abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45621987
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 08:34 schreef hestria het volgende:
Ik heb er een aantal, ook al van wat later

Toen michelle een week of 3 was, om 10 uur naar bed toe gaan, en s'ochtends om 8 uur wakker worden met het idee dat er iets niet klopt. Erachter komen dat ze 2 flessen heeft gemist, maar gewoon doorgeslapen heeft. De ochtend fles ging erg snel.

Mama was boos op papa en noemde hem eikel, even later horen we aan de tafel eikel, eikel, eikel.

Michelle op het potje gezet en daarna in overleg met schoonmama nog wat in haar bloote billen laten lopen, Michelle bij het bureau zien staan kijken wat papa aan het doen is en ondertussen papa's schoenen vol piesen

In een volle winkel, de verkoopster tegen michelle zeggen dat ze zo'n mooie lieve meid is, michelle nee zeggen en vertellen dat ze een DOOS is
Van Buurman & Buurman: "Gutverdumme!"
Van mij: "KUT!" (van een kind dat niet praatte...maar dat woord dan weer net wel oppikte...die ene keer dat we uit eten gingen...)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45622522
haha ja foute woorden pikken ze feilloos op, vreselijk! en Ireth, zo'n blunder vind ik 't niet maar wat toevallig, Piet is ook ineens zo aan het 'joh'en. bij hem komt het duidelijk van een dvd die hier favoriet is (over een helicopter die Budgy heet) en waar 1 van de collega-helicopters blijkbaar vaak 'joh' zegt. het was mij niet opgevallen maar nu Piet het zo ineens veel gebruikt ging ik toch eens opletten waar hij dat van had.
pi_45625502
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef Ireth het volgende:
*kickup*

Suus heeft een nieuw stopwoordje... "joh" [afbeelding]

Als in "Nee joh!!!" en "ech nie joh!!!"

Nu had ik dus vanmiddag terwijl we van de supermarkt naar huis liepen een opvoedkundig gesprek met mijn dochter...

"Suus, je moet niet 'joh' zeggen, dat is niet zo leuk, je kan dan beter 'nee mama!!' of 'ech nie mama!!' zeggen, dat is veel liever!"
"Vind joh dat dan ook niet leuk mama??"
"eehh.. nee Suus.. "

Ondertussen lopen we door een straatje met allemaal voortuintjes..

"waar woont joh dan mama??"
"ja eehh.. dat weet ik niet precies hoor Suus! " (hoe leg je een niet tastbare term uit? )
"Woont joh hiero soms??" *wijst naar huis + tuintje*
"ah nee joh!!!"
[afbeelding] [afbeelding]

Het was me ook ineens duidelijk hoe ze aan dat 'joh' is gekomen....
Hihihihi

Zo roept Sara nu de hele dag :nou, en noh..
Ook leuk is: So! (van zo) als ze ergens klaar mee is.

Sara's derde woordje (na poes en papa) was Hasj, en Hasjies, dat riep ze de hele dag, geen idee hoe ze eraan kwam.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45643584
hehee heerlijk die blunders
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45665251
fuente, haha misschien bedoelt ze er (h)alsjeblieft mee? (zo zegt anna 't de laatste tijd tenminste. "hasje! hasjeblief!"
pi_45670343
Wat een leuk topic!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:54:58 #232
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46723850
Suus lag vanacht tussen ons in in bed, maar zonder luierbroekje, alleen in haar onderbroekje. Aangezien we geen waterdichte hoezen hebben was ik daar dus niet echt blij mee, dus ik begon madam aan haar broekje te trekken zodat ik een luierbroekje aan kon doen. Madam had daar geen zin in en stribbelde aardig tegen dus ik werd lichtelijk geirriteerd en begon wat te sjorren aan dat onderbroekje. "Suus ff luisteren nu, je moet een luierbroekje aan! Nu ff niet zo piepen en meewerken!!"

Manlief schiet in de lach en knipt het lampje aan... met mijn ogen knipperend tegen het felle licht vraag ik beduusd waar Suus nu ineens zo snel naar toe was...

Ik was dus half slapend druk bezig geweest om manlief uit zijn boxershort te sleuren.. Die kwam dus niet meer bij van het lachen.. en Suus?? Die lag gewoon in haar eigen bedje...

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_46723898
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:54 schreef Ireth het volgende:
Suus lag vanacht tussen ons in in bed, maar zonder luierbroekje, alleen in haar onderbroekje. Aangezien we geen waterdichte hoezen hebben was ik daar dus niet echt blij mee, dus ik begon madam aan haar broekje te trekken zodat ik een luierbroekje aan kon doen. Madam had daar geen zin in en stribbelde aardig tegen dus ik werd lichtelijk geirriteerd en begon wat te sjorren aan dat onderbroekje. "Suus ff luisteren nu, je moet een luierbroekje aan! Nu ff niet zo piepen en meewerken!!"

Manlief schiet in de lach en knipt het lampje aan... met mijn ogen knipperend tegen het felle licht vraag ik beduusd waar Suus nu ineens zo snel naar toe was...

Ik was dus half slapend druk bezig geweest om manlief uit zijn boxershort te sleuren.. Die kwam dus niet meer bij van het lachen.. en Suus?? Die lag gewoon in haar eigen bedje...

Whoehahahaha die is echt geweldig Ireth!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † dinsdag 27 februari 2007 @ 10:00:19 #234
81992 Githa
pi_46723933
Ireth ....
Geweldig!!!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:06:57 #235
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46724061
ireth
En paste je man het luierbroekje? hahahaha
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:08:52 #236
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46724113
Ireth wat een geweldig verhaal!!!
Make love, not war ☮
pi_46724256
Ireth de tranen lopen over mijn wangen...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46724556
BOEHAHAHAHAHAHA
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 februari 2007 @ 10:27:48 #239
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46724588
Hahaha Ireth
pi_46724792
Ireth
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46725107
Kinky hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46725163
Whahahah Ireth, geweldig!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46725647
hahahaha

nog even en ik kan hier ook meeposten!
ik praat en doe vanalles in mijn slaap, zeker in 'stressvolle' tijden
Ik vermoed zomaar dat ná de geboorte zo'n periode gaat volgen
pi_46726283
Ireth!!!
Beeldscherm zat hier onder het drinken, ik moest het uitproesten.
Geweldig verhaal!
je man maar denken dat ie zomaar midden in de nacht zijn broek uit moest zodat jij hem kon bespringen... nee... is het omdat ie een luierbroekje moet!
whoehahahaha
pi_46727446
Ireth , hahaha.
Fake it till you make it...
pi_46729170
Note: lees dit topic niet als je aan het lunchen bent.

* veegt thee van het beeldscherm.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:08:56 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46729372
LOL ireth!! was je zo slaapdronken!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:12:33 #248
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46729488
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef pinquit het volgende:
LOL ireth!! was je zo slaapdronken!!
Ik heb dat dus heel vaak, tot grote hilariteit van manlief..

Ouders; Blundertopic part II
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:16:22 #249
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46729624
whahahaha keigrappig toch
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:57:45 #250
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_47262151
Ireth!

Wat is/was Wilyan makkelijk. Kan zichzelf vermaken, vreet niet heel vaak belachelijk achterlijke dingen uit... Maar Hanne! Niet vertrouwd om die ook maar een seconde uit het oog te verliezen.

Gisteren halen we Wilyan uit psz/school. Vlak naast de psz staat een KPN-hokje met zo'n heras-hek er omheen. Daarnaast staan vaak paardjes. We gaan dus bij de paardjes kijken en dat gaat lange tijd goed.
Ineens ziet Wilyan een lieveheersbeestje en het valt ons op dat er wel héél veel van die beestjes zijn. Op dat moment begint Hanne te piepen en begint daarna te huilen.
Ik kijk op en daar staat ze dan.. Heeft onze kleine dame haar hoofd tussen twee spijlen van dat hek door gestoken!
Gelukkig kreeg ik gewoon haar hoofd weer tussen de spijlen door. Maar mèèèn, dan bedenk je je ineens wat als dat nou níet gelukt was!
* Noli. had al visioenen van grote brandweerkerels met giga instrumenten om dat hek om dat kleine eierhoofdje weg te knippen en dan een moeder ernaast zwetend met een kop als een biet..

Achteraf lachen we er wat om (echt weer een Hanne-actie) en zijn we weer met de neus op de feiten gedrukt..
Ze is niet los vertrouwd..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')