FOK!forum / Klaagbaak / Lach hier de kutauto's van Paul Stoddart uit.
Arceezaterdag 23 april 2005 @ 15:14
Flikker toch op, man, met je suffe Minardi's. Je verliest meer dan 6 seconden (!) in 1 rondje met die schroothopen.

Je hebt niks te zoeken in de Formule 1, dus gaan maar fijn met je Minardi op een skelterbaan rijden. Dan eindig je nog achteraan, sukkel.

Wat een schijtbakken.
Hounietzaterdag 23 april 2005 @ 15:15
hahahahaha

sukkel
Halfgedraaidezaterdag 23 april 2005 @ 15:15
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:14 schreef Arcee het volgende:
Flikker toch op, man, met je suffe Minardi's. Je verliest meer dan 6 seconden (!) in 1 rondje met die schroothopen.

Je hebt niks te zoeken in de Formule 1, dus gaan maar fijn met je Minardi op een skelterbaan rijden. Dan eindig je nog achteraan, sukkel.

Wat een schijtbakken.
Maak je niet zo druk, dat is slecht voor je hart.
AcidTrancezaterdag 23 april 2005 @ 15:16
idd een groot succes die nieuwe motoren
Arceezaterdag 23 april 2005 @ 15:16
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Maak je niet zo druk, dat is slecht voor je hart.
Nee, dat lucht op.
Tha_Tzaterdag 23 april 2005 @ 15:17
Mag ik een TT-verandering aanvragen?
Lach hier de coreurs uit die bij Paul Stoddart tekenen uit


Die dingen zijn alleen maar gevaarlijk man. Ze moeten daar alarmlichten opzetten
appelsientjezaterdag 23 april 2005 @ 15:18
hahahahaha
*mee doet*
Ondergrondzaterdag 23 april 2005 @ 15:20
Hahahahahahaha :D!!!D:!D:!1 DD:D1 1D !1D:D:D:DD:D 1!:W !:D!D:ad q
Ondergrondzaterdag 23 april 2005 @ 15:20
Wie is paul stoddart
knepzaterdag 23 april 2005 @ 15:21
Minardi
appelsientjezaterdag 23 april 2005 @ 15:23
"I am a loser baby so why don't you kill me ...."

dat is z'n lijflied denk ik
ThE_EDzaterdag 23 april 2005 @ 15:26
Lijkt me wel kut als je gelapt wordt door de pacecar.
ThE_EDzaterdag 23 april 2005 @ 15:26
"Teambaas Paul Stoddart van Minardi verwacht niet dat zijn auto's morgen de finish zullen halen van de Grand Prix van San Marino. Door het kleine aantal testkilometers dat het team heeft gemaakt met de nieuwe PS05, is de betrouwbaarheid van de auto nog niet optimaal."

ook_gekzaterdag 23 april 2005 @ 15:28
toch knap dat iemand blijft geloven en ook achter zijn droom blijft staan. Zeker ook als je ziet dat het diepper dan diep is weggezonken. Iets wat nooit haalbaar is en toch stug door blijven gaan. Dat maakt hem dan weer goed.

Maar echt op een fiets rij je die wagens er nog uit. Zou wel stoer zijn als er opeens iemand komt en er een kleine paar honderdmiloen tegen aan gooid om die wagens sneller te maken

Paul is wel de enige die zegt wat hij denkt tegen de grote teams. Dus dat is dan ook wel weer vermakelijk
buzzerzaterdag 23 april 2005 @ 16:07


de Trabantjes onder de F1 wagens
brainsterzaterdag 23 april 2005 @ 16:11
whahahaha

*lach enzo*
ook_gekzaterdag 23 april 2005 @ 16:44
ik zou die F1 wagen wel in mijn huiskamer aan de muur willen hebben. Hoef alleen de boddy voor de rest niks dan weegt zo een ding 3X niks en kan hij aan de muur hangen. Of ergens in een serre staan als ik die zou hebben

Is een droom van mij om ooit nog eens zo een ding in mijn huis te kunnen zetten
Thetallguyzaterdag 23 april 2005 @ 16:48
Hij is iig wel een doorzetter, zelfs als ie zn organen zou moeten verkopen om geld bijeen te sprokkelen voor een nieuwe achtervleugel zou ie het nog doen
nightfallzaterdag 23 april 2005 @ 16:54
viel wel te verwachten dat ie die "megastap" zou gaan maken,. die rode lantaarn staat veels te goed achterop die minardi
nightfallzaterdag 23 april 2005 @ 16:55
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:48 schreef Thetallguy het volgende:
Hij is iig wel een doorzetter, zelfs als ie zn organen zou moeten verkopen om geld bijeen te sprokkelen voor een nieuwe achtervleugel zou ie het nog doen
kan ook ze'n vliegtuigen gaan verhuren aan terroristen..
Steve-Ozaterdag 23 april 2005 @ 16:55
Goed topic.
ook_gekzaterdag 23 april 2005 @ 16:56
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:48 schreef Thetallguy het volgende:
Hij is iig wel een doorzetter, zelfs als ie zn organen zou moeten verkopen om geld bijeen te sprokkelen voor een nieuwe achtervleugel zou ie het nog doen
Nou dat is wel iets wat ik knap vind van hem

Alleen wel lullig voor hem dat Trust stopt als sponsor. Want ook bij trust raakt het geld een beetje op. Ook daar moeten mensen er uit

Vraag me af hoe dat gaat aflopen met alberts.
MouseOverzaterdag 23 april 2005 @ 16:57
Ik zou er zo een rondje in willen rijden anders..
ElmarOzaterdag 23 april 2005 @ 17:52
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:16 schreef AcidTrance het volgende:
idd een groot succes die nieuwe motoren
Die motor is wel goed. Er zit alleen een slecht chassis omheen.
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 15:17 schreef Tha_T het volgende:
Mag ik een TT-verandering aanvragen?
Lach hier de coreurs uit die bij Paul Stoddart tekenen uit


Die dingen zijn alleen maar gevaarlijk man. Ze moeten daar alarmlichten opzetten
En dan ook zo'n sticker op de auto plakken:

Giemzaterdag 23 april 2005 @ 18:04
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:52 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die motor is wel goed. Er zit alleen een slecht chassis omheen.
[..]

En dan ook zo'n sticker op de auto plakken: [afbeelding]



Of zo'n bord van slinger weg.. Zijn erg rijdende cycanen op de weg
Libriszaterdag 23 april 2005 @ 18:07
Het is toch knap dat ie het zo lang volhoudt.. hoeveel geld zou ie er al ingepompt hebben..
MonoSynthzaterdag 23 april 2005 @ 19:46
Volgens mij *merken* ze het niet eens als er een pacecar op de baan is
Strettozondag 24 april 2005 @ 00:00
Paul Stoddart >> Optimist tot in de kist
MaximusF1zondag 24 april 2005 @ 00:25


Je mag me altijd eentje geven, als je ze zo slecht vindt.

310 km/h topsnelheden in Imola, halen Ferrari, McLaren en Toyota niet eens.
Helaas nog onrustig in de bochten en de eerste versnellingen...maar dat komt wel goed.
Botje96zondag 24 april 2005 @ 00:34
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Pos.     Rijder     Team     Tijd
1    K. Räikkönen    McLaren    1:19.886
2    F. Alonso    Renault    1:19.889
3    M. Schumacher    Ferrari    1:20.260
4    M. Webber    Williams    1:20.442
5    J. Button    BAR    1:20.464
6    J. Trulli    Toyota    1:20.492
7    F. Massa    Sauber    1:20.593
8    A. Wurz    McLaren    1:20.632
9    N. Heidfeld    Williams    1:20.807
10    T. Sato    BAR    1:20.851
11    R. Barrichello    Ferrari    1:20.892
12    R. Schumacher    Toyota    1:20.994
13    J. Villeneuve    Sauber    1:20.999
14    D. Coulthard    Red Bull    1:21.632
15    G. Fisichella    Renault    1:21.708
16    V. Liuzzi    Red Bull    1:21.804
17    N. Karthikeyan    Jordan    1:23.123
18    T. Monteiro    Jordan    1:25.100
19    C. Albers    Minardi    1:25.921
20    P. Friesacher    Minardi    1:26.484


Zes seconden verschil tussen teams met een budget van +- 250 mln en 45 mln. Doen ze toch netjes.
Remcozondag 24 april 2005 @ 08:02
Ach ja als we Miniardi niet hadden hadden we Alonso nu ook niet gehad. En ook geen Nederlander in de Formule 1.
Maar idd je het slechte wagens en heleee slechte wagens...
Dark_Killahzondag 24 april 2005 @ 08:27
Hahaha
Klonkzondag 24 april 2005 @ 08:39
hoe blij zal albers nu zijn, had voor een topteam in het DTM kunnen blijven rijden en doen wat ie leuk vind, racen en winnen, nu is het enige wat ie doet zich afvragen of nu voor de 4de of de 5de keer op een ronde is gezet.
DjDevzondag 24 april 2005 @ 10:29
:DD: : D: !:!D:!D:!D111!1111oneoneonee1!!!!!leleven!!!1211111!21@!@!@!@!2!!!!!:D:D ::D : d:D


ThE_EDzondag 24 april 2005 @ 10:35
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:25 schreef MaximusF1 het volgende:
[afbeelding]

Je mag me altijd eentje geven, als je ze zo slecht vindt.

310 km/h topsnelheden in Imola, halen Ferrari, McLaren en Toyota niet eens.
Helaas nog onrustig in de bochten en de eerste versnellingen...maar dat komt wel goed.
die neue ziet er wel toffer uit heh.
A.l.e.xzondag 24 april 2005 @ 13:13
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:07 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]

de Trabantjes onder de F1 wagens
Die Minardi uit 2002 was eigenlijk nog niet eens zo slecht, Mark Webber heeft er zelfs een punt mee gehaald in Australie
Bonobo11zondag 24 april 2005 @ 14:25
Baumgartner had vorig jaar in de U.S. ook een punt gehaald,

Topwagens dus...

[ Bericht 19% gewijzigd door Bonobo11 op 24-04-2005 16:30:32 ]
pfafzondag 24 april 2005 @ 14:27
De nieuwe wagen is wel bloedmooi.
Arceezondag 24 april 2005 @ 16:20
Twee splinternieuwe auto's op de baan en geeneen aan de finish.

Netjes, Paul.
Remcozondag 24 april 2005 @ 16:21
Het was meer een testsessie
Mikkiezondag 24 april 2005 @ 17:14
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:23:33 ]
De.dronken.pinguinzondag 24 april 2005 @ 17:15
Arceezondag 24 april 2005 @ 18:13
Spek en fucking bonen.
pfafzondag 24 april 2005 @ 18:15
quote:
Op zondag 24 april 2005 16:20 schreef Arcee het volgende:
Twee splinternieuwe auto's op de baan en geeneen aan de finish.

Netjes, Paul.
Had Ferrari dat niet ook in Bahrein?,,,,,
ikwilookwatzeggenzondag 24 april 2005 @ 18:23
Bwahahahahahaha !!!D:!D:!1 DD:D1 1D !1D:D:D:DD:D 1!:W !:D!D:

Ik haal die lamme Minardi's met mijn Fiat Tipo nog in!
ikbeneenkiwizondag 24 april 2005 @ 18:37
even ter vergelijking:

Fiat Tipo:

Minardi:


Volgens mij heb je nog geljk ook ikwilookwatzeggen
ikwilookwatzeggenzondag 24 april 2005 @ 18:43
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
even ter vergelijking:

Fiat Tipo:
[afbeelding]
Minardi:
[afbeelding]

Volgens mij heb je nog geljk ook ikwilookwatzeggen


Ik snap die coureurs gewoon niet, ik zou de hele race zitten te janken achter het stuur!
Eén keer ingehaald worden okay maar 7 keer (vorige race) dat is gewoon treurig.

Met zo'n carriere start word je als courreur toch nooit meer ergens serieus genomen?
Arceezondag 24 april 2005 @ 18:44
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef pfaf het volgende:
Had Ferrari dat niet ook in Bahrein?,,,,,


Barrichello viel niet uit en werd 9e.
ikbeneenkiwizondag 24 april 2005 @ 18:46
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Met zo'n carriere start word je als courreur toch nooit meer ergens serieus genomen?
Dat zal Albers zich nu ook wel af zitten te vragen...
Remcozondag 24 april 2005 @ 18:47
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]



Ik snap die coureurs gewoon niet, ik zou de hele race zitten te janken achter het stuur!
Eén keer ingehaald worden okay maar 7 keer (vorige race) dat is gewoon treurig.

Met zo'n carriere start word je als courreur toch nooit meer ergens serieus genomen?
Webber en Alonso dus wel.
ikwilookwatzeggenzondag 24 april 2005 @ 18:53
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:47 schreef Remzz het volgende:

[..]

Webber en Alonso dus wel.
Punt voor jou
Steve-Ozondag 24 april 2005 @ 18:56
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:27 schreef pfaf het volgende:
De nieuwe wagen is wel bloedmooi.
Alle auto's zie er hetzelfde uit op de stickers en kleuren na
pfafzondag 24 april 2005 @ 19:02
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:56 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Alle auto's zie er hetzelfde uit op de stickers en kleuren na
Inderdaad, en zonder kleren zien alle vrouwen er ook hetzelfde uit.

Je praat poep.
Remcozondag 24 april 2005 @ 19:04
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Inderdaad, en zonder kleren zien alle vrouwen er ook hetzelfde uit.

Je praat poep.
Arceezondag 24 april 2005 @ 19:04
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef pfaf het volgende:
Je praat poep.
Poep is de juiste omschrijving van het team van Stoddart.
Calvijnzondag 24 april 2005 @ 19:04
je moet wat, he
ikbeneenkiwizondag 24 april 2005 @ 19:05
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad, en zonder kleren zien alle vrouwen er ook hetzelfde uit.

Je praat poep.
Het gaat om het innerlijk toch?
pfafzondag 24 april 2005 @ 19:06
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Poep is de juiste omschrijving van het team van Stoddart.
Ach, ik vind het altijd wel een sympathiek team. Wellicht dat ze ooit een gouden greep doen en het beter gaat, tot die tijd zijn ze inderdaad een soort sociale werkvoorziening.
Remcozondag 24 april 2005 @ 19:06
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Het gaat om het innerlijk toch?
Laten we het dan maar niet over de Minardi's hebben lijkt me geen goed idee.
Beachzondag 24 april 2005 @ 19:22
Wacht maar tot na de test die Minardi gaat doen.
Dan vinden en leren ze veel meer over de set-up van de nieuwe wagen en zo wordt ie steeds sneller.
In Barcelona kunnen ze denk ik vlak achter de Jordans zitten.
Dos37zondag 24 april 2005 @ 20:47
whahaahahah wat een sukkel
Arceewoensdag 27 april 2005 @ 20:57
quote:
De eerste testdag van Minardi in Mugello is niet echt een succes geworden. De testcoureur van het team, Chanoch Nissany, knalde met Christijan Albers van de baan. Beide auto's konden niet meer verder rijden.
Wahahaha, met 2 man op de baan houden ze nog geen auto heel.
_Administr8or_woensdag 27 april 2005 @ 20:58
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wahahaha, met 2 man op de baan houden ze nog geen auto heel.
! wat een sukkels!
HPoiwoensdag 27 april 2005 @ 23:49
tvp

http://sport.fok.nl/f1/nieuws/13688
Beachdonderdag 28 april 2005 @ 00:20
OMG
Dit kan Minardi niet gebruiken
sebazdonderdag 28 april 2005 @ 00:25
Champcars rijden in Canada op dezelfde baan. Als je een Minardi daar in het veld laat rijden wint ie het met 2 vingers in de neus. De Minardi behoort alsnog tot één van de aller snelste autos te wereld.

Praat dat iets goed, hmm, nee....ze verliezen zoveel per ronde dat ze er niet echt thuis horen (in F1). Maar beetje opvulling kan geen kwaad...
Beachdonderdag 28 april 2005 @ 00:38
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef sebaz het volgende:
Champcars rijden in Canada op dezelfde baan. Als je een Minardi daar in het veld laat rijden wint ie het met 2 vingers in de neus. De Minardi behoort alsnog tot één van de aller snelste autos te wereld.

Praat dat iets goed, hmm, nee....ze verliezen zoveel per ronde dat ze er niet echt thuis horen (in F1). Maar beetje opvulling kan geen kwaad...
Als Minardi er niet meer is gaat de regel meespelen van minimaal 20 auto's in het veld.
Dan moeten teams een 3e wagen inzetten.
Catch22-donderdag 28 april 2005 @ 00:47
ik denk dat jij je broek wel volscheit als je mee rijdt in die auto meneer
Mikkiedonderdag 28 april 2005 @ 10:09
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:23:33 ]
Kleffe_Dopdonderdag 28 april 2005 @ 10:29
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef sebaz het volgende:
Champcars rijden in Canada op dezelfde baan. Als je een Minardi daar in het veld laat rijden wint ie het met 2 vingers in de neus. De Minardi behoort alsnog tot één van de aller snelste autos te wereld.
Appels met Peren vergelijken.
Heintjedonderdag 28 april 2005 @ 10:42
Laat ze lekker samen met jorden iets anders gaan doen. Dan kunnen de andere teams een derde auto laten rijden waardoor het totaal aantal wagens op de baan op 24 komt. Dat zou het een stuk leuker maken denk ik.
En als er meer auto's rijden is er ook meer werk dus de mensen die nou bij minardi en jorden werken kunnen bij een van de andere teams aan de slag.
Ondergronddonderdag 28 april 2005 @ 10:43
Wat een kutauto .
TGTdonderdag 28 april 2005 @ 10:47
Flikker op man Minardi heeft gewoon niet de cash voor de nieuwste technologiën. Minardi is een prima opstap voor nieuwe coureurs in de F1.

Minardi: Lekker blijven.
Kleffe_Dopdonderdag 28 april 2005 @ 10:51
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef TGT het volgende:
Flikker op man Minardi heeft gewoon niet de cash voor de nieuwste technologiën. Minardi is een prima opstap voor nieuwe coureurs in de F1.

Minardi: Lekker blijven.
Bij Minardi is een flinke schep geld belangrijker als talent.
Hoe wanhopig ben je als je een 43 jarige testcoureur aanneemt?

Minardi selecteert z'n rijders niet op basis van talent.
TGTdonderdag 28 april 2005 @ 10:53
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Bij Minardi is een flinke schep geld belangrijker als talent.
Hoe wanhopig ben je als je een 43 jarige testcoureur aanneemt?

Minardi selecteert z'n rijders niet op basis van talent.
Christijan Albers zit nu ook in de F1 dankzij het bestaan van Minardi.
Kleffe_Dopdonderdag 28 april 2005 @ 10:56
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef TGT het volgende:

[..]

Christijan Albers zit nu ook in de F1 dankzij het bestaan van Minardi.
En als Minardi een succesvol team zou zijn dat geen pay-drivers nodig heeft zou Christijan er niet zitten?
Dat zegt toch al genoeg
TGTdonderdag 28 april 2005 @ 11:01
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

En als Minardi een succesvol team zou zijn dat geen pay-drivers nodig heeft zou Christijan er niet zitten?
Dat zegt toch al genoeg
Nee dat zegt niet genoeg. Lekker boeiend dat hij ervoor betaalt. HIj kan tenminste de F1 in en zich evt bewijzen. Een kansje om bij de betere teams terecht te komen. Als jij t zo goed weet allemaal start je eigen team..
Kleffe_Dopdonderdag 28 april 2005 @ 11:11
quote:
Nee dat zegt niet genoeg. Lekker boeiend dat hij ervoor betaalt. HIj kan tenminste de F1 in en zich evt bewijzen.
Dat Albers dit jaar meerijdt is prachtig, daar heb ik niks op tegen.
Alleen ben ik van mening dat coureurs op basis van talent de formule 1 in moeten. Niet op basis van het geld dat ze meenemen.
quote:
Een kansje om bij de betere teams terecht te komen.
Zal hij eerst Friesacher moeten vernederen in elke kwalificatie, voorlopig gaat dat moeilijker als verwacht.
quote:
Als jij t zo goed weet allemaal start je eigen team..
Want kritiek leveren mag niet?
Ondergronddonderdag 28 april 2005 @ 11:16
Wat een kutauto zeg, poe he.
TGTdonderdag 28 april 2005 @ 11:26
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat Albers dit jaar meerijdt is prachtig, daar heb ik niks op tegen.
Alleen ben ik van mening dat coureurs op basis van talent de formule 1 in moeten. Niet op basis van het geld dat ze meenemen.
[..]

Zal hij eerst Friesacher moeten vernederen in elke kwalificatie, voorlopig gaat dat moeilijker als verwacht.
[..]

Want kritiek leveren mag niet?
MIsschien is zijn talent niet direct erkent en probeert hij t op deze manier.

Kritiek leveren mag maar dit slaat nergens op. Verschil moet er zijn. Elke motorsport heeft zijn mindere teams.
Heintjedonderdag 28 april 2005 @ 11:34
Er zullen toch altijd 20 mensen de auto's moeten besturen. Dus of dat dat nog bij minardi is of in een derde auto van toyota.
En de coureurs me geld kunnen dan gewoon een test kopen en zo bewijzen dat ze ook talent hebben.
Dan weet je ook vrij zeker dat de beste coureurs F1 rijden. En niet dat er een paar bij rijden die toevallig wat geld hebben.
Catch22-donderdag 28 april 2005 @ 16:17
daarbij is de minardi een goede oefenmeester voor talenten..
SoA-Holicdonderdag 28 april 2005 @ 16:43
laat aub minardi en jordan dr uitgaan waardoor, zoals eerder vermeldt, de teams met 3 wagens kunnen rijden. Sterkere competitie, nog meer uitstraling, en Albers kan op zoek naar een 3e zitplek binnen een team. Waar zijn talenten beter ontwikkeld kunnen worden.
mic_foreverdonderdag 28 april 2005 @ 16:54
Albers crasht met Nissany in Mugello






De eerste testdag van Minardi in Mugello is niet echt een succes geworden. De testcoureur van het team, Chanoch Nissany, knalde met Christijan Albers van de baan. Beide auto's konden niet meer verder rijden.


advertentie




Toen Albers Nissany wilde inhalen, maakte de Israeliër een onverwachte beweging, waardoor een ongeluk onafwendbaar was. "We waren net weer begonnen, na de lunch," vertelde Albers. "Nissany wilde mij langs hem laten, maar veranderde plotseling van richting. Ik knalde vol op hem."

De schade was in ieder geval zwaar genoeg om niet meer verder te rijden. "Maar morgen moet dat wel weer lukken. Gelukkig heb ik nergens last van," aldus Albers.



whosvegasdonderdag 28 april 2005 @ 16:57
Goede opstap voor Albers!
Hopen dat hij volgend jaar bij een beter team komt
Remcodonderdag 28 april 2005 @ 17:02
Kunnen ze een keer testen gaat het nog mis
Maar nogmaals ik heb wel respect voor Miniardi. En ook voor Paul Stoddard 1 van de enige echt oprechte teambazen in de F1
ArieDeKnallerdonderdag 28 april 2005 @ 18:15
Albers

Kan iemand Nederland verlossen van deze prutser?
Catch22-donderdag 28 april 2005 @ 18:25
die man kan echt wel rijden hoor.. Hij zit alleen niet in een supergoede auto.. En aan de crash kon hij niet veel doen als ik het zo lees
ArieDeKnallerdonderdag 28 april 2005 @ 18:34
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef Catch22- het volgende:
die man kan echt wel rijden hoor.. Hij zit alleen niet in een supergoede auto.. En aan de crash kon hij niet veel doen als ik het zo lees
Tsja, als je teamgenoot constant sneller is kan je zeker wel rijden!
Albers is gewoon niet goed genoeg voor de F1. De enige reden dat hij daar zit is geld!
Er gaan overigens al geruchten dat Albers eruit vliegt bij Minardi.
Arceedonderdag 28 april 2005 @ 18:59
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef TGT het volgende:
Christijan Albers zit nu ook in de F1 dankzij het bestaan van Minardi.
Als Minardi er niet was, dan was er wel een ander minste team, maar die zou altijd een stuk competitiever kunnen zijn dan Minardi. Dan heb je een veel betere opstap.
Guarddonderdag 28 april 2005 @ 19:18
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Als Minardi er niet was, dan was er wel een ander minste team, maar die zou altijd een stuk competitiever kunnen zijn dan Minardi. Dan heb je een veel betere opstap.
En die teams hebben geen budget voor een derde auto, en dus moeten die coureur in die auto zetten die meer geld dan talent heeft -> rijdt achteraan -> zelfde reactie dan als nu naar Minardi en Jordan ("ze moeten opzouten met die K*tauto's) -> herhaal deze stap een paar keer keer en je houdt Renault, Ferari en misschien nog twee of drie andere teams over.
Ja dat is leuk!!!
Minardi en Jordan zijn niet de snelste, maar ach ... je gaat toch ook niet de Eredivisie kleiner maken omdat de ploegen onderaan nooit punten pakken
sootydonderdag 28 april 2005 @ 19:24
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Als Minardi er niet was, dan was er wel een ander minste team, maar die zou altijd een stuk competitiever kunnen zijn dan Minardi. Dan heb je een veel betere opstap.
Soms wordt talent daar wel gespot. Ik noem ene Alonso.
Heintjedonderdag 28 april 2005 @ 19:37
Waarom zouden teams geen geld voor een derde auto hebben. Die is in verhouding een stuk goedkoper. het ontwikkelwerk gebeurd toch. Dus het is alleen het maken en rijdend houden.

Daardoor komen je sponsoren op meer auto's te staan. Dus meer in beeld Je hebt een coureur meer die veel media aandacht krijgt. Dus voor je sponsoren is het alleen maar beter. En dat betaald zicht terug.

En als het voor sponsoren interesanter is is het ook makkelijker voor tallent om sponsoren te vinden.

Ik denk dat de F1 er flink op vooruit gaat als Minardi en Jordan er mee stoppen. (De mensen die daar nu werken kunnen dan naar andere teams dus helemaal stoppen hoeft niet)
rubbereenddonderdag 28 april 2005 @ 20:26
en dan rijdt je elkaar toch gewoon van de baan
Kleffe_Dopdonderdag 28 april 2005 @ 21:51
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:24 schreef sooty het volgende:

[..]

Soms wordt talent daar wel gespot. Ik noem ene Alonso.
Nu trek je een vergelijking tussen de Minardi in 2001 en nu in 2005, terwijl daar een wereld van verschil in zit.
In de GP van San Marino 2001 kwalificeerde Fernando Alonso zijn Minardi op een 18e plek op 3,801 seconden van de pole. (toen reden er nog 22 auto's mee)
In de GP van San Marino in 2005 kwalificeerde ALbers in de eerste kwalifcatie zich op een 19e plek op 6,035 seconden een dag later stond Friesacher zelfs op 7,570 seconden.

De achterstand van Minardi is in 4 jaar tijd verdubbeld, wat nog erger is is het feit dat Minardi geen concurrenten meer heeft. In 2001 streed Minardi regelmatig met Arrows, Prost en soms zelfs Benetton en Jaguar als die een beroerd weekend hadden.
Nu heeft Minardi niks om mee te vechten, met wat geluk weten ze het Jordan misschien nog moeilijk te maken (misschien he).
Alonso had in 2001 veel meer kans om zichzelf te bewijzen.
sootydonderdag 28 april 2005 @ 22:49
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Nu trek je een vergelijking tussen de Minardi in 2001 en nu in 2005, terwijl daar een wereld van verschil in zit.
In de GP van San Marino 2001 kwalificeerde Fernando Alonso zijn Minardi op een 18e plek op 3,801 seconden van de pole. (toen reden er nog 22 auto's mee)
In de GP van San Marino in 2005 kwalificeerde ALbers in de eerste kwalifcatie zich op een 19e plek op 6,035 seconden een dag later stond Friesacher zelfs op 7,570 seconden.

De achterstand van Minardi is in 4 jaar tijd verdubbeld, wat nog erger is is het feit dat Minardi geen concurrenten meer heeft. In 2001 streed Minardi regelmatig met Arrows, Prost en soms zelfs Benetton en Jaguar als die een beroerd weekend hadden.
Nu heeft Minardi niks om mee te vechten, met wat geluk weten ze het Jordan misschien nog moeilijk te maken (misschien he).
Alonso had in 2001 veel meer kans om zichzelf te bewijzen.
Mwoah. Ik vind dat je overdrijft. Minardi was destijds niet veel en is dat nu nog niet. En, voor de toekomst, het wordt ook nooit wat. Waarom Alonso meer kans had om zichzelf te bewijzen, ontgaat mij geheel in jouw verhaal.
Alonso zowel als Albers moe(s)ten zich in de kijker rijder met het gereedschap dat tot hun beschikking is.
Botje96donderdag 28 april 2005 @ 22:52
Echte F1 fans hiero
ook_gekdonderdag 28 april 2005 @ 23:24
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:


Dat Albers dit jaar meerijdt is prachtig, daar heb ik niks op tegen.
Alleen ben ik van mening dat coureurs op basis van talent de formule 1 in moeten. Niet op basis van het geld dat ze meenemen.
Ben jij een echte F1 liefhebber? Zo ja dan weet jij vast wel dat F1 alleen maar om geld draaid. Zonder geld kom je nergens in de F1. F1 is 1 grote geld verhaal. Niks meer. Niks minder.
Foo_niksdonderdag 28 april 2005 @ 23:32
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ben jij een echte F1 liefhebber? Zo ja dan weet jij vast wel dat F1 alleen maar om geld draaid. Zonder geld kom je nergens in de F1. F1 is 1 grote geld verhaal. Niks meer. Niks minder.
alleen maar om geld draait Please stam +t

[Ontopic]
Zou ook wel eens willen weten wat albers ECHT denkt in DTM uitspraken als ''Tweede is eerste verliezer en nu....?
Maar ja heb ook wel eens gelezen dat blijven bj Mercedes ook geen optie was.....
MouseOverdonderdag 28 april 2005 @ 23:34
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:37 schreef Heintje het volgende:
Waarom zouden teams geen geld voor een derde auto hebben. Die is in verhouding een stuk goedkoper. het ontwikkelwerk gebeurd toch. Dus het is alleen het maken en rijdend houden.

Daardoor komen je sponsoren op meer auto's te staan. Dus meer in beeld Je hebt een coureur meer die veel media aandacht krijgt. Dus voor je sponsoren is het alleen maar beter. En dat betaald zicht terug.

En als het voor sponsoren interesanter is is het ook makkelijker voor tallent om sponsoren te vinden.

Ik denk dat de F1 er flink op vooruit gaat als Minardi en Jordan er mee stoppen. (De mensen die daar nu werken kunnen dan naar andere teams dus helemaal stoppen hoeft niet)
Ik twijfel of sponsors daar echt meer voor over hebben. Er zijn immers nog steeds ongeveer evenveel auto's tegelijkertijd op tv.

Het zal wel iets schelen, maar niet zo heel veel denk ik.
Heintjevrijdag 29 april 2005 @ 00:00
De bedrijven die nou minardi en jordan sponseren zijn wel geintereseerd in de F1. Die kunnen dan dus ook als extra sponser bij een ander team er bij.

Ik denk dat het uiteindelijk toch wel wat extra op zal leveren voor de teams.
ook_gekvrijdag 29 april 2005 @ 00:09
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:00 schreef Heintje het volgende:
De bedrijven die nou minardi en jordan sponseren zijn wel geintereseerd in de F1. Die kunnen dan dus ook als extra sponser bij een ander team er bij.

Ik denk dat het uiteindelijk toch wel wat extra op zal leveren voor de teams.
trust gaat er mee stoppen. Geld is op
Arceevrijdag 29 april 2005 @ 00:09
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:32 schreef Foo_niks het volgende:
alleen maar om geld draait Please stam +t
quote:
Zou ook wel eens willen weten wat albers ECHT denkt in DTM uitspraken als ''Tweede is eerste verliezer en nu....?
Daar had-ie groot gelijk in: you don't win silver, you lose gold.

Maar bij Minardi is het: you don't win silver, and you don't win bronze, actually you win jack shit, because you suck major ass.
Mikkievrijdag 29 april 2005 @ 00:38
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:23:33 ]
Arceevrijdag 29 april 2005 @ 00:40
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Of hij ziet het positief om een mooi beeld te behouden: het behalen van de Formule is op zich al een enorme prestatien die ie als goud kan zien
"Deelnemen is belangrijker dan meedoen" dus, typisch een uitspraak van iemand die niets te zoeken heeft in z'n sport.
Radegastvrijdag 29 april 2005 @ 00:44
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef Arcee het volgende:

[..]

"Deelnemen is belangrijker dan meedoen" dus, typisch een uitspraak van iemand die niets te zoeken heeft in z'n sport.
ook_gekvrijdag 29 april 2005 @ 00:45
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef Arcee het volgende:

[..]

"Deelnemen is belangrijker dan meedoen" dus, typisch een uitspraak van iemand die niets te zoeken heeft in z'n sport.
nee dat is een uitspraak van een verliezer
Arceevrijdag 29 april 2005 @ 00:54
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee dat is een uitspraak van een verliezer
Ook dat, ja.

(meedoen = winnen, trouwens)
Mikkievrijdag 29 april 2005 @ 00:59
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:23:33 ]
Arceevrijdag 29 april 2005 @ 01:00
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:59 schreef Mikkie het volgende:
Zit wat in.

Overigens wel dramatisch dat in de drie posts waarin je gequote bent niemand een opmerking heeft gemaakt over je verkeerde woordgebruik
Precies, daarom dacht ik: ik doe 't zelf nog even, voor iemand anders 't doet.
Kleffe_Dopvrijdag 29 april 2005 @ 09:52
quote:
Mwoah. Ik vind dat je overdrijft. Minardi was destijds niet veel en is dat nu nog niet.
De achterstand van Minardi is verdubbeld! In 2001 kon Minardi nog concurreren met andere teams.
quote:
Waarom Alonso meer kans had om zichzelf te bewijzen, ontgaat mij geheel in jouw verhaal.
In 2001 had Minardi concurrenten in de vorm van Arrows, Prost en op momenten ook van Jaguar en Benetton.
Alonso kon zich onderscheiden door zich op een 18e plaats te kwalificeren voor coureurs als Verstappen, Button, Fisichella en Bernoldi. En in de race het gevecht met ze aan te gaan.
Albers is altijd verbonden aan de laatste 2 plaatsen dit seizoen.
quote:
Ben jij een echte F1 liefhebber? Zo ja dan weet jij vast wel dat F1 alleen maar om geld draaid. Zonder geld kom je nergens in de F1. F1 is 1 grote geld verhaal. Niks meer. Niks minder.
Ja tuurlijk snap ik dat, daarom vind ik het juist onzin dat mensen hier roepen dat Minardi nodig is voor jonge talenten. Op basis van dat talent kom je toch niet binnen bij Minardi of Jordan.
Heintjevrijdag 29 april 2005 @ 12:48
Het team is te koop.
Als we nou eens wat geld inzamelen en de tent opkopen om hem vervolgens op te heven.
Misschien nog wat leuke demonstraties met die autotjes. Maar meer niet.
The_BoezelaaRzondag 8 mei 2005 @ 14:06
Whehehehe, goeie start van die lui weer
MrX1982zondag 8 mei 2005 @ 14:06
Minardi

Albers

Starten is best moeilijk
Atreidezzondag 8 mei 2005 @ 14:06
Nou, mooi verhaal weer.. wielspin en toen.. niets. Dat was de minardi GP van spanje
Klonkzondag 8 mei 2005 @ 14:09
Wat een briljante start
Djeezzondag 8 mei 2005 @ 14:35
Ja hoor, Christian is er alweer af, en weer staat Paul met lege handen!
ikbeneenkiwizondag 8 mei 2005 @ 17:28
Paul heeft deze altijd nog...

HPoizondag 8 mei 2005 @ 17:29
Nou Albers, petje af hoor!
Libriszondag 8 mei 2005 @ 17:37
Volgende race mogen ze 2 rondes eerder starten ter compensatie
MrX1982zondag 8 mei 2005 @ 17:38
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:37 schreef Libris het volgende:
Volgende race mogen ze 2 rondes eerder starten ter compensatie
Zelfs dan worden ze nog laatste

Ze winnen alleen als er geen andere teams meedoen
Bolderbastzondag 8 mei 2005 @ 17:40
achja de rest een beetje irriteren en ophouden lijkt hun enige nut te zijn....
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:35 schreef Djeez het volgende:
Ja hoor, Christian is er alweer af, en weer staat Paul met lege handen!
ZONDE! het ging net zo goed!!!!!!!11
Arceezondag 8 mei 2005 @ 17:48


Paul
HPoizondag 8 mei 2005 @ 17:57
Arceezondag 8 mei 2005 @ 17:58
quote:
"Je hebt hoogte en dieptepunten in de autosport," was de analyse van teambaas Paul Stoddart.
Minardi kent enkel dieptepunten, Paul.
ElmarOzondag 8 mei 2005 @ 18:02
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zelfs dan worden ze nog laatste

Ze winnen alleen als er geen andere teams meedoen
En dan is het nog maar de vraag of ze de volledige raceafstand kunnen afleggen
MrX1982zondag 8 mei 2005 @ 18:14
quote:
Op zondag 8 mei 2005 18:02 schreef ElmarO het volgende:
En dan is het nog maar de vraag of ze de volledige raceafstand kunnen afleggen
Conclusie: Minardi is gewoon triest

Zelfs ik zou het beter doen in een zelfgemaakte zeepkist
Giemzondag 8 mei 2005 @ 19:22
Wat een kut auto's, komen gewoon allebij niet weg bij de stert.
switchboyzondag 8 mei 2005 @ 20:46
Kinderziektes
appelsientjemaandag 9 mei 2005 @ 14:01
hahahaha... hahahaha sukkels....
HPoivrijdag 13 mei 2005 @ 11:28
De nw. Minardi!!

ThE_EDvrijdag 13 mei 2005 @ 11:30
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef HPoi het volgende:
De nw. Minardi!!

[afbeelding]
Met de Ferrari's voorop!
Nounou, ik zal mijn manager ff wat aanpassen.
HPoimaandag 16 mei 2005 @ 15:42
quote:
Deze afbeelding is 1000 * 750 pixels en 110KB groot. Hier op Fok! verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dit moet.
o
ThE_EDmaandag 16 mei 2005 @ 15:48
Grappig, doet me denken aan Got, daar krijg je autmatisch zo'n melding..
Dos37dinsdag 17 mei 2005 @ 08:37
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef HPoi het volgende:
De nw. Minardi!!

[afbeelding]


Dan zitten ze wel gemakkelijker
#ANONIEMdinsdag 17 mei 2005 @ 09:46
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 11:28 schreef HPoi het volgende:
De nw. Minardi!!

[afbeelding]

En de coureurs maar klagen dat 't ding als een vrachtwagen stuurt.
Thetallguyzaterdag 21 mei 2005 @ 14:40
14 P. Friesacher Minardi 1:18.574
15 C. Albers Minardi 1:19.229
16 T. Monteiro Jordan 1:19.408
17 N. Karthikeyan Jordan 1:19.474

Voor de Jordans
Beachzaterdag 21 mei 2005 @ 14:41
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:40 schreef Thetallguy het volgende:
14 P. Friesacher Minardi 1:18.574
15 C. Albers Minardi 1:19.229
16 T. Monteiro Jordan 1:19.408
17 N. Karthikeyan Jordan 1:19.474

Voor de Jordans
vet toch
ThE_EDzaterdag 21 mei 2005 @ 14:43
Weggereden doro een minardi, hoe veel lager kun je zinken?
Beachzaterdag 21 mei 2005 @ 14:45
Doornbos had voor de Minardi's gezeten als hij kon rijden.
appelsientjezaterdag 21 mei 2005 @ 15:27
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:43 schreef ThE_ED het volgende:
Weggereden doro een minardi, hoe veel lager kun je zinken?
Ja daar heb je wel gelijk in ja... echt heel slecht...
Atreidezzaterdag 21 mei 2005 @ 15:31
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:43 schreef ThE_ED het volgende:
Weggereden doro een minardi, hoe veel lager kun je zinken?
Bij de tweede qual nog steeds achter de minardi's staan?
ThE_EDzaterdag 21 mei 2005 @ 15:32
Zag je die gezichten van die Jordan monteurs
Zelden zulke schaapachtige blikken gezien toen ook de tweede kar langzamer was dan albers.
ElmarOzaterdag 21 mei 2005 @ 15:34
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:31 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Bij de tweede qual nog steeds achter de minardi's staan?
En op de Nurburgring er nog steeds achterstaan.
Remcozaterdag 21 mei 2005 @ 15:35
Misschien een idee om voor die 4 wagens een aparte competie houden.
ThE_EDzaterdag 21 mei 2005 @ 15:43
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:35 schreef Remzz het volgende:
Misschien een idee om voor die 4 wagens een aparte competie houden.
Karten?
Remcozaterdag 21 mei 2005 @ 15:48
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:43 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Karten?
Joa zoiets
zjroentjezaterdag 21 mei 2005 @ 15:51
Hij heeft wel de Olympische gedachte hoog in het vaandel zitten.

Ergens heb ik toch wel respect voor die gast.
#ANONIEMzaterdag 21 mei 2005 @ 19:23
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:45 schreef Beach het volgende:
Doornbos had voor de Minardi's gezeten als hij kon rijden.
Die andere 2 ook, als ze konden rijden
SaintOfKillerszaterdag 21 mei 2005 @ 21:11
Wow, de Minardi's op de voorlaatste rij. Hier spreekt men over 30 jaar nog over. Dit gaat de geschiedenisboeken in .
MonoSynthzaterdag 21 mei 2005 @ 21:14
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wow, de Minardi's op de voorlaatste rij. Hier spreekt men over 30 jaar nog over. Dit gaat de geschiedenisboeken in .
Zelfs nog een rij beter omdat Ralf Schumacher en Montoya achteraan starten
SaintOfKillerszaterdag 21 mei 2005 @ 21:15
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:14 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Zelfs nog een rij beter omdat Ralf Schumacher en Montoya achteraan starten
Briljant. Als nu de wagens nog starten .
MonoSynthzaterdag 21 mei 2005 @ 21:43
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Briljant. Als nu de wagens nog starten .
Sorry, maar vorige race stonden ze na de start toch echt twee plaatsen verder vooraan op de grid dan waar ze gestart waren. Het heeft nog redelijk wat voeten in aarde gehad voor het team om ze uit te leggen dat de manier waarop ze dat deden niet helemaal de bedoeling was....
Beachzondag 22 mei 2005 @ 13:44
Ze staan nu nog steeds mooi voor de Jordans
Arceedinsdag 19 juli 2005 @ 19:52
quote:
We zijn blij dat we Robert bij ons team hebben", toont Stoddart zich tevreden met zijn nieuwe coureur. "Hij heeft het laatste jaar absoluut bewezen dat hij snel genoeg is voor de Formule 1.
Voor die schijtkarren van jou ben je al gauw snel genoeg, Paul.
Giemdinsdag 19 juli 2005 @ 20:31
Nou ze gaan op zich wel lekker... voor minardi dan.. op die klappers na dan van de banden
MonoSynthdinsdag 19 juli 2005 @ 22:22
En nu Jordan hun nieuwe auto niet in kan zetten en Minardi alleen maar sneller wordt....... Joepie!
nweeninkdinsdag 19 juli 2005 @ 22:55
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:07 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
de Trabantjes onder de F1 wagens
En die sponsor... Asiatech...

Paul Stottert, net als die rammelbakken van 'm
nweeninkdinsdag 19 juli 2005 @ 23:02
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

Zo klopt 'ie (heb je even verbeterd... )

Minardi:

Fiat Tipo:
nweeninkdinsdag 19 juli 2005 @ 23:06
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:53 schreef TGT het volgende:
[..]
Christijan Albers zit nu ook in de F1 dankzij het bestaan van Minardi.
Dat zei de voorgaande poster ook: "Minardi selecteert niet op talent..."
Black-Deathwoensdag 20 juli 2005 @ 00:25
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef nweenink het volgende:

[..]

En die sponsor... Asiatech...

Paul Stottert, net als die rammelbakken van 'm
Kneus.

Voordat je ergens op gaat zeiken, probeer het er dan ten minste op te laten lijken dat je er iets vanaf weet. Asiatech was een motorleverancier uit 2002, het jaar waaruit die wagen overigens ook komt.

Edit: je noemt Asiatech trouwens een sponsor, dat was het dus niet...
MonoSynthwoensdag 20 juli 2005 @ 00:33
Hallo kutauto van Paul Stoddart!

nweeninkwoensdag 20 juli 2005 @ 11:34
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 00:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voordat je ergens op gaat zeiken, probeer het er dan ten minste op te laten lijken dat je er iets vanaf weet. Asiatech was een motorleverancier uit 2002, het jaar waaruit die wagen overigens ook komt.
Nee, toen stonden de Minardi's vooraan...