Je weet toch wel dat de AIVD hier ook mee kijkt?! BTW: Heb jij een plattegrond van Aalsmeer?quote:Op zondag 24 april 2005 18:31 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Nou, we kunnen er toch voor zorgen dat ze de banden van gtst voor een tijdje een beetje kwijtraken???![]()
En dan sla je iemand op zijn bek! Zeg je gewoon dat "een journalist je wilde fotograferen" en dan kom je er nog mee weg ook.quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Je weet toch wel dat de AIVD hier ook mee kijkt?! BTW: Heb jij een plattegrond van Aalsmeer?
(Sindskort weten we toch dat plannetjes maken niet strafbaar is.)
Die heb ik wel ergens liggen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de AIVD hier ook mee kijkt?! BTW: Heb jij een plattegrond van Aalsmeer?
(Sindskort weten we toch dat plannetjes maken niet strafbaar is.)
Klopt! Ik wil elke dag een portie Lizzy en Iris. Houdt me op de been en gezond.quote:Op zondag 24 april 2005 18:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Die heb ik wel ergens liggen.
(wie zegt dat we dat plannetje gaan uitvoeren? En daarbij, we redden de mensheid! Elke dag GTST is niet goed voor de mensheid!)
Dat bedoel ik! Onm doet niemand kwaad, behalve dan misschien de mensen die een hekel aan onm hebben, maar die ken ik toch niet!quote:Op zondag 24 april 2005 18:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Klopt! Ik wil elke dag een portie Lizzy en Iris. Houdt me op de been en gezond.
Zo lang ze die ouwe schimmelkaas van een Joyce maar op de humushoop gooien.quote:Op zondag 24 april 2005 18:58 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dat bedoel ik! Onm doet niemand kwaad, behalve dan misschien de mensen die een hekel aan onm hebben, maar die ken ik toch niet!
Achterbakse #@%@$#&%*@#$@!quote:Op zondag 24 april 2005 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo lang ze die ouwe schimmelkaas van een Joyce maar op de humushoop gooien.
we kunnen ook gewoon Iris,Sanne en Lizzy opofferen...quote:Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Niks "achterbaks"! Gewoon on camera op de humus gooien!
quote:Op zondag 24 april 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon Iris,Sanne en Lizzy opofferen...
Pfff! En dan maak jij me wijs dat je van vrouwen houdt!?quote:Op zondag 24 april 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
we kunnen ook gewoon Iris,Sanne en Lizzy opofferen...
Als vrouw, o.i.d., heb je er geen kijk op! Laat dat maar aan mij (man) over!quote:
ik hou van vrouwen met kwaliteiten.... goed voorbeeld Caroline de Bruijnquote:Op zondag 24 april 2005 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pfff! En dan maak jij me wijs dat je van vrouwen houdt!?
Dat je die uitdrukkingsloze kop van Sanne er uit wilt gooien snap ik en dat ze beter in een silent movie had kunnen figureren snap ik ook, maar van Lizzy en Iris blijf je af! Die zijn van mij!
Ben jij een man??? Ik dacht dat jij een joyce hater was??quote:Op zondag 24 april 2005 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als vrouw, o.i.d., heb je er geen kijk op! Laat dat maar aan mij (man) over!
ik heb al iemand gevonden om de schuld te geven dat ONM verdwijnt, Yolanthe...ze heeft gewoon slechte karma ze hadden haar nooit moeten aannemen en ze hadden Sanne moeten dood laten gaan en Joost ook en en en.... zo kan ik wel door blijven gaanquote:
Geef mij dan maar Victoria Koblenko.quote:Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hou van vrouwen met kwaliteiten.... goed voorbeeld Caroline de Bruijn![]()
Doe maar niet lieverd, straks lopen we nog een topic voor op GTST.quote:Op zondag 24 april 2005 19:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb al iemand gevonden om de schuld te geven dat ONM verdwijnt, Yolanthe...ze heeft gewoon slechte karma ze hadden haar nooit moeten aannemen en ze hadden Sanne moeten dood laten gaan en Joost ook en en en.... zo kan ik wel door blijven gaan![]()
je kan zeggen wat je wil maar Joyce is toch wel het beste wat ze nu hebben naast dat geklungel van de meeste andere en vooral tegenover al die newbies die kunnen nog veel van haar leren....quote:Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ben jij een man??? Ik dacht dat jij een joyce hater was??
Een echte man haat Joyce. Alleen een desperate debiel gaat met haar naar bed. Mocht hij toch nog ff nadenken, dan gaat hij pitten, i.p.v. vozen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ben jij een man??? Ik dacht dat jij een joyce hater was??
bah bah bahquote:Op zondag 24 april 2005 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Geef mij dan maar Victoria Koblenko.
Soms houd ik van je, weet je dat??quote:Op zondag 24 april 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil maar Joyce is toch wel het beste wat ze nu hebben naast dat geklungel van de meeste andere en vooral tegenover al die newbies die kunnen nog veel van haar leren....
MEt debiel bedoel je Marnix???quote:Op zondag 24 april 2005 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een echte man haat Joyce. Alleen een desperate debiel gaat met haar naar bed. Mocht hij toch nog ff nadenken, dan gaat hij pitten, i.p.v. vozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |