Wat discusieer jij eigenlijk raar. Ben je niet normaal of zo ? Of is het blauw je naar je hoofd gestegen ?quote:Op maandag 25 april 2005 20:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ach man, sodemieter op met je self righteous gebral in de ruimte.
Ik zap weg als er gemarteld wordt op tv, ja. Onthoofdingsfilmpjes hoef ik niet te zien.
Alleen een afgestompte druiloor zonder empatisch vermogen met de visuele fantasie van een konijnenkeutel heeft dat soort beelden nodig om geraakt te worden. En da's nog allemaal prima.
Maar jezelf op de borst gaan lopen hengsten over hoe goed je wel niet bent en anderen af te zeiken die die beelden niet hoeven te zien... puhleeeeese, da's echt flink wat tandjes teveel richting Randdebielendorp, gemeente Lobotomie.
V.
Tsssss wat een toon. Blauw is em Zeker naar t hoofd gestegen. Moet je es flikken als normale poster zon toon aanslaan. Get a life.quote:Op maandag 25 april 2005 20:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ach man, sodemieter op met je self righteous gebral in de ruimte.
Ik zap weg als er gemarteld wordt op tv, ja. Onthoofdingsfilmpjes hoef ik niet te zien.
Alleen een afgestompte druiloor zonder empatisch vermogen met de visuele fantasie van een konijnenkeutel heeft dat soort beelden nodig om geraakt te worden. En da's nog allemaal prima.
Maar jezelf op de borst gaan lopen hengsten over hoe goed je wel niet bent en anderen af te zeiken die die beelden niet hoeven te zien... puhleeeeese, da's echt flink wat tandjes teveel richting Randdebielendorp, gemeente Lobotomie.
V.
Nee.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:44 schreef SingleCoil het volgende:
Of is het blauw je naar je hoofd gestegen ?
Nee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:55 schreef berenboot het volgende:
Blauw is em Zeker naar t hoofd gestegen.
Het oranje danquote:
Ik vond hem gewoon veel en veel te slecht!! Was een 100% ripoff van de texas chainsaw massacre trouwensquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:10 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Die film van die Rob Zombie, House of the 1000 corpses ofzoiets, echt walgelijk. Die heb ik dus afgezet.
Sorry, maar:quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:29 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb Salo en Cannibal Holocaust gezien, en ik vond ze beide eigenlijk hardstikke slechte films.
Salo was ontzettend saai en pretentieus, en Cannibal Holocaust was gewoon een ontiegelijk slechte horrorfilm. Die nu alleen een beetje bekendheid heeft omdat er echte dieren in vermoord worden. Dat zijn trouwens wel redelijk gruwelijke scenes. Irreversible heb ik niet gezien. En eigenlijk heb ik daar niet echt behoefte aan. Niet eens vanwege de martelingen. Ik kan een film niet goed vinden vanwege een paar bloeddorstige stukjes. Iets waar sommige "filmliefhebbers" anders over denken
Ik vind het argument dat mensen die niet naar dit soort films kijken de realiteit niet onder ogen zien eigenlijk idioot. Je kan wel gaan beweren dat het de realiteit is. Maar hoe vaak worden er in Nederland jongeren in een kasteel opgesloten waar ze dagenlang door de gezaghebbenden worden gemarteld? Hoe vaak worden er piemels afgehakt door wilde inboorlingen?
En ook verkrachtingen zijn geen realiteit voor de meeste mensen. En de mensen die het wel hebben meegemaakt gaan echt niet naar een film kijken waarin een realistische verkrachtingsscene zit. Integendeel. Die blijven zover mogelijk weg van dat soort films.
Ik zeg nu niet dat er helemaal geen schokkende semi-realistische dingen mogen gebeuren in films. Maar het moet wel goed gebeuren. Ik vind Requiem for a Dream daar een goed voorbeeld van.
Sorry, maar:quote:Op zondag 1 mei 2005 03:25 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Sorry, maar:
1. Requiem for a Dream vind ik een heel erg slechte film en helemaal niet realistisch zelfs niet semi-realistisch. Het is dan ook een bewerking van een boek van Selby, en Darren Aronofsky heb ik altijd al een kutregisseur gevonden.
2. ik ben wel degelijk geïnteresseerd in verkrachtingsscènes, en ik ben een man. En weet je hoe dat komt? Omdat ik wel eens een vriendin heb gehad die een verkrachting heeft meegemaakt (wat zeg ik, twéé vriendinnen die dat hebben meegemaakt!). Onderzoeken wijzen trouwens uit dat een vijfde van de vrouwen wel eens met verkrachting of serieuze aanranding te maken krijgen.
En ja, daar word ik ziek van, maar het gebeurt dus wel. En wees vooral niet bang voor de man in het bos of voor de Marokkaan op de hoek, het is meestal eerder de verre oom of de grootvader of de kennis van de familie.
In dat opzicht speelt ook Irréversible dus in op onze clichés, want ik denk dat er meer vrouwen gewoon thuis verkracht worden dan in een of andere metrotunnel.
Volgens IMDB is het comedyquote:Op zaterdag 30 april 2005 17:15 schreef Snol1ner het volgende:
jahzeker ''Kom met je waldhoorn tussen mn Alpen'' ging echt te ver. Weg met die bagger
In veel gevallen nog veel malen harder ... Films moeten door allerlei keuringen .. maar rare grappen op straat niet .. daar kan je dus iemand op beestachtig wijze slachten en andere idiote dingen mee doen.quote:Op maandag 25 april 2005 00:46 schreef livEliveD het volgende:
Nee heb ik nooit gehad. Ook deze heb ik uitgekeken. En nee dat is niet stoer ofzo het doet me simpelweg weinig. Film = film en de realiteit is nu eenmaal hard.
Als jij echt zo verliefd bent op de realiteit moet je een demente man zijn kont afvegen of armen amputeren in een oorlogsgebied, ipv laf naar een film zitten kijken.quote:Op maandag 25 april 2005 00:46 schreef livEliveD het volgende:
Nee heb ik nooit gehad. Ook deze heb ik uitgekeken. En nee dat is niet stoer ofzo het doet me simpelweg weinig. Film = film en de realiteit is nu eenmaal hard.
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wat discusieer jij eigenlijk raar. Ben je niet normaal of zo ? Of is het blauw je naar je hoofd gestegen ?
1: Dat je RfaD een slechte film vindt is je mening, en die respecteer ik. Maar hoezo is het een onrealistische film? Het is namelijk zo dat elke drugsverslaving anders is. En ik heb niet echt dingen gezien als Aliens of Elfjes. Dus leg dat even uit aubquote:Op zondag 1 mei 2005 03:25 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Sorry, maar:
1. Requiem for a Dream vind ik een heel erg slechte film en helemaal niet realistisch zelfs niet semi-realistisch. Het is dan ook een bewerking van een boek van Selby, en Darren Aronofsky heb ik altijd al een kutregisseur gevonden.
2. ik ben wel degelijk geïnteresseerd in verkrachtingsscènes, en ik ben een man. En weet je hoe dat komt? Omdat ik wel eens een vriendin heb gehad die een verkrachting heeft meegemaakt (wat zeg ik, twéé vriendinnen die dat hebben meegemaakt!). Onderzoeken wijzen trouwens uit dat een vijfde van de vrouwen wel eens met verkrachting of serieuze aanranding te maken krijgen.
En ja, daar word ik ziek van, maar het gebeurt dus wel. En wees vooral niet bang voor de man in het bos of voor de Marokkaan op de hoek, het is meestal eerder de verre oom of de grootvader of de kennis van de familie.
In dat opzicht speelt ook Irréversible dus in op onze clichés, want ik denk dat er meer vrouwen gewoon thuis verkracht worden dan in een of andere metrotunnel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |