Hahaha, goed dat ze het nog zei, anders had je daar zoonloos in Tilburg gestaan...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef vamperotica het volgende:
Vampje had samen met de kiddies en familie een heerlijk kerstmaal genuttigd bij oma...
Zusje en vriendje nog even naar huis gebracht en was toen van plan om naar huis te gaan rijden... Nou is Apeldoorn-Tilburg best een afstand voor goedgevulde kinderblaasjes... Dochterlief moest van mij eerst naar de wc en daarna zoonlief nog even.. Maar die kwam ik tijdens het "even in de auto leggen van wat kadootjes" tegen op de achterbank... Dochterlief kwm terug en zoonlief ging ook even.... Dochterlief zit in de auto en ik wil gewoon weg gaan rijden.... Uhm... vergeet je niet iets/ vraagt mn zusje nog... Nee hoor, hoezo?
Nou.. je zoon zit nog op de wc...
Yup! Nou ja... ik heb nog ene jongere uitvoering rondhobbelen..Als reservequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hahaha, goed dat ze het nog zei, anders had je daar zoonloos in Tilburg gestaan...![]()
Ik schaam me ook best een beetje...quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup! Nou ja... ik heb nog ene jongere uitvoering rondhobbelen..Als reserve![]()
En in juni komt er nog 1 bij.... alleen weet ik nog niet of dat de mannelijke of vrouwelijke uitvoering gaat worden!quote:
Kijk, dan kun je het toch gewoon op zwangerschapsdementie gooien?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En in juni komt er nog 1 bij.... alleen weet ik nog niet of dat de mannelijke of vrouwelijke uitvoering gaat worden!![]()
Een zetpil daar zijn ze vaak minder van gecharmeerd iddquote:Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef Ladybos het volgende:
Ireth heel herkenbaar, dat doe ik ook regelmatig ! Manlief vind het wel best, zolang het bij aaien blijft
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een zetpil daar zijn ze vaak minder van gecharmeerd idd![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Een zetpil daar zijn ze vaak minder van gecharmeerd idd![]()
Thermometer, zinkzalfquote:Op maandag 9 januari 2006 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]Of een schone luier
Compleet met het hanteren van billendoekjes
Ik voelde me zo enorm rot toenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Oei, bij die laatste kon je wel door de grond zakken denk ik, wat zielig...
Het is geen boze opzet, maar toch kun je wel door de grond zakken bij zo'n zeperd idd...quote:
Hihi, die kennen we hier ookquote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef edje34 het volgende:
Afgelopen vrijdag moest sanne naar het consultatiebureau voor haar 4e prikje,dus ik haar uitkleden.
Nadat ze gewogen was enzo wikkelde ik haar in d`r badjasje en zette ze bij mij op schoot,we moesten immers nog bij de arts zijn.
Voelde ik opeens iets warms op mijn broek,ik kijken jahoor geplast.
Zegt die vrouw van het consultatiebureau ``je mag haar wel een luier om doen hoor``
Daar was ik dus mooi te laat mee.
denk het ook niet,volgende keer gelijk luier omquote:Op maandag 23 januari 2006 07:50 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha, edje, dat gebeurt je vast niet nog een keer
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:11 schreef Ireth het volgende:
"Suus niet doen! op je knietjes zitten!"
Voor de honderdste keer moet ik Suus vertellen dat ze niet mag staan op de bank. Ze wil dan naar buiten kijken, maar als ze op haar knietjes zit lukt dat ook net wel. Met een diepe zucht loop ik de woonkamer binnen als ik merk dat ik geen respons krijg.
De koude vloer onder mijn blote pootjes doet me rillen en terwijl ik naar het lichtknopje grijp werp ik een blik op de bank. Die leeg is. Waar geen Suus te vinden is.
Verward kijk ik om me heen, waar is ze nu gebleven? Even aan manlief vragen of hij het weet. Manlief is ergens ver in dromenland en een blik op de wekker doet me beseffen dat Suus dat ongetwijfeld ook is.
01.55
Even sta ik te twijfelen, stond Suus nu wel of niet op de bank naar buiten te kijken? Een geritsel van dekens en slaapzak door een omdraaiende Suus over de babyfoon verteld me dat Suus gewoon in bed ligt.
Verkleumd kruip ik tegen manlief aan. Die zich met een luid gemopper van me afdraait. Ik mag geen eens mijn voeten opwarmen tegen die van hem aan.
[afbeelding]
(tis voor manlief te hopen dat dit gedrag ooit nog eens stopt, die wordt doodmoe van mijn nachtelijke sessies)
Jeuz, daar kom ik bij lange na niet aan nee...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
neuh... Ouders; Blundertopic part II
(gemiddeld zo'n 3 a 4x per week denk ik....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |