Dat is dan wel weer netjesquote:Ook wilden ze me nomineren voor Gouden Zwatelaar. Daar kan ik prima tegen, dit is juist de bedoeling van een satirisch programma."
Ja, kwaliteit c.q. humor onbrak altijd al.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef -DailaLama- het volgende:
Het was niks, maar toch mis je iets op de zaterdagavond.
Ik zag het netquote:Op donderdag 28 april 2005 13:40 schreef MadGuy het volgende:
Kijk eens een paar posts boven jouw post...
Ja, dat kan 'ie makkelijk zeggen ja. Het word toch niet uitgezonden.quote:Het cabaret zou mij flink gaan aanpakken, ze hadden al wereldgrappen bedacht.
Dat laaste denk ik niet alleen, dat is ook gewoon zo!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
Maurice de Hond heeft onderzoek laten doen:
61% vind het onterecht dat Kopspijkers van de buis is gehaald
50% denkt dat Jack voor geld overstapt naar Tien
voor het geld bedoelde ikquote:Op donderdag 28 april 2005 22:11 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Dat laaste denk ik niet alleen, dat is ook gewoon zo!
Volgende week begint 'Dit Was Het Nieuws' weer, maar ik denk dat daar minder gezeikt gaat worden, want dat blijft gewoon ge-wel-digquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:42 schreef pikwik het volgende:
een positief punt aan het stoppen van kopspijkers is dat we nu niet meer elke week het gejank van mensen hoeven te lezen hoe slecht het wel weer niet was
nou moeten die sadomasochisten wel weer wat anders zoeken want zeiken moet je toch he
Euhm....er zijn (echt) ook mensen die Kopspijkers wel geweldig vinden. Nu nog steeds.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:44 schreef DrDentz het volgende:
bij B&vD zei dat kopspijkers vrouwtje.. "ja maar het ergste is het nog voor de kijkers, die hebben gewoon geen kopspijkers meer! dat is het ergste" iets in de trant
nou.. wat erg!o o o wat een programma was het de laatste tijd
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |