Ik vond de regie van J.P. Jeunet op zich wel grappig, maar dat einde hadden ze van mij wel achterwege mogen laten.
* Smots kijkt dan liever gewoon nog een keer naar een andere film van Jeunet: 'Delicatessen'
Die film heeft wèl een leuk einde!
quote:Dat was inderdaad vrij waardeloos jah.
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:34 schreef Smots het volgende:
Alhoewel Alein Resurrection de minste van de vier Alien-films was, vond ik 'm op zich wel grappig.
Alleen dat einde was wel zo ontiegelijk KUT!
Dat monster: belachelijk!
quote:Niet alleen het einde is leuk.
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:34 schreef Smots het volgende:
* Smots kijkt dan liever gewoon nog een keer naar een andere film van Jeunet: 'Delicatessen'
Die film heeft wèl een leuk einde!
quote:Ja, wat een supermooi einde... 1 van een poëtische schoonheid.
Op maandag 08 oktober 2001 23:26 schreef seef het volgende:
met overigens een zeer sterk einde, maar ook American Beauty hebben mij ontroerd.
quote:Retegoeie film vond ik dat. Lekker eerie sfeertje.
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:33 schreef Wisp het volgende:
eXistenZ?wat een klotefilm was dat zeg.. sloeg echt nergens op
quote:idd, dat dat monster ineens een spin was die je kon doden met een inhaler was toch wel een domper op die spannende 3,5 uur ervoor.
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:21 schreef Love Mae King het volgende:
It
quote:Ja, zeg dat is toch wel het meest trieste eind in een film ooit vertoond zo ongeveer!!!!
Op woensdag 10 oktober 2001 02:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
idd, dat dat monster ineens een spin was die je kon doden met een inhaler was toch wel een domper op die spannende 3,5 uur ervoor.
quote:helemaal mee eens, die clown is gewoon eng, en dan veranderd ie ineens in zo'n kut iets wat helemaal nergens op lijkt en die super makkenlijk te doden is... zucht...
Op woensdag 10 oktober 2001 03:42 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ja, zeg dat is toch wel het meest trieste eind in een film ooit vertoond zo ongeveer!!!!
Verder:
-It inderdaad, uiteraard hoort The Langoleers ook in dit rijtje. Wat een domperds waren dat.
-Met Face Off ben ik het ook eens, interessant gegeven mondt toch weer uit in een zootje schieten en achtervolgen.
-The Contender, die film had tien minuten eerder moeten eindigen. Verder zeer sterke film.
-The Crimson Rivers, ongeveer dezelfde insteek als Se7en, die wel perfect eindigt. Deze film moet weer zo nodig met een walgelijk overdreven narrow escape eindigen.
En mensen die Se7en, The Game, American History X en Schindler's List een k**einde vinden hebben, zijn stom
bijna 2 uur lang wordt je in spanning gehouden over wie de serial killer zou zijn, en worden er ook nog suggesties gegeven dat het een agent zou zijn. Expres stoppen ze dan "Michael Rooker" (Henry, portrait of serial killer) er in als een zeikerige afdelingschef (of zoiets
) en vervolgens is de dader dan iemand die in de hele film 2 minuten speeltijd heeft gehad tot het einde waardoor je echt zegt van "wie de neuk is dat?"
Dan krijg je een worsteling tussen de invalide Denzel en de killer, waar de killer ontzettend veel moeite mee heeft ook al heeft hij zonder problemen al vele mensen ontvoerd en vermoord. Nooit verwacht dat een killer zoveel moeite zou hebben met iemand wiens gezicht en rechterhand de enige niet verlamde lichaamsdelen zijn. Gelukkig weet je trouwens ook dat mevrouw Jolie er aan komt dus je zit gewoon op het pistoolschot te wachten wanneer de killer toch de overmacht op Denzel begint te krijgen...
quote:Het is maar hoe je 'kuteinde' interpreteert. Ze hadden natuurlijk kuteindes, maar ik houd van kuteindes. Arlington Road had het mooiste kuteinde: niet alleen eindigt het in een totale desillusie, maar komt er in geen enkele vorm dan ook gerechtigheid voor de kijker. Heerlijk.
Op woensdag 10 oktober 2001 09:50 schreef Trainspotter het volgende:En mensen die Se7en, The Game, American History X en Schindler's List een k**einde vinden hebben, zijn stom
Bij AI kun je overigens niet meer spreken van een 'kuteinde', maar meer van een veelbelovend begin en een kut-erop-volgend-2/3e-deel.
quote:Ik denk dat mensen de sentimentele, met Candlelight-muziek omlijste en met een waas omgeven echt laatste scène van de film bedoelen (ik wel iig). Alleen de stem van Jan van Veen ontbrak nog.
Op woensdag 10 oktober 2001 09:50 schreef Trainspotter het volgende:
-Met Face Off ben ik het ook eens, interessant gegeven mondt toch weer uit in een zootje schieten en achtervolgen.
[OFFTOPIC]
Je ziet ineens een 'lijk' in de wijnkelder, maar wat daar nu mee aan de hand is weet je niet....
en ook hoe dat nu zit met die DEA agente wordt ni verteld op het einde.
Hij heeft het wel over Houdini en dat alles draait om misleiding. Weet iemand hoe het zit met het lijk en die agente?
[/OFFTOPIC]
quote:Nu ik het zo lees geef ik je helemaal gelijk!
Op woensdag 10 oktober 2001 11:58 schreef MikeyMo het volgende:
The Bone collectorbijna 2 uur lang wordt je in spanning gehouden over wie de serial killer zou zijn, en worden er ook nog suggesties gegeven dat het een agent zou zijn. Expres stoppen ze dan "Michael Rooker" (Henry, portrait of serial killer) er in als een zeikerige afdelingschef (of zoiets
) en vervolgens is de dader dan iemand die in de hele film 2 minuten speeltijd heeft gehad tot het einde waardoor je echt zegt van "wie de neuk is dat?"
Dan krijg je een worsteling tussen de invalide Denzel en de killer, waar de killer ontzettend veel moeite mee heeft ook al heeft hij zonder problemen al vele mensen ontvoerd en vermoord. Nooit verwacht dat een killer zoveel moeite zou hebben met iemand wiens gezicht en rechterhand de enige niet verlamde lichaamsdelen zijn. Gelukkig weet je trouwens ook dat mevrouw Jolie er aan komt dus je zit gewoon op het pistoolschot te wachten wanneer de killer toch de overmacht op Denzel begint te krijgen...
Wat ik ook een van de balechelijke eindes allertijden vind is het einde van IT, echt een belachelijk 'monster'
quote:Heb je de film wel AFGEKEKEN?
Op woensdag 10 oktober 2001 22:10 schreef TheHolyOne het volgende:
[OFFTOPIC]
Je ziet ineens een 'lijk' in de wijnkelder, maar wat daar nu mee aan de hand is weet je niet....
en ook hoe dat nu zit met die DEA agente wordt ni verteld op het einde.
Hij heeft het wel over Houdini en dat alles draait om misleiding. Weet iemand hoe het zit met het lijk en die agente?
[/OFFTOPIC]
quote:ja idd, ik hou in het algemeen niet zo van "niet-happy ends" om het zo maar even te zeggen maar vooral die van American History X vond ik gewoon een beetje geniaal, je verwacht het totaal niet, zit totaal geshockeerd voor de tv
Op maandag 08 oktober 2001 23:26 schreef seef het volgende:
Daar wil ik nog aan toevoegen dat films met een 'slecht' einde bij mij gemiddeld erg hoog scoren, ik noem idd Seven met overigens een zeer sterk einde, maar ook Braveheart, Legends of the Fall, American History X en American Beauty hebben mij ontroerd. ...
Stuk voor stuk steengoeie films, naar mijn mening.
quote:hmm, ik vond Scream 2 eigenlijk nog wel meevallen maardat komt waarschijnlijk omdat het eind van Scream 3 nog zoveel slechter was
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:37 schreef Rubbertje het volgende:
Scream 2: in vergelijking met z'n voorganger echt 3 keer nix, wat een bout-plot zeg.
EN DAN KOMEN ZE AAN HET EIND VAN DE FILM WEER BIJ ELKAAR!!!
Wie doet er nou zoiets? Heel die film naar de mallemoere!
quote:same hier die american history x asl klote einde american beauty ook en tuurlyk bravehard de rest niet gezien
Op maandag 08 oktober 2001 23:26 schreef seef het volgende:[..]
Deze ontroerende magnifieke film is aan het eind helemaal niet verpest, integendeel.
Daar wil ik nog aan toevoegen dat films met een 'slecht' einde bij mij gemiddeld erg hoog scoren, ik noem idd Seven met overigens een zeer sterk einde, maar ook Braveheart, Legends of the Fall, American History X en American Beauty hebben mij ontroerd. Misschien dat ook La Vita é Bella in het rijtje thuishoort.
Stuk voor stuk steengoeie films, naar mijn mening.
quote:he he! Ik dacht al waar blijft ie?
Op zondag 14 oktober 2001 13:36 schreef trifling het volgende:
titanic?
Triest, dat ze er zo'n hollywoodeinde van moesten maken.
THE GUY'S DEAD! FACE IT!
maar neeeee 't komt allemaal weer goed want ze zien elkaar na de dood weer... ![]()
had voor mij mogen stoppen met een mooie fade out op dat wegzinkende juweel...
Hollow man is overigens ook een goeie...
maar dat heb je wel met meer films hoor, zoals american history x... is ie eidenlijk uit z'n haatcirkel word ie gekilled door zo'n kortzichtige neger... best wel ironisch
Daar voel je je ook naar van. Mijn vriendin en ik liepen verbijsterd de bioscoop uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |