Van Buurman & Buurman: "Gutverdumme!"quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:34 schreef hestria het volgende:
Ik heb er een aantal, ook al van wat later
Toen michelle een week of 3 was, om 10 uur naar bed toe gaan, en s'ochtends om 8 uur wakker worden met het idee dat er iets niet klopt. Erachter komen dat ze 2 flessen heeft gemist, maar gewoon doorgeslapen heeft. De ochtend fles ging erg snel.
Mama was boos op papa en noemde hem eikel, even later horen we aan de tafel eikel, eikel, eikel.
Michelle op het potje gezet en daarna in overleg met schoonmama nog wat in haar bloote billen laten lopen, Michelle bij het bureau zien staan kijken wat papa aan het doen is en ondertussen papa's schoenen vol piesen![]()
In een volle winkel, de verkoopster tegen michelle zeggen dat ze zo'n mooie lieve meid is, michelle nee zeggen en vertellen dat ze een DOOS is
Hihihihiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef Ireth het volgende:
*kickup*
Suus heeft een nieuw stopwoordje... "joh" [afbeelding]
Als in "Nee joh!!!" en "ech nie joh!!!"
Nu had ik dus vanmiddag terwijl we van de supermarkt naar huis liepen een opvoedkundig gesprek met mijn dochter...
"Suus, je moet niet 'joh' zeggen, dat is niet zo leuk, je kan dan beter 'nee mama!!' of 'ech nie mama!!' zeggen, dat is veel liever!"
"Vind joh dat dan ook niet leuk mama??"
"eehh.. nee Suus.."
Ondertussen lopen we door een straatje met allemaal voortuintjes..
"waar woont joh dan mama??"
"ja eehh.. dat weet ik niet precies hoor Suus! " (hoe leg je een niet tastbare term uit?)
"Woont joh hiero soms??" *wijst naar huis + tuintje*
"ah nee joh!!!" [afbeelding] [afbeelding]
Het was me ook ineens duidelijk hoe ze aan dat 'joh' is gekomen....![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:54 schreef Ireth het volgende:
Suus lag vanacht tussen ons in in bed, maar zonder luierbroekje, alleen in haar onderbroekje. Aangezien we geen waterdichte hoezen hebben was ik daar dus niet echt blij mee, dus ik begon madam aan haar broekje te trekken zodat ik een luierbroekje aan kon doen. Madam had daar geen zin in en stribbelde aardig tegen dus ik werd lichtelijk geirriteerd en begon wat te sjorren aan dat onderbroekje. "Suus ff luisteren nu, je moet een luierbroekje aan! Nu ff niet zo piepen en meewerken!!"
Manlief schiet in de lach en knipt het lampje aan... met mijn ogen knipperend tegen het felle licht vraag ik beduusd waar Suus nu ineens zo snel naar toe was...
Ik was dus half slapend druk bezig geweest om manlief uit zijn boxershort te sleuren.. Die kwam dus niet meer bij van het lachen.. en Suus?? Die lag gewoon in haar eigen bedje...
![]()
Ik heb dat dus heel vaak, tot grote hilariteit van manlief..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |