Dit wordt de 22ste als ik het goed hebquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:21 schreef okee6 het volgende:
Ook eindelijk weer eens een kampioen die duidelijk de beste was. Al die wedstrijden zonder tegengoals
Lijkt me logischquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:23 schreef Max-Westerman het volgende:
De mensen in het stadion kijken vrolijk zeg
jij bent ook echt een zeikende pisnicht 1e klas he?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:23 schreef Max-Westerman het volgende:
De mensen in het stadion kijken vrolijk zeg
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:25 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
jij bent ook echt een zeikende pisnicht 1e klas he?
De kroegen in Eindhoven zijn vannacht niet langer open, verboden door de burgemeester.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat wordt weinig slapen vannacht
Lekker Nederlandsquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:26 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De kroegen in Eindhoven zijn vannacht niet langer open (verboden door de burgemeester) hoorde ik net.
Ze hebben toch boerderijen genoeg om hun kratten bier naar toe te sjouwen >quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:26 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De kroegen in Eindhoven zijn vannacht niet langer open (verboden door de burgemeester) hoorde ik net.
Valt reuze mee.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben toch boerderijen genoeg om hun kratten bier naar toe te sjouwen >
Ja hoor, de autoriteit bepaalt tot wanneer het gepeupel van z'n opium mag genietenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar je snapt het wel?
Ik heb hem nu veranderd![]()
Is ook een beetje vroeg in het jaar. Het had wel gekunt hoor, maar AZ en Ajax wilden niet meewerkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:36 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja hoor, de autoriteit bepaalt tot wanneer het gepeupel van z'n opium mag genietenPSV had gewoon met carnaval het kampioenschap moeten behalen, maar ja te lam he
![]()
Erg flauw van zequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:41 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Is ook een beetje vroeg in het jaar. Het had wel gekunt hoor, maar AZ en Ajax wilden niet meewerken![]()
De kroegen zijn op zaterdag al tot 4 uur openquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:26 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De kroegen in Eindhoven zijn vannacht niet langer open, verboden door de burgemeester.
Anders ik welquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu al zin in studio sport
De wedstrijd schijnt nog beter dan de vorige kampioenswedstrijdquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu al zin in studio sport
Wat was het, 0-0 groningen uit ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
De wedstrijd schijnt nog beter dan de vorige kampioenswedstrijd
Ja Salon remisequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:46 schreef febster het volgende:
[..]
Wat was het, 0-0 groningen uit ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |