Dank uquote:Op zondag 24 april 2005 02:34 schreef SCH het volgende:
Feli hoor!
Zijn vrouw is nu al bang, dus wat zal het worden als hij eens echt kwaad isquote:Op zondag 24 april 2005 02:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dank u![]()
[afbeelding]
Meneer en mevrouw da Costa zijn erg blij met het kampioenschap
PSV heeft een band met Brazilië.quote:Op zondag 24 april 2005 03:15 schreef g1id het volgende:
Waar dienden die Braziliaanse vlaggen eigenlijk voor, ze spelen toch in Nederland?
Zou wat zijn als je voor iedere buitenlandse speler een nationale vlag mee zou nemen....
quote:Op zondag 24 april 2005 03:22 schreef cultheld het volgende:
rubbereend, bij deze een persoonlijke felicitatie van mij aan jou en dat er tenminste één verwachting van jou mag uitkomen voor komend seizoen: Barreto naar PSV
stiekum droom k over een reis naar istanbul, maar als we in milaan een mooi resultaat halen dan wordt de thuiswedstrijd tenminste spannendquote:Op zondag 24 april 2005 03:26 schreef cultheld het volgende:
Het maakt niet uit wie van ons op dit forum het meest positief was; Ik ben al lang blij dat het zo heeft mogen zijn. Hopelijk gaat PSV ook nog ff een stunt in Milaan uithalen.
PSV tegen Chelsea. Robben tegen Alex. Wat zou dat mooi zijnquote:Op zondag 24 april 2005 03:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stiekum droom k over een reis naar istanbul, maar als we in milaan een mooi resultaat halen dan wordt de thuiswedstrijd tenminste spannenden de spelers krijgen sowieso t diepste respect en hulde dat ze t zover geschopt hebben
Een keer trek je de conclusie, de finale blijft een illusiequote:Op zondag 24 april 2005 03:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV tegen Chelsea. Robben tegen Alex. Wat zou dat mooi zijn![]()
Ze moeten over 2 weken tegen De Graafschapquote:Op zondag 24 april 2005 10:59 schreef xJapser het volgende:
Feli PSV en fans. Terecht kampioenschap. En nu ons ff matsen he volgende week
Wanneer kwam dat moment?quote:Op zondag 24 april 2005 03:41 schreef junction het volgende:
[..]
Een keer trek je de conclusie, de finale blijft een illusie![]()
Wat onsportier JaWiquote:Op zondag 24 april 2005 11:41 schreef JaWi het volgende:
Nee.
Jaap Stam is de eerste wedstrijd er waarschijnlijk niet bijquote:Op zondag 24 april 2005 03:26 schreef cultheld het volgende:
Het maakt niet uit wie van ons op dit forum het meest positief was; Ik ben al lang blij dat het zo heeft mogen zijn. Hopelijk gaat PSV ook nog ff een stunt in Milaan uithalen.
quote:
quote:
Ik spreek jullie volgend jaar wel weer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |