Dan moet het volgend jaar ook wel lukkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
toch grappig met een 'B' elftal de titel binnen halen!

Idemquote:

daar heb ik alle vertrouwens in .... Affley (hoe je dat ook schrijft) was ook weer goed bezig hoorde ikquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan moet het volgend jaar ook wel lukken

Heeeeerrrrlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LANDSKAMPIOEN 2004/2005
Wat klinkt het goed he?

Ja en dat tegen Vitesse die nog strijden voor Europees voetbal, of het is nu stredenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
toch grappig met een 'B' elftal de titel binnen halen!

fantastisch en lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LANDSKAMPIOEN 2004/2005
Wat klinkt het goed he?

Ben het niet vaak met je eensquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LANDSKAMPIOEN 2004/2005
Wat klinkt het goed he?

ja, eigelijk jammer voor Sepp de Roover dat hij niet is ingevallen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daar heb ik alle vertrouwens in .... Affley (hoe je dat ook schrijft) was ook weer goed bezig hoorde ik![]()
gaat wel wat worden denk ik zo..

Prachtigquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
LANDSKAMPIOEN 2004/2005
Wat klinkt het goed he?

Als van Basten Maduro na 3 wedstrijden selecteerd dan Affelay ook maarquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
daar heb ik alle vertrouwens in .... Affley (hoe je dat ook schrijft) was ook weer goed bezig hoorde ik![]()
gaat wel wat worden denk ik zo..

36quote:

Ja, hoe had hij nu eigelijk, ik hoorde iets over een opgerekte pees ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:42 schreef Djekko het volgende:
Wel kut trouwens voor Robert. Al snel uitgevallen met een blessure.. had hij eindelijk eens kunnen laten zien wat hij waard is.

31quote:

hmm ik hoop dat hij snel hersteld.. kan die de rest van de competitie nog mee doen!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, hoe had hij nu eigelijk, ik hoorde iets over een opgerekte pees ofzo.

Ik hoop dat het niet ernstig is zodat hij die kans alsnog krijgtquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:42 schreef Djekko het volgende:
Wel kut trouwens voor Robert. Al snel uitgevallen met een blessure.. had hij eindelijk eens kunnen laten zien wat hij waard is.

Ja het resultaat telt, dit was wedstrijd 22 van dit seizoen zonder tegengoal!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes is ook tijdens de wedstrijd een komiek, maar wederom de 0

2e keer dat ik het met je eens benquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boeren zijn de baas van Europa

Ik denk dat hij tegen Milan al op de bank zit (in Milaan)quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hmm ik hoop dat hij snel hersteld.. kan die de rest van de competitie nog mee doen!!

ik hoop het !quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tegen Milan al op de bank zit (in Milaan)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |