Een slecht jaar zit in een klein hoekje, al hoop ik het uiteraard niet. Een top 3 met Exc, HHC en SVZW zou wel super zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zullen ons niet bedreigen denk ik.
ja preciesquote:Op maandag 9 mei 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik schrok me de tering toen de ik de foeilelijkste, smerigste en kutste club aller tijden er in zag staan.
98 (96) Vroomshoopse Boys 26 7 5 14 26 27-53 (1)![]()
![]()
[afbeelding] [
Waarom zij wel en wij, nét, maar dan ook nét niet? [img]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/gun.gif]afbeelding]
De Zwaluwen krijgen er volgend jaar ook weer punten bij Vaduz, wordt leuk want HHC staat ook niet ver weg....
Hee een Lindt-er...quote:Op maandag 9 mei 2005 18:05 schreef alpeko het volgende:
110 (108) Groote Lindt 26 1 1 24 4 22-89 (1)
Mooi! Neem je soms een digitale camera mee? Ben benieuwd naar de sfeertaferelen die de Vogels in petto hebbenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zaterdag hoef ik zelf niet te voetballen, dus ga ik zaterdag naar Spakenburg!
Oh, is dat alles... Dat zie ik al wekelijks bij FC Bal op 't Dak jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
Trommels, fakkels en die Vogel, veel meer zal het niet zijn hoor.
Wat heb je aan trommels, fakkels en een IJsselmeervogelpak zonder doelpuntenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
Trommels, fakkels en die Vogel, veel meer zal het niet zijn hoor.
Echt bijzonder is het ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oh, is dat alles... Dat zie ik al wekelijks bij FC Bal op 't Dak ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |