jaquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:18 schreef anneja het volgende:
Van de vakantie hadden we trouwens ook weer een ranzige, we hadden net gegeten bij een pannenkoekenrestaurant en jongste besloot (na vier dagen niks) fijn te gaan poepen. Dus man met hem naar binnen met zijn kijk-mij-zorgende-vader-zijn look, om te vragen of er ergens een verschoonplek was. Was er niet, zei de serveerster, maar het mocht wel gewoon op tafel hoor (als ik iets ranzig vind is het het verschonen van poepluiers op een eettafel, maargoed). Zoontje dus op de tafel, en terwijl hij net ligt besluit die dat hij eigenlijk nog helemaal niet klaar was met poepen (en na vier dagen niks, tja, laten we zeggen dat zijn opslagcapaciteit groter is dan die van zijn luier). Alles, maar dan ook alles zat onder. Uiteindelijk alles zo goed en zo kwaad als het ging weer weggepoetst met zijn jasje en kleren (waren toch al vies), met billendoekjes, en met een hoop wc-papier, onderwijl proberend dit alles te doen zonder dat de andere eters er wat van zouden merken. Toen we weggingen was de tafel schoner dan toen we kwamen, maar toch.
Ach. Het eerste volzinnetje van oudste was 'oh, KUT!' van zijn oma hoor, heus!quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Eerlijk waar, ik heb het één (1, EEN) keer gezegd...)
Ik overnachtte altijd als ik ging babysitten. Ik was destijds zelf nog piepjong, en mocht 's nachts niet de straat over. Dit gebeurde dus rond vier uur 's nachts of zo. Maar ik hoorde het godzijdank nog net op tijd allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
slaap jij altijd als je oppastje hoef hier nooit op te oppassen
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:22 schreef anneja het volgende:
Ach. Het eerste volzinnetje van oudste was 'oh, KUT!' van zijn oma hoor, heus!
En jongste noemt onze buurman Christiaan al bijna een jaar Tietun. Komen wij hem tegen in de buurtsuper. Roept hij zoon dus, niet buurman enthousiast en uiteraard zeer luid: 'Mamamamamama! Tietun! Tietun kijken! Tietun Tietun Tietun!'. Hmmmm.
Mijn derde woordje was "Voddedomme"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
Mijn eerste woordje was "kloot". M'n moeder zat altijd te vloeken in de auto op medeweggebruikers, dus op een keer zaten we in de auto en ik roep ineens "Kloot!" M'n moeder kijkt verbaasd om en zegt: "Wat zegt je daar????" Zegt m'n zus: "Jaaa, ze bedoelt klootzak!"
Zo noemde mijn moeder me vroeger altijd "vieze poepchinees" als ik had gepoept, ik kon nog niet goed praten en maakte er altijd "Poepienees" van...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, als we toch in de restaurantsfeer blijven: de eerste keer dat wij met kind naar een restaurant gingen, was dit 1,5 jaar en begon net met brabbelen (taalverwervingsstoornis tgv autisme). Hij is nogal luidruchtig, dus kon iedereen meegenieten van een KUT KUT KUT!!! gillende dreumes (en nee, dit was puur toeval, hij was gewoon de K, de U en de T aan het oefenen).
Hihihihi. Maar je moet het zo zien: ze heeft zich in ieder geval flink vermaakt!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef Ireth het volgende:
Suus had al 2 dagen niet gepoept, dus ik was op het ergste voorbereid... maar op dit??
Het zat nog net niet achter haar oren en een putmeur....![]()
Het ene doekje na de andere vloog over haar besmeurde billen tot.... ik misgreep... doekjes op....
En waar lag het nieuwe pak doekjes? In de keuken!Sta je daar letterlijk en figuurlijk midden in de sh!t....
Oke andere maatregelen, douche aangezet, paar badspeeltjes de douche ingegooid, Suus in blote nixie ook in de douche geparkeerd en ik op jacht naar doekjes, handdoeken, schone kleertjes.
Wat kan er namelijk misgaan met een sproeier, een suus en een douche?
Nou..... heel veel.... besefte ik toen het schuim onder de douchedeur kwam..
Suus ruikt dus nu naar Axe, naar Fa, naar Dove, naar Zwitzal, naar Zwartskopf en naar scheerschuim![]()
De billen zijn schoon, mijn douche ruikt overdadig naar van alles en ik... ben bekaf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |