En later is het een kalebas.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:49 schreef timbob het volgende:
[..]
mijn vader wel
en mijn broer heet bas
en m'n vader heeft z'n eigen bas gitaar gemaakt
dus eigenlijk heeftie 2 bassen gemaakt
ik heb bij Jamie in de klas gezeten en spike enzo kende ik van het stappen, eerst waren ze gewoon normaal toen ze eenmaal bekend werden zijn ze onwijs arrogant geworden. Het erge dat ze vooral in het begin misbruik hebben gemaakt van meisjes...ik heb verhalen gehoord sorry hoor ik walg ervanquote:
Oh...quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb bij Jamie in de klas gezeten en spike enzo kende ik van het stappen, eerst waren ze gewoon normaal toen ze eenmaal bekend werden zijn ze onwijs arrogant geworden. Het erge dat ze vooral in het begin misbruik hebben gemaakt van meisjes...ik heb verhalen gehoord sorry hoor ik walg ervan
Jamie was toch model rond die tijd?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb bij Jamie in de klas gezeten en spike enzo kende ik van het stappen, eerst waren ze gewoon normaal toen ze eenmaal bekend werden zijn ze onwijs arrogant geworden. Het erge dat ze vooral in het begin misbruik hebben gemaakt van meisjes...ik heb verhalen gehoord sorry hoor ik walg ervan
Nee, leg mij eens uit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je wel wat een kalebas is, joh? [afbeelding]
Vertel 'ns wat van die verhalen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ja het weer is precies goed.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Vertel 'ns wat van die verhalen..
Wat een heerlijke dag trouwens..
Fotooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh.
Ik ben nog niemand gezien.
Al zit er wel een BVO look-a-like bij me op school.
quote:
Tsja, als je het niet weet moet je ook geen kritiek hebben op mijn 'hoogstaande' grapjes, hèquote:
Ik wacht nog steeds op een foto van de Leonie-look-a-like uit jouw klasquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef timbob het volgende:
de visite is er
ik ga kopspijkers kijken en daarna fargo
+voor evelien
Bvo en Airellequote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef Airelle het volgende:
Misschien deze foto niet zo.. maar hij lijkt echt op je.. op jij op hem natuurlijk.
[afbeelding]
Ik vind hem eigenlijk wel een beetje lijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |