Hoe gaat het met jou dan?quote:Op zondag 24 april 2005 17:37 schreef drain het volgende:
ik weet niet precies hoe het komt
Ik wordt door veel mensen gebruikt als uhm praat paal, iemand waar alle problemen ana worden verteld.
Blijkbaar kan ik goed luisteren.
Maar er heeft nog nooit iemand gevraagd hoe het met mij gaat.
En een relatie schiet ook niet echt op
Klote denk ikquote:
moet je je maar niet voordoen alsof je graag naar iedereen luistert...quote:Op zondag 24 april 2005 17:37 schreef drain het volgende:
Ik wordt door veel mensen gebruikt als uhm praat paal, iemand waar alle problemen ana worden verteld.
aandachtshoerquote:Op zondag 24 april 2005 17:41 schreef drain het volgende:
laat maar doen, hoe sluit of verwijder ik dit toppic
Wordt voor je gedaan, als je een verzoek doet bij het feedback topic van R&Pquote:Op zondag 24 april 2005 17:41 schreef drain het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2005 17:41 schreef drain het volgende:
2x heel snel op Alt-F4 drukkenquote:Op zondag 24 april 2005 17:41 schreef drain het volgende:
Altijd vriendelijk in R&Pquote:
Je leven is kut.quote:Op zondag 24 april 2005 17:37 schreef drain het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2005 17:44 schreef BennieK het volgende:
dat gezeur van die wannabe borderliners...zo vermoeiend
Schijnt hip te zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 17:44 schreef BennieK het volgende:
dat gezeur van die wannabe borderliners...zo vermoeiend
Let wel: niet de stoptrein.quote:
Ja zeg, wat verwacht je nu zelf als je een topic opent met enkelquote:Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef drain het volgende:
bedankt hier heb ik dus ook niks aan
slotje graag
het ligt ook aan je OP he. mensen kunnen je alleen maar constructieve tips geven als je wat uitleg geeft over je situatie. alleen medelijden hoef je hier niet te verwachten en je hebt daar ook geen reet aan.quote:Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef drain het volgende:
slotje graag
Deuntje neuriet:quote:Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef drain het volgende:
slotje graag
quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef heiden6 het volgende:
'Ik ben lichtelijk sipjes.'
Beetje meer info zou geholpen hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 18:01 schreef drain het volgende:
sorrie is mijn eerste keer hier
ik dacht dat het serieus ging
blijkbaar niet
Ow maar het kan wel serieus gaan hoor, als jij dat zelf ook doet.quote:Op zondag 24 april 2005 18:01 schreef drain het volgende:
sorrie is mijn eerste keer hier
ik dacht dat het serieus ging
blijkbaar niet
Nee!!quote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Lucht je hart hier en heb steun aan de reacties van anderen dat gaat hier niet zo vaak op.
Maar dat is ook zo, je bent alleen geboren en zult alleen sterven.
Niemand kan je helpen behalve jezelf.
Ja.quote:Op zondag 24 april 2005 18:05 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Nee!!![]()
Dus mijn moeder loog toen ze zei dat ze daar was?![]()
Gaan vragen dat anderen naar je moeten luisteren is ook zowat. Dan kun je beter jezelf anders opstellen en een nieuwe uitdaging zoeken.quote:Op zondag 24 april 2005 18:14 schreef Evil-Angel het volgende:
trek gewoon je bekkie open als iets je dwars zit...
![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat ze moeten luisteren.....ik zou zelf gewoon zeggen van goh hey kzou het ook wel eens leuk vinden als je zou vragen hoe het met mij gaat ipv andersom......niks mis mee toch???quote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gaan vragen dat anderen naar je moeten luisteren is ook zowat. Dan kun je beter jezelf anders opstellen en een nieuwe uitdaging zoeken.
Vind je het gek als je zo wordt afgezeken???quote:Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik geloof dat ie nu niet meer durft....
Viel toch wel mee?quote:Op zondag 24 april 2005 18:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je zo wordt afgezeken???
Das waar, maar niet echt een bemoedigend begin van je Fok carriere, zeg maarquote:Op zondag 24 april 2005 18:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Viel toch wel mee?heb het erger gezien...
![]()
Ach, dat moet hij maar niet te zwaar opnemen hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 18:27 schreef hollander76 het volgende:
Das waar, maar niet echt een bemoedigend begin van je Fok carriere, zeg maar![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Waar is die briljante newbie-faq gebleven trouwens...
quote:Echter, we stellen wel een aantal eisen aan je openingspost. Zomaar een losse opmerking als 'Ik voel me rot, want mijn vriendin heeft het uitgemaakt' of 'Ik ben zo blij, want ik ben verliefd' kun je kwijt in de topicserie "Hoe voel je je nu?"
Zorg dat je openingspost duidelijk is, dat hij inhoud heeft en dat hij iets 'eigens' heeft. Iets waardoor je topic interessant voor anderen wordt.
idd Dan ga je depri naar de WC en kom je er vrolijk vandaanquote:Op zondag 24 april 2005 18:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me soms klote en drie momenten later weer prima, plaatselijk dipje denk ik?
Sja wat doe je eraan behalve wachten tot het overgaat? Je kunt erop uittrekken in de mooie natuur en genieten van de zon en het gezoem van de bijtjes of jezelf opsluiten in een kamer, de meest treurige muziek aanzetten die je hebt en zwelgen in zelfmedelijden...
Fok! is de bron van alle depressiesquote:
Das waarquote:Op zondag 24 april 2005 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ach, dat moet hij maar niet te zwaar opnemen hoor.
No Problem hoor en succes ermee.......quote:Op zondag 24 april 2005 18:57 schreef drain het volgende:
bedankt voor vooral de reacite van droomvanger en evil angel. Daar heb ik ten minste wat aan
Goed dat je dat zelf al precies weet, maar wat kom je dan hier doen?quote:Op zondag 24 april 2005 18:57 schreef drain het volgende:
bedankt voor vooral de reacite van droomvanger en evil angel. Daar heb ik ten minste wat aan
Die is oud.quote:Op zondag 24 april 2005 17:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Haal je handen dan eens uit je zakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |