Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 27 april 2005 12:57 schreef Nouk het volgende:
Hm ja. Ik hoorde laatst iemand zeggen "Goh dan heb je hetzelfde bouwjaar als ik.". Bouwjaar, jezus, ik ben geen auto.
Dat kwam ook alleen maar omdat AC Milan achter in het doel ging liggen zo'n beetjequote:Op woensdag 27 april 2005 12:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel eens gezien kerel? PSV speelde supermooi voetbal de 2e helft, als zelfs Cruijff al zegt dat het goed tot zeer goed was dan zegt dat heel wat!
Volgens de Belgen maakte PSV reclame voor leuk en fris voetbal, dus no way afbraakvoetbal....
oh dat is toch een vrij normale uitdrukking .. komt vast uit het oostenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:57 schreef Nouk het volgende:
Hm ja. Ik hoorde laatst iemand zeggen "Goh dan heb je hetzelfde bouwjaar als ik.". Bouwjaar, jezus, ik ben geen auto.
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 13:01 schreef Nouk het volgende:
Tis gewoon een stomme uitdrukking.
Uit de Achterhoek, denk ikquote:Op woensdag 27 april 2005 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh dat is toch een vrij normale uitdrukking .. komt vast uit het oosten!
Overijsselquote:
Ik heb het drukquote:Op woensdag 27 april 2005 14:20 schreef Ruis het volgende:
vind je?
Gister heb ik ook wat gedaan! Ik rij niet met een busje door Emmen.....quote:Op woensdag 27 april 2005 14:23 schreef Ruis het volgende:
had je gister maar meer moeten doen
Vast wel.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:46 schreef Ruis het volgende:
is er 30 april eig nog ergens wat te beleven?
Nooit Meer Ruiken?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
NMR is kut !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |