Ja ik zie nu pas dat jullie er een zochtenquote:
Schrijven?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Nou, schrijven dan jongen! En snel!
Dat betrof ook een jeugdwedstrijd.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:24 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heeft Mich alleen in de jeugd gespeeld.
Ja, dat kan ik me wel herinneren. Waren dat Bart en Daniël ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2005 10:27 schreef alpeko het volgende:
methodmich,
Over ASWH gesproken: heb je daar vroeger ook gespeeld? Ik zat namelijk gisteren op een terrasje met wat vrienden uit Ambacht en die hebben vroeger met een Michel bij ASWH gespeeld. "Uit bij Emma" zegt je dat wat? Dat er politie bij werd gehaald.
Ja idd Bart en Daniel. En wellicht was Ramon daar ook nog bij. Ik weet niet of de politie er echt bij is gekomen, maar het liep wel even uit de hand. Een speler van Emma die er al af was gestuurd kwam het veld op gerend.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel herinneren. Waren dat Bart en Daniël ofzo?
Wat is de wereld toch klein. Bart, Daniël en Ramon ken ik dus sinds de middelbare school.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
Politie is wel aangedikt hoor...
Ramon speelde daar ook wel bij, vermoed ik. Was altijd een beetje hetzelfde team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |