GAquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:43 schreef Nano het volgende:
Wat is het hier vreselijk saai!!!
NAARquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:43 schreef Nano het volgende:
BUITEN!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:43 schreef Nano het volgende:
Of Kinderen Voor Kinderen keihard aanzettenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Boudewijn de Groot met Avond keihard aanzetten is oké.
Of " een klein beetje koud in m'n hart" van Frank Boeijenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of Kinderen Voor Kinderen keihard aanzetten![]()
Verklaring: Me broertje van 7 komt naar me toe, samen met een vriendje. "Ze zeggen dat ik een eikel, kneus en een dikzak bent!" roept hij kwaad uit. "Zeg dan dat ze zelf dik zijn!" en ze rennen blij naar buiten. "Niks aan de hand" denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:20 schreef Orginial het volgende:
"Ik moest van me broer zeggen dat jij dat een dikzak bent"
quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Verklaring: Me broertje van 7 komt naar me toe, samen met een vriendje. "Ze zeggen dat ik een eikel, kneus en een dikzak bent!" roept hij kwaad uit. "Zeg dan dat ze zelf dik zijn!" en ze rennen blij naar buiten. "Niks aan de hand" denk ikKomt net die moeder van zo`n gast hier helemaal over de zeik dat mijn broertje zegt tegen een vijandvriendje van hem dattie dik is en dat hij dat moest zeggen van zijn grote broer. Oja, en ze kwamen net even vertellen dat ze helemaal niet uitgescholden waren (mijn broertje en vriendje)
Nee, dat zal helpen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Verklaring: Me broertje van 7 komt naar me toe, samen met een vriendje. "Ze zeggen dat ik een eikel, kneus en een dikzak bent!" roept hij kwaad uit. "Zeg dan dat ze zelf dik zijn!" en ze rennen blij naar buiten. "Niks aan de hand" denk ikKomt net die moeder van zo`n gast hier helemaal over de zeik dat mijn broertje zegt tegen een vijandvriendje van hem dattie dik is en dat hij dat moest zeggen van zijn grote broer. Oja, en ze kwamen net even vertellen dat ze helemaal niet uitgescholden waren (mijn broertje en vriendje)
Zoek een leven ofzo in plaats van altijd overal kritiek op te hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat zal helpen.
Zucht...ik houd mijn hart vast als jij later voor je kinderen moet zorgen.
Tot nu toe doet tie het goed hoor!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat zal helpen.
Zucht...ik houd mijn hart vast als jij later voor je kinderen moet zorgen.
Zoooo die zit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zoek een leven ofzo in plaats van altijd overal kritiek op te hebben.![]()
Dudequote:Op zaterdag 23 april 2005 15:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zoek een leven ofzo in plaats van altijd overal kritiek op te hebben.![]()
Dude, Wanneer begrijp jij eens dat ik geen kritiek van jou hoeft te horen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude
In dit geval is mijn kritiek terecht.
Wanneer begin je nou eindelijk iets te begrijpen?
Vandaar ook de 'quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwah, mij heeft 'ie er niet mee hoor.
Is goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dude, Wanneer begrijp jij eens dat ik geen kritiek van jou hoeft te horen?
Mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is goed
Dan kom je er later zelf wel eens achter.
Mooiquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:31 schreef Orginial het volgende:
@t Evelien: Wat vindt je van mijn Isabella-avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |