Nopes....quote:Op donderdag 28 april 2005 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ingekakte zooi hier zegNiemand meer gadgy dingen gekocht of zo?
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:10 schreef tonks het volgende:
Ik heb me aangemeld voor nieuwe nieuwsposter heb je het gezien
Doe maar een goed woordje voor mequote:Op donderdag 28 april 2005 21:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb het idd gezien ja. Spannend... misschien wordt je wel mijn nieuwe onderdaanWant vergeet niet dat de FP-mods de koningen op de FP zijn
![]()
Dat was het dus niet?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Moet je stukje wel een beetje goed van kwaliteit zijn
![]()
Jaquote:Op donderdag 28 april 2005 21:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb het idd gezien ja. Spannend... misschien wordt je wel mijn nieuwe onderdaanWant vergeet niet dat de FP-mods de koningen op de FP zijn
![]()
Ja hoiquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja goeiemorgen allemaalNou lijkt het net alsof dat FP-tuig gelijk staat aan ons
Nee man jij?quote:Op zaterdag 30 april 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee tonks hoiNog leuke plannen vandaag?
Nee eigenlijk nietquote:
Saai saaiquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietWat huishoudelijk werk hier, en wat administratie.
een tablet?quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Saai saaiik ga zo lekker tekenen mijn papa heeft een tablet voor mij gekocht
Neeu nie echt viel tegen was echt van die troep die je niet op Marktplaats durft te plaatsen.quote:
Had me papa meegenomen van de markt..quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een tablet?Zo'n wacom tablet? Of een tablet PC?
Ja das een beetje jammer. Ach ja, morgen zal iedereen zien dat dat FP-tuig weer bovenaan staanquote:Op zaterdag 30 april 2005 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja goeiemorgen allemaalNou lijkt het net alsof dat FP-tuig gelijk staat aan ons
Heb je me sollicitatie al gelezen?!quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja das een beetje jammer. Ach ja, morgen zal iedereen zien dat dat FP-tuig weer bovenaan staan
Maar hij heeft je tussen de frikandellen en de frieten natuurlijk wel even 3 flappen van 50 in je zak gestoptquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een baaldag trouwens. De hele dag mijn vader geholpen op de 'markt'. En dat was dus niet de bedoeling
Bovenaan waar?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja das een beetje jammer. Ach ja, morgen zal iedereen zien dat dat FP-tuig weer bovenaan staan
Ahh als je dat heel snel leest lijkt het alsof er staat " en hij heeft zeker een frikandel in je gat gestopt"quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hij heeft je tussen de frikandellen en de frieten natuurlijk wel even 3 flappen van 50 in je zak gestopt
quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Ahh als je dat heel snel leest lijkt het alsof er staat " en hij heeft zeker een frikandel in je gat gestopt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |