abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 23:25:47 #62
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_26487083
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:24 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Zelfkennis is een goede zaak
moet je horen wie het zegt, bitbucket.
ik heb wel een leven
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 24 april 2005 @ 23:27:32 #63
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_26487128
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:25 schreef MSXUser het volgende:

[..]

In ieder geval MissMSX, maar da's ook een IT'er
sorry, dat moest er even uit
als ze er maar niet meer van weet dan ik, dan is het goed
pi_26487149
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:25 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

moet je horen wie het zegt, bitbucket.
ik heb wel een leven [afbeelding]
Maar vraag niet wat voor 1

zondag 24 april 2005 @ 23:29:46 #65
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_26487189
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:28 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Maar vraag niet wat voor 1

en vraag ook niet met wat voor mensen ik dan wel niet om ga om dat leven te bereiken
  zondag 24 april 2005 @ 23:54:21 #66
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26487723
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:15 schreef HenryHill het volgende:

Durf je oogcontact te houden? Als een jongen jou aankijkt (en ik weet zeker dat dat gebeurt), kijk je dan snel weg of niet?
Ik merk niet dat jongens naar mij kijken, of me aankijken.... Iedereen zegt tegen mij dat ik teveel naar beneden kijken Maar je hebt gelijk... de paar keer dat ik inderdaad zag dat iemand me aankeek, vind ik het moeilijk niet weg te draaien...
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26488141
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:09 schreef thaleia het volgende:
Als er wel kennissen zijn om mee te praten of er draait leuke muziek, dan vind ik het allemaal best, en dan vind ik het ook nog bijzonder amusant om te zien hoe dat gaat met die kerels en hen. Is erg leuk om te aanschouwen
Vertel, wat voor leuke amusante dingen aanschouw je?
  maandag 25 april 2005 @ 00:38:36 #68
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_26488565
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:49 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hmm. Gebeurt vaker dus.

Waar dit me aan doet denken: Elke keer dat ik in de kroeg zit zie ik trouwens hetzelfde verhaal zich afspelen: een aantal meiden komt binnen, de meesten vrijgezel. De mooiste heeft op zo'n avond toch wel een aantal jongens die hun kans wagen bij haar, en de rest staat erbij en kijkt ernaar. En als ze al een keer worden aangesproken staat diezelfde jongen 5 min. later ook met de mooiste te praten; m.a.w., dan is ze zojuist als 'opstapje' gebruikt...

Meer mensen die dit zien?
jawel, maar volgens mij hoef je echt geen medelijden te hebben met die meisjes!
Want hoe lelijk ze ook zijn, het blijven vrouwen... : dus ze weten binnen afzienbare tijd
toch altijd een vriend aan de haak te slaan (die hen als levenpartner vergezelt tot het
einde der tijden ). verder is het allemaal niet anders: de mooiste vrouwen willen
de mooiste mannen.... that's it, such is life.
  maandag 25 april 2005 @ 00:42:00 #69
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26488622
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:38 schreef zurekop het volgende:
de mooiste vrouwen willen de mooiste mannen.... that's it, such is life.
... of je moet bulken van het geld
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 25 april 2005 @ 00:43:04 #70
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26488640
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:38 schreef zurekop het volgende:
de mooiste vrouwen willen de mooiste mannen.... that's it, such is life.
  maandag 25 april 2005 @ 00:43:42 #71
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_26488646
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:42 schreef MSXUser het volgende:

[..]

... of je moet bulken van het geld
of je hebt beide.
  maandag 25 april 2005 @ 00:44:29 #72
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26488656
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:43 schreef dr.dunno het volgende:
of je hebt beide.
Helaas voldoe ik aan geen van beide criteria.
pi_26489144
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:44 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Je hebt wel goede music skills
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 25 april 2005 @ 02:55:45 #74
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_26489815
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:44 schreef MSXUser het volgende:

[..]

kop op, je zult vast niet de enige zijn.
  maandag 25 april 2005 @ 02:56:03 #75
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_26489818
quote:
Op maandag 25 april 2005 01:25 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

he does?
pi_26489887
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:08 schreef ioor het volgende:
komen er leuke mensen op die meet?
Domme vraag, natuurlijk niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26489903
Vragen naar de bekende weg heet dat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26489940
Figuren zoals nu op BBC2 zullen er volop zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26490611
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, ik!
En ik ben de leukste
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  maandag 25 april 2005 @ 07:31:08 #80
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26490703
quote:
Op maandag 25 april 2005 01:25 schreef WeirdMicky het volgende:
offtopic: Valt ook best tegen. Ik weet redelijk wat van de techniek, alleen is componeren er de laatste jaren flink bij ingeschoten... en m'n studio is nog steeds niet af.
quote:
Op maandag 25 april 2005 02:55 schreef dr.dunno het volgende:
kop op, je zult vast niet de enige zijn.
Het kan inderdaad erger, maargoed.
  maandag 25 april 2005 @ 08:22:38 #81
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26490906
quote:
Wie weet er eigenlijk voor zichzelf concreet wat hij of zij gaat doen om geen single meer te zijn?
Ik ga dan wat minder achter de pc zitten, me wat meer onder de mensen begeven, wat vaker uitgaaan. Zorgen dat je er goed verzorgd uitziet. Iig zorgen dat je door de tegenpartij te vinden bent en aantrekkelijk genoeg bent
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26491512
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat verklaart veel.
pi_26491535
Tvp maar, want jullie gaan echt snel.
quote:
Wie weet er eigenlijk voor zichzelf concreet wat hij of zij gaat doen om geen single meer te zijn?
Hoe jammer ik het ook vind dat ik vrijgezel ben, ga ik mijn niet compleet veranderen om zo aan de man te komen. Natuurlijk ben ik met dit lekkere weer vaker buiten te vinden, maar zal niet in mijn eentje gaan stappen. En misschien moet ik wel ingaan op een geboden kans om te daten i.p.v. gaan twijfelen, maar ja dat krijg ik niet zo gauw afgeleerd.
  maandag 25 april 2005 @ 09:32:37 #84
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26491621
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:25 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat verklaart veel.
Zo niet: alles
  maandag 25 april 2005 @ 09:35:09 #85
99533 zurekop
pi_26491656
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Zo niet: alles
haha...
en sletten of settelen?? ... sletten! sletten! sletten!

(en dan ben je niet helemaal single, maar gewoon hele korte
relaties )
  maandag 25 april 2005 @ 09:45:44 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26491808
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:35 schreef zurekop het volgende:

[..]

haha...
en sletten of settelen?? ... sletten! sletten! sletten!

(en dan ben je niet helemaal single, maar gewoon hele korte relaties )
Of lange seksrelaties

Kom je weer op de vraag waar we regelmatig op uitkomen: wanneer ben je single en wanneer niet
  maandag 25 april 2005 @ 09:52:40 #87
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26491918
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:54 schreef melismay het volgende:

[..]

Ik merk niet dat jongens naar mij kijken, of me aankijken.... Iedereen zegt tegen mij dat ik teveel naar beneden kijken Maar je hebt gelijk... de paar keer dat ik inderdaad zag dat iemand me aankeek, vind ik het moeilijk niet weg te draaien...
't Is een hele normale reflex, vooral als je wat minder zelfvertrouwen hebt ("Eng, wat moet 'ie van me?! Als ik het oogcontact nu verbreek ben ik iig veilig").
't Is alleen een beetje een onvoordelige reflex in deze context, omdat je niet 'veilig' wil zitten, je wilt hun aandacht trekken zodat ze naar je toe komen! Dus ik denk dat als je jezelf aanleert oogcontact wat langer vast te houden, dat het al een heel stuk kan helpen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 25 april 2005 @ 09:57:19 #88
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26492001
quote:
Op maandag 25 april 2005 08:22 schreef Metro2005 het volgende:

Zorgen dat je er goed verzorgd uitziet.
Dat helpt niet, althans het is bij lange na niet voldoende kan ik je melden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 25 april 2005 @ 10:10:24 #89
67978 HenryHill
pi_26492221
Typisch...

Alleen CvB is concreet bezig om zichzelf aantrekkelijker te maken en zichzelf beter te voelen. Voor de rest heeft iedereen hele goede redenen om vooral niets te hoeven doen. Ik begrijp dat de rest allemaal van mening is dat het vooral een kwestie van geluk is, ofzo?

Ik denk dat verandering juist een hele goede zaak is. Niet alleen vanwege de verandering zelf, maar ook vanwege het idee dat het vanaf nu beter met je zal gaan, dat je een positieve spiraal ingaat. Daar kan je ontzettend veel kracht uit putten.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 25 april 2005 @ 10:28:15 #90
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26492552
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef HenryHill het volgende:
Typisch...

Alleen CvB is concreet bezig om zichzelf aantrekkelijker te maken en zichzelf beter te voelen. Voor de rest heeft iedereen hele goede redenen om vooral niets te hoeven doen. Ik begrijp dat de rest allemaal van mening is dat het vooral een kwestie van geluk is, ofzo?

Ik denk dat verandering juist een hele goede zaak is. Niet alleen vanwege de verandering zelf, maar ook vanwege het idee dat het vanaf nu beter met je zal gaan, dat je een positieve spiraal ingaat. Daar kan je ontzettend veel kracht uit putten.
Mijn hele leven is al één grote verandering, de kans is groot dat mijn leven over een half jaar compleet anders is. Als ik eenmaal daar ben ga ik wel nieuwe veranderingen sturen, maar op dit moment niet. Dat is zinloos.
For great justice!
pi_26492602
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:52 schreef HenryHill het volgende:

[..]

't Is een hele normale reflex, vooral als je wat minder zelfvertrouwen hebt ("Eng, wat moet 'ie van me?! Als ik het oogcontact nu verbreek ben ik iig veilig").
't Is alleen een beetje een onvoordelige reflex in deze context, omdat je niet 'veilig' wil zitten, je wilt hun aandacht trekken zodat ze naar je toe komen! Dus ik denk dat als je jezelf aanleert oogcontact wat langer vast te houden, dat het al een heel stuk kan helpen.
Ik ben niet de persoon met het minste zelfvertrouwen maar als ik een leuk meisje zie kan ik ook nog es wegkijken hoor. Ik word dan net zo goed verlegen.
Ik bedoel maar te zeggen, het ligt niet altijd aan het zelfvertrouwen, soms ook aan hoe verlegen de persoon is in kwestie.
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:45 schreef Christine het volgende:

[..]

Of lange seksrelaties

Kom je weer op de vraag waar we regelmatig op uitkomen: wanneer ben je single en wanneer niet
Wat mij betreft is een seksrelatie geen onderbreking van het vrijgezelschap, tenzij je elkaar exclusief claimt. Vrijgezel wil zeggen dat je alles kan/mag doen met wie dan ook in principe, als dat onderbroken word door afspraken of wederzijds geclaim, dan heb je gewoon wat.
  maandag 25 april 2005 @ 10:32:43 #92
99533 zurekop
pi_26492624
quote:
Typisch...

Alleen CvB is concreet bezig om zichzelf aantrekkelijker te maken en zichzelf beter te voelen.
en dat is absoluut te waarderen! Ik hoop voor 'm dat het ook lukt (denk het wel), want
uiteindelijk is je doel niet 'aan de vrouw te komen', maar jezelf beter te voelen.
quote:
Voor de rest heeft iedereen hele goede redenen om vooral niets te hoeven doen. Ik begrijp dat de rest allemaal van mening is dat het vooral een kwestie van geluk is, ofzo?
oh, ik heb best dingen geprobeerd: fitness, hardlopen (waar ik op een gegeven moment weer
mee kap)... nu probeer ik gewoon te doen wat ik leuk vind (muziek maken en zeilen vooral)
en inderdaad: ik hoef helemaal niets te doen omdat het toch geen zak uitmaakt als het
aankomt op vrouwen/relaties etc. Het is juist GEEN kwestie van geluk, was het maar zo makkelijk.
pi_26492735
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:15 schreef prinsrob het volgende:
Vertel, wat voor leuke amusante dingen aanschouw je?
Het komt er meestal op neer dat zo'n jongen bij voorbaat volledig kansloos is, en dat is ook echt duidelijk te merken aan die vriendinnen van me, dat is echt duidelijk te zien, aan hun lichaamstaal en het is ongetwijfeld ook duidelijk te merken aan de dingen die ze zeggen, want mijn vriendinnen zijn niet de subtielste. Maar die heren zijn doorgaans ofwel type bord-voor-de-kop, ofwel stomdronken (meestal wsch beide), dus die pikken die signalen niet op en blijven vrolijk glimlachend doorgaan, er volledig van overtuigd dat ze helemaal De Man zijn en ongetwijfeld gaan scoren.

O ja, ik vind ook dat I.R. niks hoeft te veranderen en ik vind ook dat niemand dat hoeft.
pi_26492765
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:39 schreef thaleia het volgende:

Het komt er meestal op neer dat zo'n jongen bij voorbaat volledig kansloos is, en dat is ook echt duidelijk te merken aan die vriendinnen van me, dat is echt duidelijk te zien, aan hun lichaamstaal en het is ongetwijfeld ook duidelijk te merken aan de dingen die ze zeggen, want mijn vriendinnen zijn niet de subtielste. Maar die heren zijn doorgaans ofwel type bord-voor-de-kop, ofwel stomdronken (meestal wsch beide), dus die pikken die signalen niet op en blijven vrolijk glimlachend doorgaan, er volledig van overtuigd dat ze helemaal De Man zijn en ongetwijfeld gaan scoren.
Waarschijnlijk zijn ze ook De Man en lukt het bij de volgende vrouw wel en dan gaan je vriendinnen alleen naar huis. Bedoel, ik ambieer dat soort onzin helemaal niet bij het uitgaan, maar zo werkt het wel een beetje. In zekere zin werpt z'n bord voor je kop in zo'n setting wel zijn vruchten af. Ik ben wat dat betreft zelf toch wat te schuchter ervoor en misschien ook wel te snel op mijn teentjes getrapt.

Als er geen interesse is in een normaal gesprek of een lolletje en die vrouwen kijken sowieso ongeinteresseerd en doen lomp dan ben ik allang weer weg. Nou ben ik uberhaupt geen type dat lam is en de hele tijd op vrouwen afstapt en als ik dat al doe is het meestal gewoon om een lolletje te maken en dat doe ik net zo goed met gozers.
pi_26492805
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:41 schreef Tranceptor het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze ook De Man en lukt het bij de volgende vrouw wel en dan gaan je vriendinnen alleen naar huis.
Is dat erg?
pi_26492880
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:43 schreef thaleia het volgende:

[..]

Is dat erg?
Vanuit je vriendinnen niet, die hoeven niet zo'n kansloos figuur mee naar huis. Vanuit die gozers zijn je vriendinnen gewoon een stel arrogante kansloze trutjes. Dus het is maar van welke kant je het bekijkt, waarmee ik niet wil impliceren dat één kant per se beter is. Het is makkelijk om dingen/gozers af te zeiken, maar gaan je vriendinnen ook zelf wel eens op mannen af en worden ze gedisst? Jongens doen over het algemeen ook gewoon maar wat en als ze dronken zijn misschien sneller wat.
pi_26492930
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef purplerose het volgende:

[..]

En ik een tikje last van verlatingsangst
Interesting
Verlatingsangst doet me altijd denken aan hondjes die niet zonder hun baasje kunnen? Is dat wat ik me erbij voor moet stellen?

Sorry maar ik ga niet meer flirten in dit topic, ik heb er geen trek meer in.:+
pi_26492978
Jaja, je bent pas een arrogant kansloos trutje NADAT je iemand hebt afgewezen, zo gaat dat altijd. "Ik hoefde je toch al niet want eigenlijk ben je lelijk"
  maandag 25 april 2005 @ 10:55:19 #99
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26493079
quote:

O ja, ik vind ook dat I.R. niks hoeft te veranderen
Dat is geheel wederzijds natuurlijk.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26493096
quote:
Op maandag 25 april 2005 10:51 schreef thaleia het volgende:
Jaja, je bent pas een arrogant kansloos trutje NADAT je iemand hebt afgewezen, zo gaat dat altijd. "Ik hoefde je toch al niet want eigenlijk ben je lelijk"
Ja ik moet zeggen dat ik dat ook een bullshitverhaal vind, maar wederom ligt het aan de intentie van de aanspreker. Ik hou er soms ook wel van even een lolletje te maken of even kort te praten over het feest/de muziek of wat dan ook, gewoon als mensen. Als je dan zo bejegend word als een latente player die er maar weer op uit is, dan heb ik ook zoiets van dit is niet de insteek en zo bejegen ik je niet. Als je dan gewoon normaal tegen ze doet, zonder playerige opmerkingen en dergelijken en je houdt dat, dan denk ik ook van ' what the fuck' ... Er zijn een hoop vrouwen die toch met uitgaan op een soort stand staan van alles afweren, gelukkig zijn er ook uitzonderingen. Ach maar ja, ik weet het niet, ik ga al heel lang niet meer uit om te 'scoren'....

In de meeste gevallen echter gaat de gemiddelde vent natuurlijk op zo'n meid af, niet omdat ze lelijk is of arrogant. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk arrogante types wel interessant vind, maar misschien heb ik daarin weer een bord voor mijn kop. Het valt mij altijd op dat de arrogante types echt niet de allerknapsten zijn, maar daar heb je in ieder geval het idee/gevoel van dat ze niet op iedere loser die ze aanspreekt geilen zoals sommige aandachtsgeile types.

Het blijft natuurlijk niet leuk om afgewezen te worden en ik denk dat vrouwen gewoon minder last hebben van afwijzingen en meer afwijzen. Het is natuurlijk erg makkelijk af te wijzen, maar lastiger om het te slikken als je ergens in afgewezen word. Ik vind dat het verhaal twee kanten heeft. Ik begrijp de vrouwelijke kant, maar de mannelijke kant net zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tranceptor op 25-04-2005 11:01:20 ]
  maandag 25 april 2005 @ 12:44:24 #101
67978 HenryHill
pi_26495261
quote:

[..]

Zoals Tranceptor al zei, een bord voor je kop is vaker wel dan niet een positieve eigenschap. Als je jezelf elke opmerking, blik, zucht, of whatever van de ander moet aanrekenen, dan trek je het denk ik niet in uitgaansland. En wbt types die zichzelf de man vinden: heb je wel eens een jongen naar je toe zien komen met de insteek "sorry dat ik er niet leuker uitzie, maar...". Zo ja, vertel eens hoe hij het ervan af heeft gebracht?

En ik geloof niet echt dat je het leuk vind dat je vriendinnen meer aandacht krijgen. Ik denk dat je het leuker had gevonden als jij zo af en toe ook de kans zou krijgen zo'n 'kansloze jongen' de grond in te stampen...
quote:
O ja, ik vind ook dat I.R. niks hoeft te veranderen en ik vind ook dat niemand dat hoeft.
Oh, het hoeft ook niet van mij, iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Maar als het op de huidige manier niet echt wil lukken, en je probeert zo af en toe niks anders dan blijf je in hetzelfde cirkeltje ronddraaien lijkt me. En dan ben je idd aangewezen op geluk.
pi_26495347
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:44 schreef HenryHill het volgende:

Oh, het hoeft ook niet van mij, iedereen moet doen wat 'ie zelf wil. Maar als het op de huidige manier niet echt wil lukken, en je probeert zo af en toe niks anders dan blijf je in hetzelfde cirkeltje ronddraaien lijkt me. En dan ben je idd aangewezen op geluk.
Ik zou zeggen geluk komt niet naar je toe over het algemeen. In hetzelfde cirkeltje ronddraaien heeft nog geen succes gebracht, dus volharden kom je weinig verder mee. Het is echter wel zo dat niemand zou moeten veranderen, maar ja zo perfect zijn we allemaal niet of wel? Je moet alleen je eigenbelang in de gaten houden. Verandering is iets goeds, maar niet als je het voor iemand anders doet.
  maandag 25 april 2005 @ 13:01:02 #103
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26495604
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
Verandering is iets goeds, maar niet als je het voor iemand anders doet.
Helemaal me eens

Ik weet nog wel dat ik vroeger echt vanalles aan mezelf wilde veranderen om bij anderen in de smaak te vallen. Maar intussen vind ik dat de heren maar genoegen moeten nemen met het totaalpakket... en niemand is perfect
pi_26495835
quote:
En ik geloof niet echt dat je het leuk vind dat je vriendinnen meer aandacht krijgen. Ik denk dat je het leuker had gevonden als jij zo af en toe ook de kans zou krijgen zo'n 'kansloze jongen' de grond in te stampen...
Pardon?

Frustratie alom weer hier, jammer hoor.
pi_26495884
quote:

'begeerd worden' door een jongen die ik niet zie zitten vind ik niet leuk
ik zou dus allesbehalve jaloers zijn moest mijn vriendin een onaantrekkelijke-jongensmagneet zijn, en ik niet ...

wat heb ik eraan om achternagezeten te worden door mannen die ik niet wil => NIETS, het is zelfs storend
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26495927
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zou dus allesbehalve jaloers zijn moest mijn vriendin een onaantrekkelijke-jongensmagneet zijn, en ik niet ...

wat heb ik eraan om achternagezeten te worden door mannen die ik niet wil => NIETS, het is zelfs storend
Gelukkig kan zo'n vent dat ruiken, jullie zijn altijd ZOOOOO duidelijk.
Ach dat kan toch altijd een keer gebeuren dat een vent iets in jou ziet wat jij niet in hem ziet? Hoevaak vergissen mensen zich uberhaupt niet? Dat is de keerzijde van een aantrekkelijke vrouw zijn, pech voor je. Het grappige vind ik dat de meeste vrouwen niet vaak genoeg kunnen horen van een vent hoe leuk ze wel niet zijn. Het zijn de keerzijdes van dezelfde medailles. Ik vind het mooi zo overigens hoor, geen klachten hier...
  maandag 25 april 2005 @ 13:18:41 #107
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26495988
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ach dat kan toch altijd een keer gebeuren dat een vent iets in jou ziet wat jij niet in hem ziet?
Of andersom...
pi_26496009
quote:

Verhaal
Hee HH! Ik dacht dat je de wanhopigen in dit topic al had opgegeven?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_26496058
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:18 schreef Christine het volgende:

[..]

Of andersom...
het was ook wel regelmatig andersom ja
pi_26496082
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Hoezo? Je bent er toch nog
  maandag 25 april 2005 @ 13:23:46 #111
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26496092
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:22 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Bij mij is het ook regelmatig andersom
Maargoed, het gaat om het punt
pi_26496103
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:22 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik bedoel maar, pot verwijt ketel-verhaal.
pi_26496182
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat jij liever op z'n tijd wat kansloze mannen achter je aan krijgt dan helemaal geen mannen. Ook al wil je ze niet. Vrouwen hebben bevestiging nodig, mannen ook trouwens, maar vrouwen nog een tikkie meer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26496282
Even alles teruglezen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26496283
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:27 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat jij liever op z'n tijd wat kansloze mannen achter je aan krijgt dan helemaal geen mannen. Ook al wil je ze niet. Vrouwen hebben bevestiging nodig, mannen ook trouwens, maar vrouwen nog een tikkie meer.
ECHT niet.
Ik haal mijn bevestiging echt niet uit kansloze gasten die me achterna zitten. Het stoort me.
Kansloze gasten lopen achter alles wat vrouwelijk is aan, is bv hetzelfde als op reis te gaan naar turkije of tunesië, je wordt een hele dag achternagefloten door die mannen, met als enige reden dat je over XX-chromosomen beschikt.

nee, dank u
pi_26496393
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:31 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ECHT niet.
Ik haal mijn bevestiging echt niet uit kansloze gasten die me achterna zitten. Het stoort me.
Kansloze gasten lopen achter alles wat vrouwelijk is aan, is bv hetzelfde als op reis te gaan naar turkije of tunesië, je wordt een hele dag achternagefloten door die mannen, met als enige reden dat je over XX-chromosomen beschikt.

nee, dank u
Nee, wellicht haal je je bevestiging uit mannen die wel leuk zijn.

Maar probeer je nu eens in te beelden dat je door niemand meer nagefloten zou worden. Niet door leuke en niet door kansloze mannen. Je zou er op den duur toch aardig onzeker van worden, dat weet ik zeker. Ik denk dat geen enkele vrouw het leuk zou vinden als de gehele mannelijke bevolking ineens compleet ongeinteresseerd ten opzichte van haar staat.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26496430
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:36 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, wellicht haal je je bevestiging uit mannen die wel leuk zijn.

Maar probeer je nu eens in te beelden dat je door niemand meer nagefloten zou worden. Niet door leuke en niet door kansloze mannen. Je zou er op den duur toch aardig onzeker van worden, dat weet ik zeker. Ik denk dat geen enkele vrouw het leuk zou vinden als de gehele mannelijke bevolking ineens compleet ongeinteresseerd ten opzichte van haar staat.
nu ik een relatie heb, ben ik daar echt helemaal niet meer mee bezig. Daarvoor misschien wel ja ... maar misschien kan ik het nu allemaal beter relativeren...

je hebt op deze hele aardbol maar één idioot mens nodig die het aandurft met jou door het leven te gaan al de rest is leuk, maar je hebt er uiteindelijk echt niets aan
pi_26497722
quote:
Typisch...

He he knakkerd, misschien ben ik wel de enige vent in dit topic die zo hard met zichzelf bezig is. Wil je mij daarom niet zomaar overslaan?

Gaap Goals rulezzz!
  maandag 25 april 2005 @ 14:40:22 #119
67978 HenryHill
pi_26497733
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:10 schreef thaleia het volgende:

[..]

Pardon?

Frustratie alom weer hier, jammer hoor.
Nee, niet gefrustreerd, ik kan me niet voorstellen dat jij geen aandacht verkiest boven aandacht van leuke en minder leuke jongens. Die vriendinnen hebben nl. wel meer keus dan jij. Maar nozem heeft het allemaal wat genuanceerder uitgelegd - zoals hij het verwoordt, dat is dus ook mijn achterliggende gedachte.
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef Thisbe het volgende:
Dat probeer ik ook, maar het lukt niet
Elke keer als ik weer drogredenen zie staan, dan krijg ik de neiging om er wat van te zeggen. En na 10 minuten ijsberen, overal krabben en mijn tanden in het bureau zetten geef ik dan toch weer toe aan mijn drang om te posten...
Heb ik gezegd dat ik er genoeg van had? Kan me niet meer herinneren, eerlijk gezegd

--edit--
@Schtoppel: Tja, jij hebt helemaal niet gereageerd op de stelling; ik keek alleen naar de posts in deeltje 29. Maar mijn excuses, oh big cheese
pi_26498380
Whooeee, oogcontact met een leuk uitziende dame en single zijn roeleert
  maandag 25 april 2005 @ 15:13:36 #121
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26498515
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:39 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

He he knakkerd, misschien ben ik wel de enige vent in dit topic die zo hard met zichzelf bezig is. Wil je mij daarom niet zomaar overslaan?

Zijn er dan al resultaten zichtbaar? En dan bedoel ik niet wat halfzacht gedoe, maar min of meer empirisch verkregen bewijsmateriaal ?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26499882
Ja Schtoppel wanneer is je date?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')