Ga je ons dan wel feliciteren?quote:Op zondag 24 april 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik spreek jullie volgend jaar wel weer.
Kunnen we dan weer zo'n reactie als jouw eerste verwachten?quote:Op zondag 24 april 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik spreek jullie volgend jaar wel weer.
Dan ligt die nog in Zeistquote:Op zondag 24 april 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
PSV gefeliciteerd, terechte kampioen. Geniet er maar van, volgend jaar ligt de schaal weer in Amsterdam
Als jij tegen die tijd een Ajacied bent, wel.quote:
Nee, dan zal ik een kampioenschap niet ontkennen.quote:Op zondag 24 april 2005 12:16 schreef Djekko het volgende:
[..]
Kunnen we dan weer zo'n reactie als jouw eerste verwachten?![]()
net zoals dit seizoen zou gebeurenquote:Op zondag 24 april 2005 12:18 schreef TheVulture het volgende:
PSV gefeliciteerd, terechte kampioen. Geniet er maar van, volgend jaar ligt de schaal weer in Amsterdam
Ik denk niet dat PSV het verlies van Van Bommel kan opvangen. En de jonge ploeg van Ajax is dan weer een jaartje ouder en wijzer dus ik voorspel een kampioenschap voor Ajax!quote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zoals dit seizoen zou gebeuren![]()
en de 4 jaar hieropquote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zoals dit seizoen zou gebeuren![]()
Daar ben ik het mee eens. Trouwens, Cocu zal ook met het jaar slechter gaan spelen, vanwege zijn leeftijd. Zonder die steunpilaren zal PSV volgend jaar een moeilijker seizoen draaien.quote:Op zondag 24 april 2005 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV het verlies van Van Bommel kan opvangen. En de jonge ploeg van Ajax is dan weer een jaartje ouder en wijzer dus ik voorspel een kampioenschap voor Ajax!
Arrogantquote:Op zondag 24 april 2005 13:03 schreef HeatWave het volgende:
Nou gefeliciteerd dan maar he? Stelletje arrogantelingen.
Voordat ik Ajacied ben moet er wel heel veel gebeuren.quote:Op zondag 24 april 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij tegen die tijd een Ajacied bent, wel.
voglens mij zeiden jullie vorig jaar ook dat ajax nog beter zou zijn dit jaar omdat de talenten weer meer ervaring hadden en verder zouden groeienquote:Op zondag 24 april 2005 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV het verlies van Van Bommel kan opvangen. En de jonge ploeg van Ajax is dan weer een jaartje ouder en wijzer dus ik voorspel een kampioenschap voor Ajax!
He, hier in Amsterdam zijn de talenten van vorig jaar nu wéér een jaar verder. Misschien zal het veteranenteam dit jaar misschien wel pieken.quote:Op zondag 24 april 2005 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij zeiden jullie vorig jaar ook dat ajax nog beter zou zijn dit jaar omdat de talenten weer meer ervaring hadden en verder zouden groeien..................
volgend jaar is t feest weer in Eindhoven
Dank uquote:Op zondag 24 april 2005 14:31 schreef Suijk het volgende:
He, proficiat mannen! Geniet er nog even van!
In ieder geval de meest overtuigende, totaal geen weerstand gehad dit jaar.quote:Op zondag 24 april 2005 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank u
Dat zullen we zeker doen, dit is de mooiste landstitel die ik tot nu toe heb meegemaakt met PSV
Geen. PSV is de eerste, Chelsea had kampioen kunnen worden, maar dan moest Arsenal verliezen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
In ieder geval de meest overtuigende, totaal geen weerstand gehad dit jaar.
Hoeveel kampioenen zijn er al in Europa?
PSV is dacht ik de eerste van de landen die niet te maken hebben met de donkere winters (dus Noorwegen en zo )quote:Op zondag 24 april 2005 14:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
In ieder geval de meest overtuigende, totaal geen weerstand gehad dit jaar.
Hoeveel kampioenen zijn er al in Europa?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |