quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
'It aint over untill Guusje sings'
'een balletje kan raar rollen'
'een wedstrijd duurt 90 minuten '
enzo
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:31 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik ga er vandoor, verjaardag
doei !!![]()
Daar ben ik te zenuwachtig voorquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*Sleurt TLK mee in de polonaise*
We zijn er al, bij de theequote:Op zaterdag 23 april 2005 20:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Gaat toch wel erg makkelijk ondanks alle wijzigingen.
We zijn er bijna![]()
bijdehandjes gegeten?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
We zijn er al, bij de theenu de 2e helf nog ff rustig uitspelen!
![]()
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Sorry ik zal normaal proberen te doen
![]()
Hij snapt het spelletje ook wel, maar is niet goed genoeg voor een topclub als PSVquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:57 schreef Zapper het volgende:
2 hele mooie goals trouwens, klasse werk van Park. Let bij de 2e goal op hoe Sibon 2 verdedigers meeloktmoet toch iets positiefs melden...
Klinkt niet echt lekker, maar hij is wel weer fit voor woensdag denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:57 schreef Zapper het volgende:
Op Canal+ spraken ze van een opgerekte pees, geen idee of dat ernstig is...
Dat is het hier al een klein beetje, jammer genoeg is de wedstrijd nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Nog even geduld en dan.....PARTY
Feest maar lekker door, zou ik zeggen, dan gaat de tweede helft ook wat sneller voorbijquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat is het hier al een klein beetje, jammer genoeg is de wedstrijd nog niet afgelopen![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Feest maar lekker door, zou ik zeggen, dan gaat de tweede helft ook wat sneller voorbij![]()
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:10 schreef The_Hives het volgende:
het lijkt er toch op dat ik mn sig moet aanpassen![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:10 schreef The_Hives het volgende:
Je kunt het laten staan hoor maar dan ziet het er wel raar uitquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:10 schreef The_Hives het volgende:
quote:
mwah, tot en met het seizoen 2007-2008 paste niet meerquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
haha te positief geweest aan het begin van dit seizoen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |