quote:
De slet.quote:Op zondag 24 april 2005 13:01 schreef kikoooooo het volgende:
Die mannen die aan het vergaderen zijn over de mannenweken bij de mac, willen wel "GROTE PULLEN BIER"
Alleen dat kutwijf wil het niet! Die wil alleen "Grote, stoere burgers"
Als dat wijf er nou niet was, had jij je bier gehad!
Dan wil ik wel eerst een actiecommitee bij elkaar zoeken dat écht bereid is om actie te voeren. De vorige keer kwam er weinig van terecht.quote:Op zondag 24 april 2005 13:04 schreef kikoooooo het volgende:
Word t tijd voor een mcbier.tk deel 4?
heb je de reclame gezien?quote:Op zondag 24 april 2005 13:06 schreef Jett het volgende:
wat een kutwijf
JA! en ze is nog lelijk ookquote:
Juist!quote:
http://www.mcbier.tkquote:Op zondag 24 april 2005 13:09 schreef Jorikjet het volgende:
gisteren kwam ik mensen tegen die hadden het ook over mc biermisschien ook fokkers!
Degene die een nieuwe versie van http://www.macbier.tk/ maakt krijgt van mij een koekje.quote:Op zondag 24 april 2005 13:09 schreef Jorikjet het volgende:
gisteren kwam ik mensen tegen die hadden het ook over mc biermisschien ook fokkers!
HEE! ik was er ook enthousiast over! kon ik eindelijk me papa dwingen om naar de mac te gaanquote:Op zondag 24 april 2005 13:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juist!
Die mannen allemaal vet enthausiast over een bikini carwash in de macdrive, en dan komt die vieze feministe binnen
Doorverkopenquote:Op zondag 24 april 2005 13:11 schreef HeatWave het volgende:
AL die ideeen zijn toch potentieele toppers? Al hoef ik geen klopboor.
van de mac reclame DUHquote:Op zondag 24 april 2005 13:12 schreef Nolius het volgende:
Welk wijf gaat het over?
Prutserquote:Op zondag 24 april 2005 13:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ik was al aan het zoeken, maar ik kan ze niet vinden
Dan was het een stuk leuker geworden om naar de Mac te gaanquote:Op zondag 24 april 2005 13:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juist!
Die mannen allemaal vet enthausiast over een bikini carwash in de macdrive, en dan komt die vieze feministe binnen
Kijk, en dat realiseerde ik me niet toen ik dit topic opendenquote:Op zondag 24 april 2005 13:26 schreef BrauN het volgende:
Goeie reclame.
Zie 'm nu pas voor het eerst.
Behalve bij die feeks.quote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef kikoooooo het volgende:
De wíl is er dus wel bij de macdonalds directie...
Dat bier moeten ze dan natuurlijk permanent opnemen in de Euroweken.quote:Op zondag 24 april 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel zou dat gaan kosten bier bij de mc ?
zware drankquote:Op zondag 24 april 2005 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
gewoon zware drank bij de mc
quote:Op zondag 24 april 2005 13:45 schreef gr8w8 het volgende:
Na die reclame vind ik het maar vies tegenvallen bij de Mac. Ik kijk naar mijn dienblad en besef me dat door die hoer en geen pinup place mat ligt. Ik rijd op mijn fiets door de McDrive en word alleen maar uitgelachen door een intercom, niks bikini carwash.
Ik steun je nog steeds in je actie hoorquote:Op zondag 24 april 2005 13:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eerst een actiecommitee bij elkaar zoeken dat écht bereid is om actie te voeren. De vorige keer kwam er weinig van terecht.
1,75 in Bremenquote:Op zondag 24 april 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel zou dat gaan kosten bier bij de mc ?
Hoeveel is datquote:
IJsklonten d'r bij, rietje erin, heerlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee!
Krijg je t dan in zo'n milkshakeding?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |