Ik zie er maar eentje.quote:Op zondag 24 april 2005 18:23 schreef djjumbo het volgende:
[afbeelding]
Zeker BrEeZaHhHhH
maa die ogen![]()
Ik zat er ook al op te lettenquote:Op zondag 24 april 2005 17:40 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad: West Side Baby...
Den Haag geweldige stad
Maar ik vraag me af.......weten die gasten wel allemaal wat die tekens betekenen die ze met hun handen doenIk denk het niet eigenlijk...
Ik ben 18, dus ik ben wel van die generatie. En ik ben ook erg dankbaar voor het internet. Ik denk dat dit soort mensen er altijd wel geweest zijn, alleen nu hebben ze veel meer middelen om zich te verspreiden. En daardoor gaat het nu keihard foutquote:Op zondag 24 april 2005 18:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
De opmars van die breezers is gekomen door het internet. Daar zijn ze alle woorden mee gaan verneuken omdat het zogenaamd stoer is of ze willen erbij horen.
En dan had je daarna nog de opmars van die kut sites zoals CU2 enzo.
Ik ben 25 en toen ik die leeftijd was van de breezers bestonden er geeneens dit soort meisjes die zo achterlijk schrijven. Toen had gelukkig ook niemand internet of een mobiele telefoon. Stel kut volk tegenwoordig.
Als ik ooit kinderen krijg en die gaan zo achterlijk schrijven en van die kut sites opstellen dan stuur ik ze naar een heropvoedingskamp![]()
HAHAHHHAHAHA wat een kneuzenkermis. Is het jullie ook opgevallen dat "haar schatje" op geen 1 foto staat behalve de foto's van een discotheek waar ie achter de bar werkt. En verder staat zelfs broer, zus, opa, vader, hond, buurman etc op de foto.quote:
Geloof me ik heb 10 jaar terug nog nooit iemand zo zien schrijven zoals ze nu doen. Dat is puur gekomen door msn, sms en dat soort dingen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ben 18, dus ik ben wel van die generatie. En ik ben ook erg dankbaar voor het internet. Ik denk dat dit soort mensen er altijd wel geweest zijn, alleen nu hebben ze veel meer middelen om zich te verspreiden. En daardoor gaat het nu keihard fout
Mijn kinderen zullen nooit zo worden. Als ze ook maar enigzins die kant op neigen te gaan zal ik ze gewoon verbieden om met die mensen om te gaan. Hoe dan ook, ze zullen nooit zo worden. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks
En in dat tijdperk lagen ze zelf nog in de luiers.quote:Op zondag 24 april 2005 19:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Stamt uit de tijd van 2Pac en Biggie.
Doet me denken aan die film met Ali-Gquote:Op zondag 24 april 2005 19:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik zat er ook al op te letten
In principe is het ringvinger over wijsvinger, de wijsvinger en de pink spreiden en de duim achter de handpalm het teken voor 'Westside', de tegenhanger voor rappers van de Eastcoast. Stamt uit de tijd van 2Pac en Biggie. De cu2-sukkeltjes zien het gewoon als teken om te laten zien hoe kick ze wel niet zijn[afbeelding]
33 jaarquote:Op zondag 24 april 2005 19:28 schreef Lizz-n het volgende:
Kansloze Feyenoord-fan die met zijn auto loopt te pimpen![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 19:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die profielen zijn ook handig voor lover boys. Je haalt meteen die labiele sletjes er tussen uit.![]()
Ja dat bedoel ik. Omdat ze nu juist die middelen hebben tot textuele communicatie is dat zich gaan ontwikkelen. Dat was vroeger dus niet.quote:Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Geloof me ik heb 10 jaar terug nog nooit iemand zo zien schrijven zoals ze nu doen. Dat is puur gekomen door msn, sms en dat soort dingen.
Ik heb dat soort volk niet in mijn msn lijst staan ik werd er pas aan bloot gesteld toen ik op fok registreerde en zag dat er BReEzAh volk is dat zo achterlijk schrijft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |