Wat is daar zo leuk aan dan?quote:Op zondag 24 april 2005 12:54 schreef BrauN het volgende:
Tegenwoordig heb ik een job die veel mensen ook kut zouden vinden, maar ik vind het geweldig. Ik werk parttime als orderpicker in een vrieshuis (zeg maar een diepvriesmagazijn) en rij zodoende de ganse dag met een pallettruck door dat vrieshuis en stapel dozen frikandellen, ijs, friet, vlees, brood, etc. op een pallet.Oh ja, -22 graden Celsius.
Ik vind het gewoon puik om naast mijn studie gewoon lekker dom werk te doen. Met je handen werken, sjouwen, rondrijden, etc. Verder is het een bedrijf waar een familiaire (quote:
Ik heb wel eens gehoord dat je daar veel geld kunt vinden, klopt dat? Of was dat bij jouw werk niet zo?quote:Op zondag 24 april 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
Metaalafval sorteren op recyclebaar materiaal. Er zaten van die leuke scherpe stukken aan, nog nooit zo veel mijn handen opengehaald.
Het was een vakantiebaantje tegen minimumjeugdloon. Of je er veel geld in kunt verdienen weet ik niet, ik heb toch wel werk nodig waar nadenken een beetje nodig is.quote:Op zondag 24 april 2005 15:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je daar veel geld kunt vinden, klopt dat? Of was dat bij jouw werk niet zo?
Nee, vinden.quote:Op zondag 24 april 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was een vakantiebaantje tegen minimumjeugdloon. Of je er veel geld in kunt verdienen weet ik niet, ik heb toch wel werk nodig waar nadenken een beetje nodig is.
Het was daar metaal uit een productieomgeving, en daar zaten geen oude muntjes of andere soortgelijke dingen tussen.quote:Op zondag 24 april 2005 15:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, vinden.
Ik had wel eens op tv gezien (bij klokhuis ofzo, over recycling) dat tussen al dat oud metaal ook muntjes zitten.
He jammer.quote:Op zondag 24 april 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het was daar metaal uit een productieomgeving, en daar zaten geen oude muntjes of andere soortgelijke dingen tussen.
Zo iets heb ik ook gedaan, maar dan met tomaten. Is ook erg leuk. Het plaatje wat je in je hoofd hebt van de mooie ronde tomaat in de tomatensoep verdwijnt echter al snel, men, wat zijn er veel mismaakte tomaten. Siamezen, tomaten met een raar uitsteekseltje, drielingtomaten met een gat in de onderkant, overmatig grote tomaten... Die gingen uiteraard in een aparte bak, voor de soep, ketchup en puree. De rotte tomaten stampten we gewoon fijn.quote:Op zondag 24 april 2005 16:28 schreef LePenseur het volgende:
Komkommersplukken in de zomer, toen ik 14 was voor ongeveer een kleine fl4,- per uur.
Lekker in de zomer, als het buiten al 32 graden is in een kas werken is ideaal. Met een paar vrienden is het echt een topbaantje.
Ik heb me helemaal scheel gegeten aan de komkommers daar. Ik het begin zij die baas nog die ons aannam; ''ja dat eten is in het begin leuk, maar na een week komen ze je oren uit''. Nou echt niet, ik at er elke dag minstens 8.
En je wordt creatief van komkommers he? Wisten jullie dat als de twee kontjes van een verse komkommers afsnijdt en je met je mesje het vruchtvlees een beetje los purt, je een ideale blaaspijp voor handen hebt? Hilarisch uiteraard.
Komkommers gooien doet het ook altijd goed. Je werkt in van die eindeloze rechte banen en als je dan een goede torpedokomkommer hebt gevonden dan kun je die heerlijk door die hele kassen gooien, dwars door alle planten totdat je *KLAP* *Auwwww* hoort. Mooie tijden.
Dus vrienden, zeg je school maar op. Komkommersplukken is een baan met perspectieven en je hebt geen significantie vooropleiding nodig. Olée
Stroom van Shell op een tankstation?quote:Op zondag 24 april 2005 16:01 schreef gr8w8 het volgende:
Groene stroom van Shell verkopen op een tankstation.
Kzou allang blij zijn dat ik m'n vingers nog had aan het einde van de dag.quote:Op zondag 24 april 2005 16:21 schreef Realzm het volgende:
Stond ik dan als 18jarige in mijn eentje in een fabriek van iemand anders terwijl ik die machines ook maar half kende.
Neeh, groene stroom.quote:Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Stroom van Shell op een tankstation?![]()
Ook goed, dan nog.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |