat jij je ijsklompjes niet mag warmen aan je man
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:22:58 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_34645120
Ireth, jij bent grappig
stormy waters...
sailin'
pi_34645658
Ireth, hahahahaha, wat grappig
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 januari 2006 @ 14:04:00 #192
13151 crew  Rewimo
pi_34646357
Ireth Geweldig!
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:56:59 #193
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34678886
Ik ben echt erg...

Vanacht heb ik (weer!) manlief over zijn buikkie liggen aaien, in de veronderstelling dat het Suus was die weer "buikkie au" had. Ook heb ik zijn tshirt in zijn boxer short liggen proppen, anders kreeg Suus een koud buikkie. Toen hij uit bed wilde stappen om te plassen trok ik hem aan zijn shirt terug, ik was bang dat Suus zou vallen!

Het ergste is, dat ik het allemaal weet, ik ben dus half half wakker geweest, maar niet wakker genoeg om te beseffen dat het Suus niet was! Ik had even de ijdele hoop dat manlief het allemaal niet meer wist, maar die begint er dus net over
  zondag 9 juli 2006 @ 09:41:45 #194
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_39653035
Het grote "Ireth Op Avontuur" topic

Wie wel eens in de Xenos is geweest kent het wel, stellingen vol glazen, zo ver als je maar kijken kan. Met je armen straks langs je lichaam passeer je de boel in de hoop niets te raken. Het zou me namelijk nogal geen lange kassabon worden als de boel omsodemieterd.

Nu was ik dus ook bij de Xenos, samen met dochterlief. Terwijl ik diverse kussentjes sta te bekijken bemerk ik dat de vierkante meter rondom mij leeg is. Waar is dochterlief?

Een blik naar links geeft geen resultaat, een blik naar rechts doet mijn hart overslaan.

Een soort toren van pisa, van longdrinkglazen, ongeveer anderhalve meter hoog en een meter in doorsnee. En dochterlief staat aan 1 van de glazen op ooghoogte (lees: 80 cm!) te wroeten. De toren begint akelig te wankelen en als een volleerd amazone zonder paard zet ik de sprint er in. De kussentjes geef ik een gooi (godzijdank niet ook naar een toren van glazen!) en steeds dichterbij kom ik bij dochterlief en het naderende onheil. De bovenste glazen wiebelen nu wel heel erg, en het door dochterlief uitgezochte glas is bijna uit de toren gefriemeld. Nog een laatste 2 meters, mijn hart maakt overuren en....

Het is donker om mij heen. Verbaasd kijk ik rond, terwijl een kat mij blij verwelkomd met een luid gemiauw. Ik sta in mijn woonkamer, het zweet klots onder mijn oksels. Dochterlief ligt prinsesjesheerlijk te slapen, manlief mept nog eens om hem heen naar een mug.. en ik ben zojuist ontwaakt uit een vreselijke droom. Ik zag de kassabon al voor me, terwijl een Xenos medewerker mij een doos aanreikt vol gebroken glas...
pi_39653086
Haha Ireth, gelukkig was het een droom... Maar dat is idd de winkel voor dat soort ongelukjes...
Fake it till you make it...
pi_39713527
Ireth Dit is wel leuk wakker worden zo moet ik zeggen
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:34:19 #197
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_39797108
Hmmm twee weken geleden had ik Twan naar school gebracht smiddags en daarna nog even de stad in. Om 3 uur hoefde ik hem pas op te halen. Toen ik rond 2 uur thuiskwam, dacht ik nog even op de bank tv te gaan kijken. Twan was die morgen al om 6 uur dus was wel wat moe.... en ik had nog wel even de tijd. Op een gegeven moment schrok ik wakker en was het 10 over 3 ik als een gek en half slapend op de fiets gesprongen om hem op te halen.... alle rode stoplichten genegeerd en zere benen van het harde fietsen, maar was er binnen 10 minuten, waar ik normaal wel 10 minuten over fiets... kom bij school aan was hij juf aan het helpen om het speelgoed op te ruimen en kon hij niet met mij mee omdat hij juf aan het helpen was.... voelde me behoorlijk lullig die middag....
Make love, not war ☮
  zondag 16 juli 2006 @ 12:42:26 #198
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_39873250
Een blunder-in-the-making, mag dat ook?

Nick wil z'n electrische treinbaan opbouwen vanmiddag. Geen goed plan vond ik. Die mega-berg speelgoed moet hoognodig uitgezocht en opgeruimd worden, puilt aan alle kanten uit laden, kisten en kasten. Dus ik pedagoochel er vrolijk op los:
"Vanmiddag gaan we aaaaal jouw speelgoed op een grote hoop hier midden in de kamer leggen en uitzoeken. Dan doen we de autootjes weer bij elkaar in de kist, en de treinspullen weer bij elkaar in een andere kist, en het speelgoed wat kapot is doen we weg en het speelgoed dat je niet leuk meer vind om mee te spelen geven we aan andere kindjes, okee?"

Niet okee dus...

"Neeeeeejjjj!!! Ik wil met àlles nog spelen, en d'r is niks kapot, en en en en.... NEEEEEJJJ!!!"

*zucht*

"Maar er zit vast wel speelgoed bij waarvan je niet meer wist dat je het had, en dat je leuk vond toen je nog kleiner was maar nu niet meer. Dan kunnen we dat toch beter aan kindjes geven die niet zoveel speelgoed hebben?"

Nick gaat staan, zet z'n handen in z'n zij:"Nee, want als Sinterklaas komt en de kerstman dan krijgen zo ook heel veel speelgoed!" <<--- Met dank aan de Opa's en Oma's die nog net niet met een vrachtwagen voor komen rijden als één van die roodgeklede makkers weer op bezoek is....

Afijn, we zitten aan de middagboterham, en ik mijd het onderwerp maar Nick is het niet vergeten!! Me and my big mouth... Moest zonodig weer 't kind er op voorbereiden.... Grmbl....Wordt nog wat.... Wish me luck voor zometeen!!!!
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  zondag 16 juli 2006 @ 13:43:17 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39874738
tvp

en good luck voor zometeen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_39878317
tvp
Zoals ma kamper piet zegt: